Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mylotec

Legacy Member
is het mogelijk om in ARMA met heli's te vliegen als je multiplayer aant spelen bent ?

Mylotec

Legacy Member
ah k :D
dan zal ik het mss ook kopen alst uit is
iemand enig idee wnr er een demo gaat uitkomen?
heb niet de volledige thread gelezen (VEEEL te groot)

Blanco

Legacy Member
Test eerst de demo's als ze uit zijn, want OFP/ArmA heeft zijn eigen speelstijl waar je ofwel van houdt of niet. Koop het niet blindelings.

Anyway,
Placebo van BIS zie hiernet op het BI-forum

BIS are working on:

- Patches for current versions
- MP Demo
- SP Demo
- Deddy Server
- Editing tool
- Extra content for UK/EU version

505 are working on setting up the PR, marketing, printing and distribution for their release into 312 countries or whatever the list is.

Ze zijn dus nog zeker niet stilgevallen.

sebastos

Legacy Member
vraagske over OFP: Cold War Crisis

kheb dat juist terug geinstalleerd ter voorbereiding van AA
maar na +/- 5 minuten spelen verandert mijn sound in slowmotion, het spel blijft vloeiend doorgaan, maar iedereen praat ineens veel lager en slomer en elk soort geluid speelt dus gewoon trager af.
En als ik het spel afzet krijg ek een blauw scherm

PC zit goed boven de minimum systeem eisen en ik heb ook al tot patch 4 geinstalleerd (kweet niet of er nog nieuwere zijn uitgekomen??)

Weten jullie misschien een oplossing?
dank bij voorbaat.

Blanco

Legacy Member
Patch 4?
De laatste voor CWC is 1.46. eerst 1.20-1.30 en dan 1.46. Met OFP Resistance kan je direct naar 1.96.
Zo'n probleem heb ik eerlijk gezegd nog nooit voorgemaakt met CWC...
Dat was een spel dat nog op direct X8 draaide dat is al een tijdje geleden he, ik kan CWC ook niet meer draaien maar wel om een andere reden.

Misschien vindt ge iets op Avonlady

integra

Legacy Member
Blanco zei:
Ga ik niet mee akkoord, Parnakra :p
Als je als machinegunner niet prone kan gaan, ga je niet veel raken.
Gras dat enkel dient als eyecandy is nutteloos en slorpt alleen maar resources die nuttig kunnen gebruikt worden voor bv AI.
Ze kunnen heel misschien alpha blending toepassen op units die in hoog gras liggen, maar dan moet je kunnen detecteren in welk type gras hij ligt en in welke positie hij zich bevind. de vraag is of dat nog op iets trekt als je in de verte zo'n halve unit ziet liggen of staan...
Ik blijf er bij, kort gras of geen gras, momenteel is het nog niet mogelijk om overal gras te renderen, in geen enkel spel. Nuja als ge maar 50-100m ver kunt zien wel, maar dat is niet het geval in ArmA.
Lang gras is inderdaad een echte pest. Ge ziet de vijand niet, maar ondertussen zijt ge wel gedood door een granaat, serieus irritant.

master miller

Legacy Member
integra zei:
Lang gras is inderdaad een echte pest. Ge ziet de vijand niet, maar ondertussen zijt ge wel gedood door een granaat, serieus irritant.

granaat? ik heb al headshots meegemaakt vanop 150 meter.....rats door een dikke struik :p

Was wel even een domper op mn speelplezier tijdens die missie.

Blanco

Legacy Member
Vergeet niet dat AI ook schiet als ze gezien hebben dat je achter die struik dook.

master miller

Legacy Member
ik dook niet echt, ik kwam afgekropen op een helling (opwaarts); no way dat ze me konden zien, 100% zeker van.
Gebeurt gelukkig niet iedere keer.
Spel is zeker nog speelbaar en plezant, heb me nog geen moment verveeld :)

Heb al gemerkt dat armoured unit zich ook wel anders gaan gedragen. Lijkt bijna onmogelijk om heel dicht in de buurt te komen. In een struik langs de baan zitten gaat nu haast niet meer ^^

btw. heeft hier iemand al MP gespeeld?

Atrox

Legacy Member
Doet me herinneren aan die keer dak aant sluipen was. Sta ik just voor ne Rus, dien draait zich om en staart gewoon naar mij, met zo'n hoofd van "Uh?". :D



Kheb hem toen maar neergeschoten :unsure:

Parnakra

Legacy Member
Blanco zei:
Ik blijf er bij, kort gras of geen gras, momenteel is het nog niet mogelijk om overal gras te renderen, in geen enkel spel. Nuja als ge maar 50-100m ver kunt zien wel, maar dat is niet het geval in ArmA.
Het gras is zeker niet te lang hoor, in ArmA. Ik vind het gras zelfs één van de beste (zoniet dé beste) vooruitgang sinds OFP, het brengt de mappen tot leven en geeft een veel levendigere indruk aan je omgeving.

Misschien zou er iets kunnen gedaan worden aan je gezichtshoogte als je prone gaat. Als je in 3rd person gaat zie je je hoofd nog mooi boven het gras uitsteken, dus wanneer je langs de loop van je geweer kijkt (en je geweer natuurlijk mooi recht houdt) zou je boven het gras moeten kunnen mikken. (of toch tenminste met wat gras aan de onderkant van je vizier)

Nu is het echter zo dat je vizier VOLLEDIG vertroebeld wordt door het gras wanneer je met optics kijkt. (in first person perspectief stoort het gras eigenlijk ook niet, maar zo ga je natuurlijk gaan long-distance gevecht aan)

Mylotec

Legacy Member
ff om te melden maar ik heb OFP al gespeeld hoor wees gerust
heb het hiet nog ERGENS liggen

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
This evening, ArmA appeared on Sprocket. Currently only the Czech version is availible for download and its price, 33 Euro.
Sprocket is the online distribution system developed by Idea Games

ze gaan mekaar nog concurrentie beginnen aandoen ...

Zarih

Legacy Member
Kheb nu ook arma, de duitse versie maar m'n radeon 9800pro kan het niet aan waardoor het nie echt speelbaar is. Kzal jammer genoeg moeten upgraden vrees ik :( intussen ben ik de cwc campaign nog ne keer aan het uitspelen en ik heb nooit de resistance campaign uitgespeeld dus daar zal ik me ook eens me bezig houden :D

joriske18

Legacy Member
9800pro niet speelbaar? dan zal ik er met mijne 9600xt ook ni aan beginne zeker...

Zarih

Legacy Member
kheb nu alles op low gezet en het is een beetje speelbaar nu maar hij loopt ook constant vast :s

joriske18

Legacy Member
zarih, kan je ook even je andere specs geven?
mss ligt het daaraan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan