Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
Gisterenavond toch het spannendste moment tot nu toe meegemaakt. Spijtig voor die MD gasten dat het serverhoppers zijn en daardoor al hun spul kwijt zijn :p

nixie

Legacy Member
ja man da was de moeite.
Tijd dat we terug NVG hebben want dan was het nog beter geweest :p

joriske18

Legacy Member
Yep!
Spijtig dat er twee van ons gestorven zijn en dat we maar één van hen hebben kunnen neerhalen :(

KoOkiE

Legacy Member
Gisteren mijn been gebroken in Dolina.. had nog het geluk lucifers te vinden in het laatste huis waar ik in gekropen was, dus kon ik beesten afslachten. Kzou het ook nodig hebben met 4400 bloed.. Beginnen kruipen in de richting van Berezino, onderweg nog een koe tegengekomen. Beest geslacht en gekookt, back to 10k bloed. Op mijn buik Factory gaan looten, niet veel gevonden jammergenoeg. Tot in Berezino geraakt, hospital kunnen looten en dan morphine gevonden :D Nu te voet door Berezino geweest, beide shops geloot, door de apartementen gegaan (alle 6) en de militaire tenten doorzocht. Nu op weg naar het noorden.. Hopelijk vind ik snel een tentje, kan ik weer aan de slag! Hele accomplishment al zeg ik het zelf muahaha.

Mijn bugreport over het reloaden van de hatchet staat op resolved. Als je nu je hatchet voor het eerste uithaalt en op reload klikt terwijl je op neerligt krijg je maximum visibility, zal dus blijkbaar gefixt zijn in 1.7.2

spoon

Legacy Member
word tijd dat ik ook nog eens kom spelen

en ik mis altijd die clan battles

KoOkiE

Legacy Member
hm.. just gezien dat hij zelfs volledig het reloaden voor axes heeft weggedaan.

huidige 1.7.2 fixlist

* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )
* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )
* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )
* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )

amdr

Legacy Member
Shit, kvind juist een AKM. Ik wil die in men bag steken omdat men double barrel momenteel goed is en die gun verdwijnt :( Nergens meer te vinden.

lol ik wil juist pronen in die deerhut waar ik juist da wapen vind en men manneke besluit om eraf te lopen-> dood of toch zo goed als, alles gebroken etc

R3L4X

Legacy Member
amdr zei:
Shit, kvind juist een AKM. Ik wil die in men bag steken omdat men double barrel momenteel goed is en die gun verdwijnt :( Nergens meer te vinden.

lol ik wil juist pronen in die deerhut waar ik juist da wapen vind en men manneke besluit om eraf te lopen-> dood of toch zo goed als, alles gebroken etc

AK's zijn niet zo zeldzaam, meestal ligt er in één op de twee firestations wel eentje.

KoOkiE

Legacy Member
de despawn bug claims another victim! beste manier om wapens te switchen is eerst iets droppen van weinig waarde, dan die "loot pile" openen, dan je wapen naar die lootpile switchen, en dan pas wapen uit rugzak halen. probleem is dat het spel ook alle ammo mee switcht.. ben zo ook al vanalles kwijtgespeeld lol

MegaMentor

Legacy Member
Vreemd, ik switch constant van wapens uit mijn backpack en terug. Of ist alleen die bug als ge rechtstreeks van de grond pakt?

nixie

Legacy Member
amdr zei:
Shit, kvind juist een AKM. Ik wil die in men bag steken omdat men double barrel momenteel goed is en die gun verdwijnt :( Nergens meer te vinden.

lol ik wil juist pronen in die deerhut waar ik juist da wapen vind en men manneke besluit om eraf te lopen-> dood of toch zo goed als, alles gebroken etc

als er niet genoeg "plaats" is om te pronen dan gaat het spel u eerst eenb eetje naar voor doen stappen om zo plaats te creeren :)

KoOkiE

Legacy Member
die bug is ad random, moeilijk te voorspellen als het lukt. wapen rechtstreeks in een backpack steken als je hem opraapt zou ik niet doen eigenlijk

amdr

Legacy Member
Mja da heb ik gemerkt :p Kan ik daar iets tegen doen of is het zo goed als game over met een gebroken been?
Heb nog nooit zoveel loot in menne rugzak gehad dus wil ni zomaar opgeven :lol:
Kheb ook nog maar 7500bloed

KoOkiE

Legacy Member
indeed, gisteren ben ik van dolina tot aan berezino hospital gekropen om morphine te halen. duurt wel even maar gaf wel een goed gevoel, ben nu noordwaards aan het trekken met een volle rugzak food en drinks ^^

amdr

Legacy Member
Ik zit nu zo goed als in Staroye Crapoe, hopelijk ligt daar ergens iets morphine achtig :p

MegaMentor

Legacy Member
amdr zei:
Ik zit nu zo goed als in Staroye Crapoe, hopelijk ligt daar ergens iets morphine achtig :p

Ik wel straks wel een efforke doen als het niet lukt. Wil nog wel eens een tochtje doen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan