Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joriske18 zei:ziet er een (duits) boekje bij?
hoe veel tijd zal de offline mode eigelijk innemen?
)
joriske18 zei:huidige bugs? zijn die serieus, of komen die maar sporadisch?
all-seeing AI? dat is toch wel spijtig voor een shooter die op realisme mikt..

Dat valt op te lossen, het probleem met het gras ligt hem eerder in MP denk ik. Ik denk de enige oplossing is korter gras of geen gras.Weet zelf niet hoe moeilijk het is om een visibility graad te geven aan dat gras, maar voor de struiken kan het niet moeilijk zijn.
Het gras is goed genoeg om in MP te gebruiken. Het geeft een nieuwe dimensie aan het spel (niet meer onmiddellijk prone gaan), maar in SP haalt het de moeilijkheidsgraad maar omhoog, aangezien de AI geen last heeft van het gras, jij daarentegen wel.Blanco zei:Dat valt op te lossen, het probleem met het gras ligt hem eerder in MP denk ik. Ik denk de enige oplossing is korter gras of geen gras.
De vegetatie-engine (Linda) kan ook nog geupgrade worden, wie weet vinden ze er een oplossing voor.
joriske18 zei:ik, ik wacht op de release hier in belgie en op wat revieuws
