Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blanco

Legacy Member
Uw scherm staat op een rail, dat schuift automatisch mee... :unsure:

j/k :p

Dat zal zeker enig aanpassing & coordinatie vergen, maar als ge uw hoofd in een richting naast het scherm draait kan je nog altijd je ogen op het scherm richten.
Je kan de gevoeligheid per axis aanpassen.
Als hij in dat filmpje bijna volledig achter hem kijkt in die littlebird zal het wel spannen denk ik.

Btw, ge kunt het ook aanschaffen in Belgie via Simware simulations
Dan profiteert ge wel niet van die korting, maar het komt misschien wel goedkoper uit door de portkosten.

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
ik wou net hetzelfde vragen

het vereist bijna een splitscreen over drie schermen (zoals die gast van PCFORMAT.de dat demonstreerde). Wel goed om de pijnlijke muis-arm te ontlasten natuurlijk.

Jammer dat hij geen combat situaties toont, want dan moet ge uw ogen precies zeer goed op het scherm houden natuurlijk ... Maar ben toch blij dat ik de omgeving eens goed kan bekijken. De details overtreffen al mijn verwachtingen (bv. het zicht vanuit die jeep en de schaduw van de helicopter)

Blanco

Legacy Member
Hmmm, zeer verleidelijk maar ik kan het momenteel toch niet draaien... Het zou te frustrerend zijn moest ik dat hier liggen hebben en niet kunnen spelen.

rechtervoet

Legacy Member
HEEL verleidelijk , maar kga het toch niet doen. kga wachten op de 505games special edition

|Snake|

Legacy Member
Ik ga volgende week de Duitse versie al bestellen en volgend jaar de 505 versie.

TNT panic

Legacy Member
Wat een geld verspilling download hem toch gewoon en als hij hier uitkomt koop je hem en je hebt dan een betere versie.

Blanco

Legacy Member
Een tijdje geleden heb ik een screen gepost van één van de eastereggs in ArmA; nl. die kerstman in de schoorsteen.

Nu blijkt dit de originele tekening te zijn :p

Lonewolf_69

Legacy Member
Zijn er eigenlijk easter-eggs in OFP?
Enige dat ik ken zijn de kerstbomen op 25 december.

|Snake|

Legacy Member
Het MP gedeelte van de Duitse versie zou naart schijnt volledig int Engels zijn, dus kan wsl al samen met een paar Duitse maten online gaan spelen. Ik zit er niks mee in eerlijk gezegd, men Duits is goed genoeg om alles te verstaan :)

TNT panic

Legacy Member
Heb een vraag ben gewoon nieuwsgierig hoe oud de mensen hier zijn die operation flashpoint,armed assault spelen?Ikzelf ben 15 ;)

tikketim

Legacy Member
het realisme en omdat het mss een meer strategische shooter is ...
ge moet er een beetje bij kunnen nadenken en niet zomaar int wilde weg schieten zoals ut ofzo :p

rechtervoet

Legacy Member
ik ben er 17 maar toen ik nog opf online speelde hadden de meeste toch wel een volwassenere attitude

Atrox

Legacy Member
tikketim zei:
het realisme en omdat het mss een meer strategische shooter is ...
ge moet er een beetje bij kunnen nadenken en niet zomaar int wilde weg schieten zoals ut ofzo :p

En wss ook de sfeer binnenin de community :)
Veel OFP'ers zijn ook militairen trouwens :cool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan