Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blanco

Legacy Member
Een nieuwe moederbord ook, dat is ABIT AW9D-MAX geworden
Die vier stukken tesamen kosten iets meer dan €1200.

hehe, ge bedoelt dat over die medic...dat is ms zijn laatste wens he :p

-wodkafiero-

Legacy Member
neen neen, hij spreekt over een 'poor sexample'

Shit man, moederbord, processor, videokaart en RAM samen 1200 euro? Gij hebt geld teveel ;)

Blanco

Legacy Member
Te veel geld niet, ik heb iets verkocht dat ik toch niet meer bezig zodat het minder zeer doet allemaal. Mijn huidige PC is al 5 jaar oud, dus als ge dat op jaarbasis bekijkt is dat best een goedkope hobby.

-wodkafiero-

Legacy Member
Mja uiteindelijk, de mijne is ondertussen ook al de 4 gepasseerd.
Uitgerekend heeft hij mij tot hiertoe 375 euro per jaar gekost. (damn you GF4600)
Misschien moet ik toch ook eens op ebay gaan zitten of zo, iedereen is daar zo zot van :)

'nyway, back on topic zegt de ex-moderator

:cry: *heimwee*

Blanco

Legacy Member
BI ArmA forum is verdeeld in verschillende subfora. (General, troubleshooting, SP/MP missions, mods discussion & completed, editing & scripting, enz...)

IK heb net de nieuwe animationlist lijst gezien, "EffectStandSitDown" bestaat dus niet meer om hem te doen zitten, het zijn allemaal nieuwe... Ma OMG die namen :crazy:

Xie het zo al voor mij, een paar addon beachgirls op het strand die dit aan het doen zijn. (gelijk op JIMTV :p )

Blanco

Legacy Member
Here we go...

German Patch 1.01 released (and only for that version)

Performance:

- Significantly improved general performance of the German version
- Improved performance on shading detail and texture detail very low
- Optimized grass implementation
- Fixed bug in texture management: All textures could have been thrown away under certain conditions

Stability and Security:

- Some crash opportunities in multiplayer fixed.
- Crash when out of videomemory fixed
- Removed function exportLandscapeXYZ

AI:
- Pathfinding improvements
- Combat reaction improvements

Multiplayer:

- Dedicated server related improvements

Campaign:
- Improved missions endings in various conditions
- Fixed mission duration info



ENGINE CHANGE LOG
=================
1.01 - Fixed: Some users disconnected from the MP session after several minutes
1.01 - Fixed: Modified config test is obsolete and no longer supported.
Use verifySignatures=1 in the server.cfg to verify data are not modified by clients.
Note: this currently prevents using any 3rd party addons as they are not signed.
1.01 - Fixed: Lowering terrain grid increased overall settings indication.
1.01 - Fixed: Window flags changed to improve full-screen window border handling.
1.01 - New: Support for improved UI in dialogs during joining to dedicated server
1.01 - Changed: normal maps are not used when using "shading quality" "very low"
1.01 - Improved: AI pathfinding failing less often now
1.01 - Removed: function exportLandscapeXYZ
1.01 - Fixed: Tonemapping was not involved in the flare color calculation
1.01 - Fixed: NULL RT texture can be created now if possible as a shadow buffer resource - it will save some video RAM when using nVidia SB technique
1.01 - Fixed: 1x1 texture is created now as a shadow buffer resource, when using retail version of the DX - it will save some video RAM when using nVidia or ATI SB techniques
1.01 - Fixed: Fixed bug in texture management. All textures could have been thrown away under certain conditions
1.01 - Fixed: crash when out of videomemory
1.01 - Fixed: AI sometimes did not react to change formation command
1.01 - Fixed: AI more actively scanning visually for enemy when his position is not known.
1.01 - Fixed: AI sometimes planned path through walls
1.01 - Fixed: AI sometimes did not found path around mountains
1.01 - Fixed: Message: No entry 'bin\config.bin/CfgMarkers.'
1.01 - Fixed: Dedicated server can retranslate Voice Over Net packets
1.01 - Fixed: Possible crash when exiting multiplayer game.
1.01 - Fixed: Possible crash when hosting MP session
1.01 - Fixed: LOD selection for clutters was not working properly
1.01 - Fixed: Very low shading quality settings now invoke usage of very cheap shader for trees
1.01 - Fixed: Display for mission selecting / voting on dedicated server - mission list fixed
1.01 - Fixed: Crash in multiplayer lobby screen
1.01 - Fixed: Debriefing - mission duration info was wrong in campaign
1.01 - Fixed: Command interface, with ALT held should move cursor
1.01 - Fixed: Improved AI reaction to soldier being hit nearby.
1.01 - Fixed: Improved AI reaction to friendly units observed being killed.
1.01 - Fixed: AI reaction improved for enemies disembarking vehicles.
1.01 - Fixed: Unicode used for dedicated server console output.
1.01 - Fixed: Unicode used for debugger output (OutputDebugString)

DOWNLOAD (14Mb)

Patch 1.01 for the czech version is coming soon.
*edit* : Hij is er ook al : http://www.arma.cz/

Eerste (WIP) addons in Arma!

http://www.ofpp.net/bbs/data/ArmA/GS0755.jpg
http://www.ofpp.net/bbs/data/ArmA/GS0765.jpg
http://www.ofpp.net/bbs/data/ArmA/GS0754.jpg

Blanco

Legacy Member
Quote van Placebo " Demo is coming soon" :)
Dju, mijn moederbord is nog niet binnen

=> Tussendoortje 480 M113's op een map zonder echt merkbare lag. (staat dan nog op timeaccelaration x2) Als ge er 25 kon zetten in OFP mocht ge al gelukkig zijn...

Greyco

Legacy Member
Ben ook benieuwd wat het gaat worden... Maar ik vrees beetje voor vlotte gameplay. Ben nu bezig met Inv44 die pas is gereleased, als je zo'n mods speelt dan vraag ik me af of AA wel de moeite zal zijn :)
Zeker omdat mijn pc met FFUR, en Inv44 ook al hapert...

integra

Legacy Member
-wodkafiero- zei:
Btw Integra hoevel SP missions zijn er ditmaal? Vond de 12 bij CWC wat weinig.
Maar ok, daarvoor dient de mission editor natuurlijk.
Ongeveer 12 weeral. :)

rechtervoet

Legacy Member
maja arma is dan ook geoptimaliseerd voor directx9 en opf voor directx8.
daarom dat je met directx9 kaart opf niet echt zonder lag kan spelen + dat de objecten over heel de map worden berekend en in arma is dat berekend je cpu alleen wat je ziet

TNT panic

Legacy Member
Ik heb hem nu ook gedownload maar hoe kun je die engelse update doen bij 1.01 ik heb hem maar ik weet niet hoe ik dat moet instaleren?

Blanco

Legacy Member
Voor de 1.01 moet ge de language patcher V0.6 hebben, is nog maar net uit trouwens.
Hoe ge hem moet installeren weet ik niet, dat is toch gewoon nen exe?
*edit* ik heb net eens gekeken, er zit ne readme bij.

rechtervoet

Legacy Member
hmmmnn, kheb eindelijk toch besloten om een trackir4 te kopen.
Weet er iemand een shop of online shop waarze die verkopen?

TNT panic

Legacy Member
Haha , Yes ik heb het spel via warez mooi grafix moet ik zeggen ,maar het is wel redelijk zwaar spelleke.

Blanco

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan