Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blanco

Legacy Member
Er zitten nog bugs in hoor, vooral met de physics

http://www.youtube.com/watch?v=HPGez0_xzoA
http://www.youtube.com/watch?v=D4XBJO8vMEE&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=172hQU1IALo&mode=related&search=

Die jeep op die brug staat stil en op dat moment worden de physicsengine niet aangesproken, pas als hij er op schiet valt de jeep ook. In OFP:R heb ik dat probleem denk ik niet. (kzou het eens moeten testen...)

Slecht nieuws trouwens over de Duitse ArmA versie...
Heel veel lag (10-15fps) ,het is niet de fout van het spel maar wel van de copybeveiliging! Securom. Morphicon erkent het probleem en ze zijn aan het werken aan een hotfix.

we know about the problem and are working hard to release a hotfix.
we are sorry, that you will have to wait for now, but like we said...we hope to get this settled within the next days.

kind regards
morphicon limited

Ik begrijp toch zoiets niet hoor... testen die dat dan niet voordat het geperst wordt? Dat er bugs in zitten kan ik nog begrijpen, maar over zoiets kan je toch overkijken?

Tegenwoordig ben je verdorie beter af met een warez versie. Met Pro evolution soccer net hetzelfde... met de originele versie had je de eerste 5 min ferme lag, uw specs maakten geen reet uit.
De warez versie met een NOCD crack had dat probleem helemaal niet.
KONAMI heeft zelf nooit de moeite gedaan om er een patch voor uit te brengen.
Das net of ge een nieuwe auto koopt en ze zetten er maar 2 wielen op. Hatelijk. :angry:

TNT panic

Legacy Member
Morge kan ik mijn warez versie downloaden.Spijtig dat ik smallband was anders had ik hem al veel eerder:p

integra

Legacy Member
Ik vind de eerste missie van de campaign al direct moeilijk, heb gekozen voor missie als saboteur.
Ik ben de campaign begonnen in regular. In OFP heb ik alle campaigns zonder al te veel moeite uitgespeeld, maar Armed Assault lijkt toch een pak moeilijker.

TNT panic

Legacy Member
Je moet gewoon knallen :p Nee,als je tackties speelt kan er toch niet zoveel misgaan lijkt me.Ik zal overmorge die AI is afmaken:p

Blanco

Legacy Member
Ik vind de eerste missie van de campaign al direct moeilijk, heb gekozen voor missie als saboteur.
Ik ben de campaign begonnen in regular. In OFP heb ik alle campaigns zonder al te veel moeite uitgespeeld, maar Armed Assault lijkt toch een pak moeilijker.

Regular? Zijn er dan nieuwe moeilijkheidsgraden? Vroeger was het alleen cadet of veteran
Begint ge als gewone soldaat of moet ge direct als commander spelen?
De CWC campaign heb ik dikwijls op mijn eentje opgelost, maar in de resistance campaign heb veel meer bevel gevoerd, ook dankzij gamecommander. Ik had maar een 10tal gesneuvelden over de ganse campaign.
Ik vind het wel ergens spijitg dat ge in ArmA de onbekende soldaat speelt en niet 1 of 2 personages, dat neemt de inleving wat weg vind ik.

Je moet gewoon knallen

Kruipen gaat ge doen, kilometers aan een stuk :p

Integra, hebt gij problemen met het geluid? Sommige horen voertuigen heel luid terwijl ze kilometers ver weg zijn, het zou te maken hebben met hin geluidskaart. Als ze hardware accelaration afzetten is het probleem opgelost.

Atrox

Legacy Member
Meh, khoop da ze dat met die securitydinges snel en tegoei aanpassen.
Anders worden het van die praktijken gelijk bij BF2, da hapert hier ook van overal door PB

integra

Legacy Member
Nu is het regular & veteran.
Ge begint als gewone soldaat, 't leuke is wel die tactische map, ge hebt optionele missies en verplichte missies (en volgens hetgeen ze zelf zeggen beïnvloeden deze de vooruitgang van het verhaal)

Over dat kruipen, 't is niet simpel ze, die missie die ik nu doe is een nachtmissie dus constant NV aan en uit, maar 't duurt ongeveer 1 seconde voor NV zich aanpast (dus voor ge effectief iets ziet) en NV afzetten duurt 3 seconden, in die 3 seconden kan er veel gebeuren. :)

Over dat geluid, nog niet echt meegemaakt.

'k heb al bijna alle single missions uitgespeeld, maar de campaign vind ik toch ewa moeilijker. :p

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
Morphicon, distributeur van Duitse versie: "As we know by now there are performance issues with the german version. We were able to find the source of that issue and are working hard on a hotfix. As soon as we have finished working on the hotfix, it will be released"

Blanco

Legacy Member
Als Integra zegt dat het moeilijk is, moet het al erg zijn :p
Waarom zet gij uw NVG altijd aan en uit?

Ge begint als gewone soldaat, 't leuke is wel die tactische map, ge hebt optionele missies en verplichte missies (en volgens hetgeen ze zelf zeggen beïnvloeden deze de vooruitgang van het verhaal)

Naar wat ik opgevangen heb, is het beter dat je de optionele missies ook uitspeeld, het vergemakkelijkt de verplichte missies. Bv optionele missie is een convooi aanvallen, als je die niet doet kan het zijn dat dat convooi later als versterking opduikt bij uw verplichte missie.

wanneer is t spel in belgie te koop ?
Er is nog geen exacte datum, maar men vermoed feb 2007
Dan zijn we al 3 maand verder, tegen dan zal er wel al een patch zijn, misschien zelf al mods.

integra

Legacy Member
'k zit ondertussen een paar missies verder, wat mij teleurstelt zijn toch wel de bugs, soms doet de AI echt rot. Het lijkt een beetje alsof deze release een vroege beta is.

Blanco

Legacy Member
Tis daarom dat ik liever nog een paar maandjes wacht.
loool, dat ziet er ook genen tiener uit he.

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
"heard from Placebo that AI is one of the first things that degrade when your processor isn't up to par." --

Blanco

Legacy Member
ja, dat heb ik ook gelezen maar ik vind het geen excuus.
Als uw processor de minimum specs heeft mag AI daar niet onder lijden imo.

Ik heb alvast mijn nieuw PC'tje besteld.

Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz 4mb
ATI Radion X1950 512MB GDDR4
2048MB PC2-6400 DDR2 800 MHz

rechtervoet

Legacy Member
leuke specs.
ik begin zo mn twijfels te krijgen.
ik lees op de arma forum nogal negatief commentaar en kbegin zo te denken
van omg ik wil hier echt geen grote telleurstelling krijgen in febuari.

tikketim

Legacy Member
ahzo februarie , goe zo , dan heb ek nog tijd genoeg om me een nieuw pocke aan te schaffen want op deze kan ik dat nooit draaien :)

-wodkafiero-

Legacy Member
Blanco wat hebt ge daarvoor gegeven? Is het een volledig nieuw systeem of enkel die drie dingen die ge hebt besteld?
Als 't mij niet teveel kost, wil ik ook wel upgraden/vernieuwen, maar anders... Naja, zal via bootcamp ook wel op een mac willen draaien zeker? :)

Btw Integra hoevel SP missions zijn er ditmaal? Vond de 12 bij CWC wat weinig.
Maar ok, daarvoor dient de mission editor natuurlijk.

*edit* lol, in diene review op pagina 7 staat een grappige lapsus. Hij zat duidelijk ergens anders met zijn gedachten :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan