Archief - [ARMA1] Armed Assault : The ultimate combat simulation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TNT panic

Legacy Member
yo,
wanneer komt dit spel uit ? Is dit ook multiplayer en zou ik het op het hoogste kunnen spelen met P4 3.2 ghz 1Gb ram en 7800 GT ?

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
in België komt het uit in Q1 2007 (wellicht ten vroegste februari 2007)
is ook multiplayer

in Duitsland op 30 november

Processor en RAM geheugen zijn quasi belangrijker dan grafische kaart, dus met die specs moet dat wel vlot bollen.

Blanco

Legacy Member
Er zijn heel veel nieuwe vids uitgekomen te veel om op te noemen
Ge kunt ze allemaal vinden op http://www.armaholic.com/page.php?id=5

Ik heb gelezen dat je maar een korte tijd kan zwemmen met wapens, je wordt gedwongen om ze af te gooien anders verzuip je. Een pistool kan je wel bijhouden.

TNT panic

Legacy Member
mooi ik heb eens gekeken en ik heb (downloads,torrent) gevonden van dit spel die vandaag verschenen is dus misschien interresant voor sommige.Maar alleen is de vraag of dit het echte spel is de file is rond de 4GB.;)

Blanco

Legacy Member
lol, dat is dan ongetwijfeld de Tjechische versie, die 4Gb kan kloppen.
Let wel ArmA gebruikt Starforce, dus het zou kunnen dat je download voor niks.
De Duitse versie zal wss een Securom beveiliging hebben.

TNT panic

Legacy Member
ik ga hem niet downloaden dan ik heb rap alleen de texte file gedownload dit staat erin

ARMA : Armed Assault
by Beyblade

1. Open and extract files
2. Mount .mdf file
3. Install

Problems what i found

1. I create only image
2. I haven´t got any keygen
3. Starforce 3 protection

PC-Game , 92files , 47,6MB per block

Sorry about that but im not a pro cracker i just buy that game legal ....

rechtervoet

Legacy Member
pff, kdenk dat de demo toch nie voor de duitse release zal zijn.
De Poolse , Russische , duitse en tsjechische versies van arma moeten
eerst gold gaan vooraleer ze aan de demo beginnen...

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
Duitse versie is al gold
maar MP demo komt zeker NA de Duitse release

Blanco

Legacy Member
rechtervoet zei:
ik zou toch voor de e6600 gaan. Die kost nu nog een 300 euro
Die 6400 kost 220euro. Maar naar het schijnt zou die zn meerprijs echt waard zijn. Moest ik u zijn zou ik niet twijfelen, gwn de e6600 nemen super cpu`ke maar het is jouw keuze ;)

:offtopic: (Wodka in de buurt? :p )

Ja, ik heb wat reviews en tests gelezen en ge hebt gelijk, 'kga voor een E6600 gaan, maar ik heb hem nog niet gezien voor minder dan €300 (€308 was goedkoopste). Ik ga ook voor 2x 1024Mb DDRII 800Mhz (corsair), was ik al van plan want ik ga vanaf feb. volgend jaar veel met Photoshop enzo moeten werken.
Mobo weet ik al maar voor een graca tast ik nog in het duister... ATI of GF... :unsure: Ik ben altijd content geweest van mijn ATI radionneke maar GF heeft nu wel meer prijsklasses vind ik.

rechtervoet

Legacy Member
Blanco zei:
:offtopic: (Wodka in de buurt? :p )

Ja, ik heb wat reviews en tests gelezen en ge hebt gelijk, 'kga voor een E6600 gaan, maar ik heb hem nog niet gezien voor minder dan €300 (€308 was goedkoopste). Ik ga ook voor 2x 1024Mb DDRII 800Mhz (corsair), was ik al van plan want ik ga vanaf feb. volgend jaar veel met Photoshop enzo moeten werken.
Mobo weet ik al maar voor een graca tast ik nog in het duister... ATI of GF... :unsure: Ik ben altijd content geweest van mijn ATI radionneke maar GF heeft nu wel meer prijsklasses vind ik.

Hoe veel wil je uitgeven aan een gfx card?

Phoo

Legacy Member
Blanco zei:
lol, dat is dan ongetwijfeld de Tjechische versie, die 4Gb kan kloppen.
Let wel ArmA gebruikt Starforce, dus het zou kunnen dat je download voor niks.
De Duitse versie zal wss een Securom beveiliging hebben.

idd de Tjechische versie is al te downloaden, Engelse taal en Tjechische ondertiteling.

-=PIKMOF=-XceL

Legacy Member
filmpje van noobs reloaded, toont destructie van bruggen en huizen in detail

daarnaast wat chaotische scenes die bedoelt zijn om te tonen hoeveel units tegelijk gebruikt worden (130 infanterie, 80 tanks etc.)

Blanco

Legacy Member
Niet slecht maar het kan veel beter. Ze hebben de moeite gedaan om geanimeerd water in het spel te steken, maar als er iets in het water valt gedraagt het het zich niet als water, geen water dat omhoogspat, het valt precies in een blauwe gel ofzo. Het ziet er nogal onafgewerkt uit zo.
Er komen ook meer en meer bugs en performance problemen (vooral de bossen blijken framerate-killers te zijn) aan het licht, de geschiedenis blijkt zich te herhalen. We kunnen ons dus weer aan een shitload aan patches verwachten...
ArmA is té snel gereleased, volgens mij onder druk van hun eigen community, niet onder druk van de uitgevers.
Maar ik vrees niet, BIS support hun games zelf nog jaren na release en samen met de patches mogen we af en toe een aantal nieuwe units en features verwachten.

Langs één kant ben ik dan wel blij dat onze 505 versie wss al gepatched zal zijn.

Die noobs reloaded video toont toch dat je een pak units in een missie kan plaatsen, er is wel wat lag te bespeuren, maar rekening houdend dat er op dat moment ook opgenomen wordt in FRAPS, vind ik het een straffe prestatie. Ze komen dan allemaal nog eens tegelijk in je beeld, wat bijna nooit zal gebeuren in een gewone missie.
Er is wel weer een T-72 die overkop gaat, maar ik vrees dat we met deze engine nooit gaan verlost geraken van dat soort physics bugs.
Ik hoop eigenlijk dat ze de rotors van choppers een eigen schademodel gaan geven, het zou veel problemen oplossen. Als je dan met je rotors ergens tegenkomt wordt je chopper zowiezo onbestuurbaar.

Ik ben wel content dat er deze keer een zoeklicht in ArmA steekt, dan kan ik ms demolition diver afwerken. :)

Btw, ArmA is ondertussen al min of meer gecrackt, maar de methode werkt maar één keer.
Anyway, ik ga er mij niet mee bezighouden, ik wacht wel.

Blanco

Legacy Member
De eerste "addon" in ArmA is een feit, zelf nog voor de modding tools er zijn.
Hij deed het via een hexadecimal editor... niet echt een addon maar eerder een config die veranderd werd. Toch straf.

This small addon is made to add a Recce Element to arma. The Recce soldiers are wearing booniehats and are armed with smallarms such as C8A1, M4, M249 and C7 Most soldiers have 7 mags, 2 handgrenades and one smokegrenade.

http://www.armedassault.info/pics/news/Recce-element1.jpg
http://www.armedassault.info/pics/news/Recce-element2.jpg

Blanco

Legacy Member
Easter egg 2 :D

http://hx3.de/files/team/mrburns/arma009.jpg

Ge kunt ze ingame krijgen door de mission.sqm te editeren, classnames zijn

Civil_Undead_1
Civil_Undead_2
Civil_Undead_3
Civil_Undead_4

Deze filmpjes zijn cool :

http://www.utw-squad.net/wbboard/viewtopic.php?p=5658#5658

Een Black hawk wordt beschoten in de staartrotor en begint te spinnen zoals in black hawk down.
In het eerste filmpje draait de rotor nog wat rond en lijkt de chopper nog min of meer bestuurbaar, althans het ziet er naar uit dat je hem nog veilig aan de grond zou kunnen zetten.
In het tweede filmpje zie je dat de rotor volledig stilstaat en de chopper begint oncontroleerbaar te spinnen als gek.
Het geluid is ook best goed, het wordt gedempt als hij achter de gebouwen verdwijnt.

rechtervoet

Legacy Member
apache ? zit toch niet in het spel ?
btw het is een black hawk toch ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan