Blanco
Legacy Member
Uw scherm staat op een rail, dat schuift automatisch mee... 
j/k
Dat zal zeker enig aanpassing & coordinatie vergen, maar als ge uw hoofd in een richting naast het scherm draait kan je nog altijd je ogen op het scherm richten.
Je kan de gevoeligheid per axis aanpassen.
Als hij in dat filmpje bijna volledig achter hem kijkt in die littlebird zal het wel spannen denk ik.
Btw, ge kunt het ook aanschaffen in Belgie via Simware simulations
Dan profiteert ge wel niet van die korting, maar het komt misschien wel goedkoper uit door de portkosten.

j/k

Dat zal zeker enig aanpassing & coordinatie vergen, maar als ge uw hoofd in een richting naast het scherm draait kan je nog altijd je ogen op het scherm richten.
Je kan de gevoeligheid per axis aanpassen.
Als hij in dat filmpje bijna volledig achter hem kijkt in die littlebird zal het wel spannen denk ik.
Btw, ge kunt het ook aanschaffen in Belgie via Simware simulations
Dan profiteert ge wel niet van die korting, maar het komt misschien wel goedkoper uit door de portkosten.



