Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CoUg4r.

Legacy Member
yow mannen.. zeg ne vriend van mij die heeft thuis ne cd liggen van OFP Cold War Crisis.. is da recent? of is da al wa oud zo? want ben echt niet meer thuis in OFP sinds ik ermee gestopt ben.. ma wil trg is beginnen :) en nog iets.. kan da da die versie ma rond de 600Mb is? :s

Zelete

Legacy Member
Heb nu de duitse versie kunnen bemachtigen (omgezet naar engels met de patch). Ik zal proberen een aantal filmpjes enzo te maken :)

Heb wel geen geluid erbij want stereo mix doet het niet.

VinceFeet

Legacy Member
clment zei:
yow mannen.. zeg ne vriend van mij die heeft thuis ne cd liggen van OFP Cold War Crisis.. is da recent? of is da al wa oud zo? want ben echt niet meer thuis in OFP sinds ik ermee gestopt ben.. ma wil trg is beginnen :) en nog iets.. kan da da die versie ma rond de 600Mb is? :s

LoL, als je er ooit mee gestopt bent ben je er toch ook ooit mee begonnen? En dat zal dan wel met Cold War Crisis zijn geweest vermoed ik, of ben ik nu volledig mis. Dat is toch de originele OFP hé, zonder expansies enzo?

CoUg4r.

Legacy Member
VinceFeet zei:
LoL, als je er ooit mee gestopt bent ben je er toch ook ooit mee begonnen? En dat zal dan wel met Cold War Crisis zijn geweest vermoed ik, of ben ik nu volledig mis. Dat is toch de originele OFP hé, zonder expansies enzo?

dak het zelf niet weet lol.. heb ondertss al kei lang andere games gepseeld..
kweet echt totaal nx meer over ofp ze.. ik heriner mij nog missies ma das ook al..
ken nx meer van de namen of nx dusja.. ma wa is dan de versie van nu?

Atrox

Legacy Member
Met OFP CWC alleen gaat ge nie ver komen vrees ik.
Voor de allerlaatste versie van OFP hebt ge de Resistance Add-on nodig, die ge moet kopen :)

CoUg4r.

Legacy Member
OFP resistance da moek me gaan kopen?

en die nieuwe versie ofzo waar dak hier blijkbaar veel over hoor.. hoe noemt die mss? ofja waneer komt die uit?

Atrox

Legacy Member
Ge moet OFP: Resistance kopen. Daarna moet ge die Resistance updaten naar versie ... V1.96?? Ben vergete welke versie

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
Resistance gaat ge nergens meer vinden hoor
beter OFP Goty editie kopen, bestaat in budget versie

of de hele handel downen, want als ik mij niet vergis bevat de laatste officiële patch 1.96 (in ieder geval de beta) geen copy protection meer, wat toch een vriendelijke geste was van Bohemia Interactive

--

de distributie van en communicatie rond Arma is helaas een regelrechte ramp aan het worden
+ bij amazon.de kon je pre-orderen <--> het spel lag "per ongeluk" twee dagen eerder bij een grote supermarktketen in Duitsland
+ de DE versie is zonder patch blijkbaar niet speelbaar, een hotfix moet de boel redden --> al wie helaas bij OFP 1.30 afgehaakt heeft, zal nu ook wel twee keer nadenken ...
+ al wie naar CZ of DE is getrokken om het ding te halen, is eraan voor de moeite --> de Duitse versie is nu ook plots online te koop, maar NIET bij sprocket van IDEA GAMES, maar bij Morphicon zelf, zonder pre-order, de overrompeling zal dus waarschijnlijk compleet zijn etc
+ wat is de logica om maanden vooruit een niet-Engelstalige versie op het WWW te koop aan te bieden, terwijl duidelijk wordt dat de talen gewoon te "patchen" zijn? toch wel zeer absurd ...

dit spel verdient simpelweg beter dan zo een chaotische distributie

CoUg4r.

Legacy Member
en diene OFP game of the year?

ma dus resistance gaak nergens nog kunne kopen..

ma as resistance de laatste nieuwe is van in 2002 ziek al.. dan is gold edition nog ouder? dan gaak die toch zeker ni vinden?

ahja nog vraagske : die nieuwe versie waar iedereen over bezig is.. Noemt die OFP Armed Assault? of ben ik verkeerd?

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
Armed Assault = OFP 2, maar onder een andere naam (behalve in Rusland)

CoUg4r.

Legacy Member
-=PIKMOF=-XceL zei:
Armed Assault = OFP 2, maar onder een andere naam (behalve in Rusland)

en da is diene nieuwe da gaat uitkomen? Armed Assault ofja OFP2 dan..

zo is het dan? want ik hoor iedereen hier over Arma praten dusja..

Atrox

Legacy Member
Yup, das de nieuwe opvolger waar iedereen over spreekt :p

Resistance gaat ge idd niemeer vinden, Goty (Game of the year ...) edition mss wel nog in den bak van budget games :)

integra

Legacy Member
Blanco zei:
Integra, is het waar dat je geen groupen meer kan assignen in ArmA?
Ge weet wel met die kleuren he... Zou spijitg zijn want ik gebruik dat veel.
Nog niet geprobeerd eigenlijk.
Over KA50, ik vind het gewoon de best controleerbare heli. :p

CoUg4r.

Legacy Member
ah k merci hèhè :) nu kank trg wa mee met OFP :p want ik wist er echt nx meer over.. en euh Arma wnr zou da zo uitkomen mss? want de screens en filmkes dak al gezien heb zien er wel zalig uit! merci voor de info all :)

TNT panic

Legacy Member
Die helicopters vliege zo onrealisties vind ik die beweginge zijn zo houterig kan da of ligt da aan mij?

CoUg4r.

Legacy Member
TNT panic zei:
Die helicopters vliege zo onrealisties vind ik die beweginge zijn zo houterig kan da of ligt da aan mij?

gezien van op filmkes? of is er al ne demo waar ge da kunt uitproberen?

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
wodka, kunt gij de van deze thread aub (laten) veranderen in "Armed Assault (opvolger van Operation Flashpoint)"

lijkt mij beter dan een nieuwe draad, want er staan toch wel veel interessante links in dees

Parnakra

Legacy Member
Wodka is geen mod meer, je zal het aan -=BYE=-Riptor (sp?) of aan een supervisor moeten vragen.

Atrox

Legacy Member
Pfrt, kzit altijd meer naar da landschap te kijken dan naar de rest :D

Ze hebbe der echt wel tijd ingestoke :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan