Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ale hup, kom ik een appartement binnen, spawnen er plots zeker 6 zombies in dat appartement en kan ik geen kant meer op. Ik doe het normaal niet, maar dat was toch vlug een disconnect hoor. Irritante zever.

Das maar zwak hoor, een echte man geeft die even 6 headshotjes.

Wess

Legacy Member
Andere speler tegengekomen, ik prone shotgun in de aanleg en BANG! Nu heb ik het gedaan omdat ik zonder backpack ben gespawned, dus hij is niet voor niets gestorven, had toch niet veel op zak een blikske coke en een horloge.
Nu blij zal em ni zijn geweest, maja so is life in Chernarus.

dunno

Legacy Member
Nooo, m'n bandit skin kwijt.

Neergeknald net op het moment dat ik elektro uitliep om een dier te gaan zoeken en slachten, had maar 5K bloed.

Bad Karma :(

Rubmifer

Legacy Member
Had ondertussen alles wat ik maar kon wensen om te starten. Shitload aan kogels voor de Enfield en 1911, hele hoop medical suplies, food en booze, zelf een ghillie gevonden, maar het belangrijkste vond ik maar niet: een ALICE pack. Over gezocht en gedaan, tot ik besluit om het op te geven. Nog 1 appartementje zei ik, en wat vind ik helemaal bovenaan? Mijn Alice pack. :love:

t511413

Legacy Member
ksnap dat toch niet al te goed zenne diene server stats
staat daar 3dp on ch on -6 utc

voor dat ik de vorige server verliet zat ik in een barn vol zombies, server moest herstarten
join ik die nieuwe server het is donker en geen ch
hoor ik zombies, crap lopen, paar keer geraakt geweest probeerde met men makarov te schieten want dacht met de lee hit en run gaat veel te traag zijn wilt men makarov niet schieten (en was vergeten het veranderen van wapen ook even duurt (stil staan))
doh weer 2 liter kwijt
nog 6 te gaan :(

tzal voor morgen zijn want kwil niet weer een server joinen waar het pick donker is :s

things to find; fleske water, een backpack en een dier om te slachten voor vlees

Unkn0wn

Legacy Member
Spel is toch wel een pak leuker nu met die direct chat die terug werkt, iets minder deathmatch-esque, als de andere ook een microfoon heeft tenminste. Verder is mijn performance met de laatste patch ook terug omhoog, dus ik ga zeker weer eens meer beginnen spelen!

Muhtar

Legacy Member
gebruiken jullie Six Launcher om spel up to date te houden? of iets anders?

EnnY

Legacy Member
Ik vertrek morgen voor 10dagen op roadtrip naar Noorwegen en terug dus kga een tijdje off zijn :)

Mis me niet te hard <3

Misterblort

Legacy Member
Muhtar zei:
gebruiken jullie Six Launcher om spel up to date te houden? of iets anders?

Ja das imo het makkelijkste.
Ik start da op, da checkt of er updates zijn en da werkt elke keer.. dus ja ik gebruik dat. Nekeer daje al int spel zit mpet via die launcher geupdate te hebben moet ge nimeer den externen serverbrowser gebruiken.

Ik leef ondertussen toch al een uur of 20 :)

dunno

Legacy Member
Lol, gisteren mooi 2 sluipschutters vastgezet op het hoogste gebouw in Chernogorsk. Die 2 noobcakes zaten daar te schieten op alles wat bewoog. Ik ben in een hoog gebouwpje ten SE gegaan en heb er eentje 2x afgeknald en de andere 1x gedood en dan nog eens verwond. Ik ben uiteindelijk gedisconnect omdat ik zonder munitie zat. (had maar 47 schoten voor mijn AK74).

Guerilliatechnieken 4 teh win. Schieten en doden, 10 minuten verstoppen, schieten en doden, 10 minuten verstoppen en ondertussen die noobcakes observeren in 3rd person... Niets leuker dan mensen aanvallen waarvan je weet dat ze samenspelen via een voip programma. :)

Voor de rest heb ik de mod voor het eerst gespeeld na een break van 3-4 weken en ik moet zeggen, het verveelde me al snel. Zombies zijn al iets meer een uitdaging, maar als je het spel kent ga je toch gewoon mensen aanvallen.

Leuke initiele ervaring, zo'n zombie survival setting, maar het went snel en dan verliest het zijn waarde en ga je maar PVPen.

MegaMentor

Legacy Member
Gisteren die TrackIR geïnstalleerd en een beetje mee geëxperimenteerd. Super cool maar serieus wennen :p

Scr1fle

Legacy Member
Welke beta patch moet ik downloaden voor op 9cakes te spelen? :)

Beta patch

Hier heb ik de laatste van gedownload maar ik geraak er nog altijd niet op...

dunno

Legacy Member
De laatste werkt, heb ik getest. Beta patches zijn in de meeste gevallen backwards compatibel.

Ik ben wel tevreden dat de laadtijden aanzienlijk verbeterd zijn.

Voor de mensen die gene TrackIR hebben, je kan altijd eens experimenteren met FacetrackNOIR. Het is gratis en het enige wat je nodig hebt is een (ietwat) deftige webcam.

TrainingPants

Legacy Member
Had super gear, ging even vuurtje koken in de bossen en ineens een zombie uit het niets op men kop kloppen. Boom dood gvd he... had juist ook een traktor uit het bos gepikt ergens op de 9cakes server. Was die van iemand hier? Stond een 2de kapotte traktor naast.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan