Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik spawnde net zonder gear vlakbij Elektro. IK rende van het strand naar de heuvel om vanaf daar richting power plant te gaan, tot ik nog geen 5 seconden later ik een survivor met shotgun tegekom. Hij zegt hi, en ik zeg dat hij me maar moet neerknallen als dat zijn intentie is. Hij zegt dan dat hij me niet gaat neerschieten, maar ik mijn painkillers moet afgeven of anders knalt ie me wel neer. 


Rubmifer zei:Serieus, wat een loser kwam ik daarnet tegen.Ik spawnde net zonder gear vlakbij Elektro. IK rende van het strand naar de heuvel om vanaf daar richting power plant te gaan, tot ik nog geen 5 seconden later ik een survivor met shotgun tegekom. Hij zegt hi, en ik zeg dat hij me maar moet neerknallen als dat zijn intentie is. Hij zegt dan dat hij me niet gaat neerschieten, maar ik mijn painkillers moet afgeven of anders knalt ie me wel neer.
Ik sta even stil, om dan plots te beginnen rennen. Hij loopt me meteen achterna natuurlijk, waarop ik besluit om simpelweg een rondje te rennen rond een dennenboom om weer gewoon terug te keren. Ik had gedacht dat ie er nooit voor ging vallen, maar jawel hoor. Rondje gerend, en naar de dichtstbijzijnde dennenboom gerend en daar even blijven zitten. Geweldig om te zien hoe die kerel het spoor helemaal kwijt was en van wanhoop en schaamte maar gewoon verder liep.
Sorry als het een van jullie was, maar ik zat hier werkelijk hardop te lachen.


rafbanaan zei:Ok wie zit er op NW airfield op de BE server
Ik kwam in een toren en werd meteen beschoten
http://cloud.steampowered.com/ugc/559819354461740987/25B54DEEE8CAA6D22286ACE2DAFCD066ED9A65C6/
Niet veel later keer ik terug naar die toren en zag ik 2 man lopen. Ik begin er op te schieten en beiden disconnecten. Ik weet niet of ze hier ook zitten, maar pwetty lame ...
edit: wie is bram ? :') Kerel stierf wel 4x ofzo op 15 min
Rubmifer zei:Zo irritant hé. Telkens ik eens een 'session lost' krijg zit ik steeds opnieuw midden in een dorp. Grrrrrrrr

Rubmifer zei:En opnieuw! Ging ik net een lijk gaan looten die ik net neergeknald had, (meneer vond het een goed idee om mij onder vuur te nemen van op het dak van het ziekenhuis met een revolver terwijl ik een Enfield had) krijg ik weer een session lost.![]()

rafbanaan zei:Heb je de laatste patch geïnstalleerd van Arma II zelf ? De bèta patch.
NiXiE zei:nog niet getest of je het kan omverrijden.
Zombies wel.
ge kunt u hatchet equippen ipv u main weapon. (rechterklik hatchet en remove from toolbelt kiezen) en dan met u hatchet da beest doden
Redraptorx zei:Ik heb steam en de laatste nieuwe beta patch en bij mij werkt het wel.