MegaMentor zei:
De laatste paar pagina's heb ik enkel moord-verhalen gelezen van u hoor
Heb je het nu over die 2 survivors die ik neerknalde bij Balota? Als er nu 1 ding duidelijk was aan die situatie, is dat die 2 kerels geen enkel andere intentie hadden dan mij neer te knallen. Ofwel waren het de zombies die mij zouden vellen, ofwel waren het die 2 andere die mij zouden neerknallen wanneer ik de toren zou verlaten met eventuele loot om het dan gewoon van mij af te pakken. Was zo makkelijk om het er uit af te leiden. Je moet al geen tactisch genie zijn om te zien wat ze trachtten te doen. Eentje dekt de uitgang, en de andere probeerde mij hoogstwaarschijnlijk te flankeren maar kwam net te laat.
En zoals Nixie al zegt, in grote loot area's neem je ook nooit gewoon geen risico's, zeker niet als ze zo dichtbij zitten en ze dan nog eens met 2 zijn. In zo'n situaties is het altijd kill or be killed. En dan kies ik nog altijd voor de eerste optie.
Ik ga niet ontkennen dat ik zelf nooit mensen vermoord, maar ik doe het enkel en alleen als ik voor mezelf voel dat ik gevaar ben. (buiten dan die gast op de NE airfield, maar dat was meer om die Enfield eens goed te testen.

)