Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Daarjuist zat ik op mijn gemak een kerk te looten, tot ik plots geweerschoten hoor. Besluit om toch maar even te blijven zitten aangezien het vrij dichtbij klonk. Ben wat rond aan het kijken, tot er plots een andere survivor recht naast mijn spawnt. :D Geen moment geaarzeld en hem toch maar meteen met mijn makarov op een extra ademgat in zijn hoofd getrakteerd. :p

nixie

Legacy Member
Rubmifer zei:
Daarjuist zat ik op mijn gemak een kerk te looten, tot ik plots geweerschoten hoor. Besluit om toch maar even te blijven zitten aangezien het vrij dichtbij klonk. Ben wat rond aan het kijken, tot er plots een andere survivor recht naast mijn spawnt. :D Geen moment geaarzeld en hem toch maar meteen met mijn makarov op een extra ademgat in zijn hoofd getrakteerd. :p

echt waar, zo neuten op ons omdat wij survivors zogezegd on sight neerknalle.
ge moet u eigen is bezig zien...

MegaMentor

Legacy Member
NiXiE zei:
echt waar, zo neuten op ons omdat wij survivors zogezegd on sight neerknalle.
ge moet u eigen is bezig zien...

Idd, over een change of heart gesproken.

Rubmifer

Legacy Member
NiXiE zei:
echt waar, zo neuten op ons omdat wij survivors zogezegd on sight neerknalle.
ge moet u eigen is bezig zien...

Ja hallo, wat moet ik doen misschien. Die kerel spawnt met zijn Enfield vlak naar mijn hoofd gericht wanneer ik mij omdraai. Ik zal hem eens vriendelijk vragen om mij niet te killen zeker, beetje serieus blijven hé. Ik heb daarnet in Cherno 3 survivors tegengekomen en heb ze allemaal netjes laten leven.

Op een bepaald moment kom ik zelf eentje tegen zonder gear die gewoon vlak langs mij loopt. Ik laat die mooi leven, 5 seconden hoor ik schoten, keer ik even terug en zie ik die survivor op de grond liggen. Voor ik het weet werd ik ook al beschoten door diezelfde kerel die hem had neergeschoten. Weggelopen, tot ik merk dat die kerel mij kan blijven beschieten, en ik hem op het ziekenhuis zie staan. Had toen ook een Enfield, en heb hem toen gewoon neergeknald. Dat waren mijn enige 2 kills van vandaag.

nixie

Legacy Member
geen idee, iemand die net spawned mss de tijd geven om in het spel te loaden?
Je had makkelijk kunnen weglopen en zijn locatie observeren.

Je bent echt niet beter als ik hoor met u heel betoog over hoe belachelijk dat het is dat wij der zoveel afmaken (yeah right)

Ik kill echt niet iedereen on sight.
Enkel survivors die een bedreiging vormen, met mijn/ons materiaal prutsen (voertuigen) of in bepaalde high loot area's

Rubmifer

Legacy Member
NiXiE zei:
geen idee, iemand die net spawned mss de tijd geven om in het spel te loaden?
Je had makkelijk kunnen weglopen en zijn locatie observeren.

Je bent echt niet beter als ik hoor met u heel betoog over hoe belachelijk dat het is dat wij der zoveel afmaken (yeah right)

Ik kill echt niet iedereen on sight.
Enkel survivors die een bedreiging vormen, met mijn/ons materiaal prutsen (voertuigen) of in bepaalde high loot area's

Ja, ik ga echt eens weglopen uit een kerk terwijl ik weet dat er buiten vlakbij geschoten werd. Voor hetzelfde geld loop ik buiten en zie ik die kerel met zijn AK (want zo klonk het toch) voor mijne neus staan en ben ik sowieso dood.

Trouwens, als je nu nog niet weet dat spawnen in gebouwen en dergelijke zowat het domste is wat je kan doen (zeker in een grote stad als Cherno) dan zoek je het toch zelf.

MegaMentor

Legacy Member
De laatste paar pagina's heb ik enkel moord-verhalen gelezen van u hoor :p

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
De laatste paar pagina's heb ik enkel moord-verhalen gelezen van u hoor :p

Heb je het nu over die 2 survivors die ik neerknalde bij Balota? Als er nu 1 ding duidelijk was aan die situatie, is dat die 2 kerels geen enkel andere intentie hadden dan mij neer te knallen. Ofwel waren het de zombies die mij zouden vellen, ofwel waren het die 2 andere die mij zouden neerknallen wanneer ik de toren zou verlaten met eventuele loot om het dan gewoon van mij af te pakken. Was zo makkelijk om het er uit af te leiden. Je moet al geen tactisch genie zijn om te zien wat ze trachtten te doen. Eentje dekt de uitgang, en de andere probeerde mij hoogstwaarschijnlijk te flankeren maar kwam net te laat.

En zoals Nixie al zegt, in grote loot area's neem je ook nooit gewoon geen risico's, zeker niet als ze zo dichtbij zitten en ze dan nog eens met 2 zijn. In zo'n situaties is het altijd kill or be killed. En dan kies ik nog altijd voor de eerste optie.

Ik ga niet ontkennen dat ik zelf nooit mensen vermoord, maar ik doe het enkel en alleen als ik voor mezelf voel dat ik gevaar ben. (buiten dan die gast op de NE airfield, maar dat was meer om die Enfield eens goed te testen. :p)

Juve9le

Legacy Member
Stop eens met mekkeren over wie anderen mag doden, serieus. Deal with it.

de boom

Legacy Member
Na hier een tijdje gelezen te hebben wou ik de arma 2 free versie eens testen om er mee kennis te maken. Maar als ik het download van de officiele site en wil starten moet ik een cd-key ingeven en word ik doorverbonden naar de website van ArmA. Als ik daar wil connecten met mijn steam of windows id, komt er altijd regestration failed. Is dit een bekend probleem of hoe geraak ik best aan de key voor de free versie?
Sorry voor het offtopic gaan lichtjes.

de boom

Legacy Member
Geld boeit me niet, maar ik mag toch zeker eerst die free versie eens testen? Wie weet vind ik het wel helemaal niks of draait het niet vlot op deze pc? :wtf:

Vroeg alleen maar wat hulp hier.

de boom

Legacy Member
Met die link die je nu geeft gaat het wel, veel dank! Kan ik het deze avond eens testen.
En als ik een game leuk vind koop ik het altijd hoor. :)

dunno

Legacy Member
Nieuwe beta uit; 94103

Ik probeer de game direct eens op te starten en een potje te spelen.

Ik zit op BE1, kom mij maar halen. :)



Uploaded with ImageShack.us

t511413

Legacy Member
Flitser zei:
Is er recent een sale geweest voor arma?

denk dat het eerder kwam omdat TB (first play met rocket? (maker van)) en Devolore Dayz mod hebben vermeld
alle was bij mij toch zo xD

Juve9le zei:
Stop eens met mekkeren over wie anderen mag doden, serieus. Deal with it.

indeed het rechtsysteem is tijdelijk buiten dienst
tenzij zeds iets anders hebben te zeggen

Rubmifer

Legacy Member
Ale hup, kom ik een appartement binnen, spawnen er plots zeker 6 zombies in dat appartement en kan ik geen kant meer op. Ik doe het normaal niet, maar dat was toch vlug een disconnect hoor. Irritante zever.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan