Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-wodkafiero-

Legacy Member
Pfsh, waarom moeten ze die screens altijd zo photoshoppen? Ik vind die waas daarop redelijk storend. Die storm ziet er wel fun uit. Nu nog overboord kunnen slaan.

rechtervoet

Legacy Member
Die waas is toch een in-game effect als ge postprocess effects of zoiets op high zet. kweet da wel niet zeker

joriske18

Legacy Member
er zijn hier al ne hele hoop filmpkes gepost, die de pracht van deze game demonsteren maar kan iemand mij de links geven van enkele goede gameplay filmpkes met een deftige resolutie

want deze game begint mij meer en meer te intresseren! :D

edit: is er al meer info over de belgische release date?

-wodkafiero-

Legacy Member
rechtervoet zei:
Die waas is toch een in-game effect als ge postprocess effects of zoiets op high zet. kweet da wel niet zeker

azo, dat wist ik niet

still sucks though :)
zijn er dan mensen die zo spelen?

master miller

Legacy Member
joriske18 zei:
er zijn hier al ne hele hoop filmpkes gepost, die de pracht van deze game demonsteren maar kan iemand mij de links geven van enkele goede gameplay filmpkes met een deftige resolutie

want deze game begint mij meer en meer te intresseren! :D

edit: is er al meer info over de belgische release date?

q1 2007, uitever is 505 games.

joriske18

Legacy Member
bedankt, blanco!
als ik op de officiele site die 'did you knows' lees val ik soms toch bijna achterover :D

Did you know?

Combat:
Ambushing an enemy with the sun in your eyes leaves you at the disadvantage thanks to ArmA HDR Lighting effects.

Enviromental:
There are flies, honey-bees, and even dragonflies, mosquitoes or butterflies flying around.

Enviromental:
There are real star constellations and moon phases ingame.

Parnakra

Legacy Member
Ze hadden toch wat meer tijd in het scripten van hun missies mogen steken, hoor. Tot nu toe nog geen enkele missie gehad die ik niet ben moeten opnieuw beginnen omdat m'n squad niet meer reageerde/er geen waypoint werd gegeven.

master miller

Legacy Member
Parnakra zei:
Ze hadden toch wat meer tijd in het scripten van hun missies mogen steken, hoor. Tot nu toe nog geen enkele missie gehad die ik niet ben moeten opnieuw beginnen omdat m'n squad niet meer reageerde/er geen waypoint werd gegeven.

Inderdaad. Kheb hier zelf ook al prblemen met gehad.
En...Fix grass plz :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan