Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rechtervoet zei:ik zou toch voor de e6600 gaan. Die kost nu nog een 300 euro
Die 6400 kost 220euro. Maar naar het schijnt zou die zn meerprijs echt waard zijn. Moest ik u zijn zou ik niet twijfelen, gwn de e6600 nemen super cpu`ke maar het is jouw keuze![]()
(Wodka in de buurt?
)
Ik ben altijd content geweest van mijn ATI radionneke maar GF heeft nu wel meer prijsklasses vind ik.Blanco zei:(Wodka in de buurt?
)
Ja, ik heb wat reviews en tests gelezen en ge hebt gelijk, 'kga voor een E6600 gaan, maar ik heb hem nog niet gezien voor minder dan €300 (€308 was goedkoopste). Ik ga ook voor 2x 1024Mb DDRII 800Mhz (corsair), was ik al van plan want ik ga vanaf feb. volgend jaar veel met Photoshop enzo moeten werken.
Mobo weet ik al maar voor een graca tast ik nog in het duister... ATI of GF...Ik ben altijd content geweest van mijn ATI radionneke maar GF heeft nu wel meer prijsklasses vind ik.
Blanco zei:lol, dat is dan ongetwijfeld de Tjechische versie, die 4Gb kan kloppen.
Let wel ArmA gebruikt Starforce, dus het zou kunnen dat je download voor niks.
De Duitse versie zal wss een Securom beveiliging hebben.

This small addon is made to add a Recce Element to arma. The Recce soldiers are wearing booniehats and are armed with smallarms such as C8A1, M4, M249 and C7 Most soldiers have 7 mags, 2 handgrenades and one smokegrenade.