Blanco
Legacy Member
Ik vermoed door de grootschaligheid van het spel, de open structuur van het spel maakt het mogelijk om er iets totaal anders van te maken.
Oudere gamers weten meestal ook vanwaar we komen met de videogames, Velen hebben nog de allereerste Delta force gespeeld van Novalogic die nog op de voxel engine draaide.
screen 1
screen 2
De eerste engine die grote speeltereinen kon renderen. Grafisch trok dat nog op niet veel maar je had wel al het gevoel dat je je ergens buiten bevond.
De liefde voor die vrijheid en atmosfeer is gebleven en ik was dan ook zeer opgetogen toen ik voor de eerste keer de OFP demo speelde. Eindelijk!
De goeie herrinering aan Delta force kwam terug maar deze keer wel volledig in 3d!
Die vrijheid kreeg je dan niet alleen in het spel zelf, maar ook dankzij de kickass editor en later kwamen dan de enorme mod-mogelijkheden.
Het was en is verre van perfect maar er zit gewoon heel veel potentieel in, dat voelde ik al van in begin.
Ze mogen mij het meest creepy spel geven dat er bestaat met ultramooie graphics en effects,..., het zal nooit de spanning kunnen evenaren die ik gehad heb in CWC campaign. Gewoon omdat je weet, ik moet hier heel voorzichtig te werk gaan want anders heb ik die 10km voor niks gelopen of gereden... Dat maakt het ook meer een sim dan een shooter imo.
Je houdt er van of je haat het.
Oudere gamers weten meestal ook vanwaar we komen met de videogames, Velen hebben nog de allereerste Delta force gespeeld van Novalogic die nog op de voxel engine draaide.
screen 1
screen 2
De eerste engine die grote speeltereinen kon renderen. Grafisch trok dat nog op niet veel maar je had wel al het gevoel dat je je ergens buiten bevond.
De liefde voor die vrijheid en atmosfeer is gebleven en ik was dan ook zeer opgetogen toen ik voor de eerste keer de OFP demo speelde. Eindelijk!
De goeie herrinering aan Delta force kwam terug maar deze keer wel volledig in 3d!
Die vrijheid kreeg je dan niet alleen in het spel zelf, maar ook dankzij de kickass editor en later kwamen dan de enorme mod-mogelijkheden.
Het was en is verre van perfect maar er zit gewoon heel veel potentieel in, dat voelde ik al van in begin.
Ze mogen mij het meest creepy spel geven dat er bestaat met ultramooie graphics en effects,..., het zal nooit de spanning kunnen evenaren die ik gehad heb in CWC campaign. Gewoon omdat je weet, ik moet hier heel voorzichtig te werk gaan want anders heb ik die 10km voor niks gelopen of gereden... Dat maakt het ook meer een sim dan een shooter imo.
Je houdt er van of je haat het.
k'zie men opa al knalle, ohh men manneke, da dede we ook met de moffe en wa hadde ze schrik toen ! 


