Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oNt-

Legacy Member
Dan hoop ik dat ik terug op de map ben. Kwas in de debug mountain gespawned, wat 28km verwijderd is van de westelijke kant van de map. Net uitgerekend dat het nog 30tal minuten zal duren. Wat een chance dak genoeg eten en drank bijhad.

nixie

Legacy Member
en maar lopen :p

what did you do in DayZ today?
I walked...

DayZ, The Hiking Simulator
(don't forget to hydrate!)

KoOkiE

Legacy Member
heh.. quote uit artikel over arma3 en dayz:

Hall:: And imagine if we start making maps bigger and connecting more worlds together to an extent, and then radios become important. You get a whole meta-game going on.

make maps bigger? yes please :D in dat artikel zeggen ze trouwens dat ze chernarus aan het herwerken zijn om beter geoptimaliseerd te zijn.

btw, (VEEL) nieuwe screens van armaIII online..
Galerij | Arma III | GameQuarter

dunno

Legacy Member
Vincort zei:
Grootste minpunt van dit spel ook imo

Lol, ik ben nog nooit in een voertuig gekropen. Ge hoort die toch alleen maar van ver aankomen en je kan er makkelijk uitgeknald worden.

Hoe zit het met die xml?

Vincort

Legacy Member
dunno zei:
Lol, ik ben nog nooit in een voertuig gekropen.

Ik ook niet, das net het probleem. In het begin vond ik zelfs het lopen vet, maar nu heb ik dat wel een beetje gezien. Je hebt vrienden nodig om samen te spelen zodat je samen kan lopen, veel plezanter :p

MegaMentor

Legacy Member
dunno zei:
Lol, ik ben nog nooit in een voertuig gekropen. Ge hoort die toch alleen maar van ver aankomen en je kan er makkelijk uitgeknald worden.

Hoe zit het met die xml?

Wij rijden constant rond met vanallas :p Nog nooit beschoten geweest, zelfs met fietsen, trucks en jeeps over airfields gereden.

Mensen schieten eerder in paniek en weten niet wat te doen dan dat ze op u schieten.

Reggaesmurf

Legacy Member
ik was onlangs tritser aan't zoeken om te teamen en der is toen vlak naast mij nen johnny gepasseerd in ne rode personenwagen... iemand van ulle?

Redraptorx

Legacy Member
Vincort zei:
Grootste minpunt van dit spel ook imo

Niet spel maar mod.

dunno zei:
Lol, ik ben nog nooit in een voertuig gekropen. Ge hoort die toch alleen maar van ver aankomen en je kan er makkelijk uitgeknald worden.

Hoe zit het met die xml?

Ik wil wel eens proberen een xml te maken maar ik ken daar eigelijk niet veel van. Als logo (wordt op uniform en voertuigen geplaatst als je in de drivers seat kruipt al weet ik niet of dit op DayZ ook nog steeds werkt) gewoon het 9lives logo gebruiken neem ik aan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan