Lol, gisteren mooi 2 sluipschutters vastgezet op het hoogste gebouw in Chernogorsk. Die 2 noobcakes zaten daar te schieten op alles wat bewoog. Ik ben in een hoog gebouwpje ten SE gegaan en heb er eentje 2x afgeknald en de andere 1x gedood en dan nog eens verwond. Ik ben uiteindelijk gedisconnect omdat ik zonder munitie zat. (had maar 47 schoten voor mijn AK74).
Guerilliatechnieken 4 teh win. Schieten en doden, 10 minuten verstoppen, schieten en doden, 10 minuten verstoppen en ondertussen die noobcakes observeren in 3rd person... Niets leuker dan mensen aanvallen waarvan je weet dat ze samenspelen via een voip programma.
Voor de rest heb ik de mod voor het eerst gespeeld na een break van 3-4 weken en ik moet zeggen, het verveelde me al snel. Zombies zijn al iets meer een uitdaging, maar als je het spel kent ga je toch gewoon mensen aanvallen.
Leuke initiele ervaring, zo'n zombie survival setting, maar het went snel en dan verliest het zijn waarde en ga je maar PVPen.