Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
EnnY zei:
Ik vertrek morgen voor 10dagen op roadtrip naar Noorwegen en terug dus kga een tijdje off zijn :)

Mis me niet te hard <3

nice, geen plek meer in de rugzak voor mij :p

Scr1fle

Legacy Member
Ok awesome, ik uninstalleer Arma volledig om het nog niet wou werken en nu zie ik dat je de beta patch moet launchen... rage :angry:

amdr

Legacy Member
Die devs haten ons toch echt, nu spawned ge blijkbaar zonder pistool ;x
Ik als schijtluis durf nu amper nog recht staan :lol: Ben van een eind zuid van Solnichniy naar die factory in het noorden geraakt, 95% met menne buik op de grond.
Ik kom er aan met verschillende soorten mags, engine parts, eten & drinken, enz. Kga door een blauwe poort en ineens staat daar ne meter voor mij ne zombie, ben proberen weglopen, proberen wegzwemmen maar zonder wapen (al had ik een hunting knife! :p ) was het een verloren zaak :( Had uiteindelijk een klein schuilplekske gevonden dus ik zet daar snel ne prikkeldraad maar dat stopt die mannen precies ni.

dunno

Legacy Member
MegaMentor zei:
Nee, de software variant ervan. Werkt met een aparte API voor facetracking, werkt nog wel treffelijk in combinatie met mijn webcam.

FacetrackNoIR Update FaceTrackNoIR
FaceAPI faceAPI | Seeing Machines

Heeft een aantal configs inbegrepen met o.a. eentje voor Arma. Customizen is wel nog aangewezen :p

Dan is't geen TrackIR hé. Bij TrackIR heb je een 'camera' op je monitor en een clipje op je headset hangen die de bewegen van je hoofd registreert. IR : Infra Red

Bij FacetrackNOIR analyseert een programma de vorm en bewegen van je gezicht via een webcam. NO Infra Red.

Ik gebruik het enkel om te vliegen. Je kan dat inzoomen en leunen afzetten als je wil. Ik kijk links, rechts, boven, beneden.

(on a sidenote that is)

Voor de leken:

[youtube]qkgUWNAzoY4[/youtube]

de boom

Legacy Member
Is dat niet ambetant als je dan te fel naar links(of rechts) kijkt, dat je je scherm maar half niet meer ziet? :p

MegaMentor

Legacy Member
dunno zei:
Dan is't geen TrackIR hé. Bij TrackIR heb je een 'camera' op je monitor en een clipje op je headset hangen die de bewegen van je hoofd registreert. IR : Infra Red

Bij FacetrackNOIR analyseert een programma de vorm en bewegen van je gezicht via een webcam. NO Infra Red.

Potato, potato.

spoon

Legacy Member
rocket

RE: Pending Update: Build 1.7.2
Not releasing tonight guys, sorry - I learned my lesson after the 1.7.1 debacle.

The bugs in the new system have been ironed out, but consequently the balancing is (again) all over the place. So tomorrow I need to spend some time adjusting the balancing, then we need to go through some serious closed testing.

Sorry guys, disappointing I know. But this means that I'll be able to squeeze some content in while it is being tested tomorrow. I'm off to sleep for a bit

KoOkiE

Legacy Member
eigenlijk is er geen echte oplossing. mentor heeft ooit de moed gehad om te beginnen wandelen, en eens hij terug op de "speelbare area" was teleporteerde hij naar zijn laatst gesavede positie.. het duurt wel een eindje tegen dat je er bent. ik dacht dat je naar het oosten moest lopen om terug in de map te raken.

KoOkiE

Legacy Member
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation

Big win with the new infected targeting methods!

Now I am tweaking values. They will now have the CHANCE to detect you from much further away visually, but this rises and falls based exponentially on how close you are versus how visible you are. So if you are visible at 120m, and at 110m, you have a very low (but still possible) chance that you will be spotted. The longer you stay there the greater the chance of being spotted.

weh?

My feeling is that it is much better, they spot you much more easily when you expect to be spotted (you're in the open). But they don't spot you as much when you're hidden from them. It's no longer a digital thing, for example being prone in front of an infected doesn't make you invisible. If an infected is close to someone who is in prone, they will eventually see them.

hm.. denk dat de zeds je dus op meer realistische wijze zullen spotten..

MegaMentor

Legacy Member
Ow djeezes, no more camping :( En me dunkt dat dat toch serieus wat gaat vergen van de servers? Constant voor tot 50 spelers kansen gaan berekenen, ze hebben nu al last met performance.

Rubmifer

Legacy Member
Ik vind de zombies nu al niet optimaal reageren. In gebouwen vooral is het al helemaal kansloos. Als ze daar zitten, en ik loop op mijn gemak binnen spotten ze mij meteen, met alle gevolgen vandien. Dat ze eerst maar eens de huidige AI gaan optimaliseren vooraleer het telkens toevoegen van nieuwe features.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan