Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nixie

Legacy Member
nog niet getest of je het kan omverrijden.
Zombies wel.

ge kunt u hatchet equippen ipv u main weapon. (rechterklik hatchet en remove from toolbelt kiezen) en dan met u hatchet da beest doden

Rubmifer

Legacy Member
Serieus, wat een loser kwam ik daarnet tegen. :lol: Ik spawnde net zonder gear vlakbij Elektro. IK rende van het strand naar de heuvel om vanaf daar richting power plant te gaan, tot ik nog geen 5 seconden later ik een survivor met shotgun tegekom. Hij zegt hi, en ik zeg dat hij me maar moet neerknallen als dat zijn intentie is. Hij zegt dan dat hij me niet gaat neerschieten, maar ik mijn painkillers moet afgeven of anders knalt ie me wel neer.

Ik sta even stil, om dan plots te beginnen rennen. Hij loopt me meteen achterna natuurlijk, waarop ik besluit om simpelweg een rondje te rennen rond een dennenboom om weer gewoon terug te keren. Ik had gedacht dat ie er nooit voor ging vallen, maar jawel hoor. Rondje gerend, en naar de dichtstbijzijnde dennenboom gerend en daar even blijven zitten. Geweldig om te zien hoe die kerel het spoor helemaal kwijt was en van wanhoop en schaamte maar gewoon verder liep. :lol:

Sorry als het een van jullie was, maar ik zat hier werkelijk hardop te lachen.

Rubmifer

Legacy Member
Dat ben ik. :p In het begin ben ik zonder gear altijd gewoon aan het rushen. Boeit me niet dat er dan zombies achter me aanzitten. :p Spawnen, crossen, loot zoeken, niets gevonden, doorlopen,... En dan eventueel laten opeten door zombies.

Rubmifer

Legacy Member
Serieus, welke eikel is er in elektro bezig geweest met in de firestation en kerk van die irritante barbed wire te zetten waar je niet in kan. Godverdomme zo irritant.

nixie

Legacy Member
Rubmifer zei:
Serieus, wat een loser kwam ik daarnet tegen. :lol: Ik spawnde net zonder gear vlakbij Elektro. IK rende van het strand naar de heuvel om vanaf daar richting power plant te gaan, tot ik nog geen 5 seconden later ik een survivor met shotgun tegekom. Hij zegt hi, en ik zeg dat hij me maar moet neerknallen als dat zijn intentie is. Hij zegt dan dat hij me niet gaat neerschieten, maar ik mijn painkillers moet afgeven of anders knalt ie me wel neer.

Ik sta even stil, om dan plots te beginnen rennen. Hij loopt me meteen achterna natuurlijk, waarop ik besluit om simpelweg een rondje te rennen rond een dennenboom om weer gewoon terug te keren. Ik had gedacht dat ie er nooit voor ging vallen, maar jawel hoor. Rondje gerend, en naar de dichtstbijzijnde dennenboom gerend en daar even blijven zitten. Geweldig om te zien hoe die kerel het spoor helemaal kwijt was en van wanhoop en schaamte maar gewoon verder liep. :lol:

Sorry als het een van jullie was, maar ik zat hier werkelijk hardop te lachen.

Heb ook zo eens iets meegemaakt.
Ik en Enny lopen naar ons kamp. We wisten dat er 2 man ook die richting uitliep.

Enny spot ze, ik lig echt op 5-10m van hen ofzo.
ik kruip er naartoe, iedereen ziet elkaar en we beginnen te schieten (echt op 2meter ofzo) maar omdat ze op een heuveltje lagen en i kdus lager schoten ze in de grond. ik aim wa hoger BAM 1ste dood.
Dan gerolt ronde de spar naast ons en die andere kerel was mij kwijt :p
Zag hem weglopen en toen schoot enny hem neer :p

Lachen
Zelfde met mijn hatchet kill van gisteren, gewoon de struiken gebruikt om mij verborgen te houden.

rafbanaan zei:
Ok wie zit er op NW airfield op de BE server :p

Ik kwam in een toren en werd meteen beschoten :D
http://cloud.steampowered.com/ugc/559819354461740987/25B54DEEE8CAA6D22286ACE2DAFCD066ED9A65C6/

Niet veel later keer ik terug naar die toren en zag ik 2 man lopen. Ik begin er op te schieten en beiden disconnecten. Ik weet niet of ze hier ook zitten, maar pwetty lame ...


edit: wie is bram ? :') Kerel stierf wel 4x ofzo op 15 min

Ik ben aan het werken dus ik ben het zeker niet.
Ja ikzelf zou graag kunnen zien als iemand dced, playerX disconnected ofzo

Rubmifer

Legacy Member
Rubmifer zei:
Zo irritant hé. Telkens ik eens een 'session lost' krijg zit ik steeds opnieuw midden in een dorp. Grrrrrrrr

En opnieuw! Ging ik net een lijk gaan looten die ik net neergeknald had, (meneer vond het een goed idee om mij onder vuur te nemen van op het dak van het ziekenhuis met een revolver terwijl ik een Enfield had) krijg ik weer een session lost. :sop:

nickcollyns

Legacy Member
Heb nu de dayzupdater nog eens gebruikt, maar nog steeds niet de correct versie voor de 9cakes server? :/

rafbanaan

Legacy Member
Heb je de laatste patch geïnstalleerd van Arma II zelf ? De bèta patch.

nixie

Legacy Member
Rubmifer zei:
En opnieuw! Ging ik net een lijk gaan looten die ik net neergeknald had, (meneer vond het een goed idee om mij onder vuur te nemen van op het dak van het ziekenhuis met een revolver terwijl ik een Enfield had) krijg ik weer een session lost. :sop:

op housecat zijn server herstart deze om de 4 uur ;)

nickcollyns

Legacy Member
Heeft altijd gewerkt met de free version, alleen zit ik dus met het probleem dat deze beta aptch niet wilt marcheren met steam..dus wachten op een release op steam zelf..

Redraptorx

Legacy Member
Ik heb steam en de laatste nieuwe beta patch en bij mij werkt het wel.

Juve9le

Legacy Member
NiXiE zei:
nog niet getest of je het kan omverrijden.
Zombies wel.

ge kunt u hatchet equippen ipv u main weapon. (rechterklik hatchet en remove from toolbelt kiezen) en dan met u hatchet da beest doden

beesten omver rijden bugged ze zodat je ze niet meer kunt versnijden tot vlees

Rubmifer

Legacy Member
Eindelijk, heb een character dat lijkt vertrokken te zijn. 7 enfield clips, 9 1911 clips, enige prioriteit is nu nog minstens een Alice pack, en dan kan ik weer vertrekken. Straks even de appartementen bekijken in de hoop voor een alice pack. Dan kan ik pas weer echt vertrekken.

Flitser

Legacy Member
Redraptorx zei:
Ik heb steam en de laatste nieuwe beta patch en bij mij werkt het wel.

Waar haal ik die beta patch ik ga die days mod eens testen, wil het al lang eens testen, ik was aan het wachten op een sale maar als het op de free versie ook gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan