Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

t511413

Legacy Member
ah mooi slot van de dag

eerst ak gevonden liep zombie achter me, wou schieten. lol geen kogels !
gelukkig in deer hut geklommen en shotgun gevonden met 8 kogels :D in eens gebruik van gemaakt

beetje later lee gevonden en had al 3 kogelpacks liggen kassa :D
ondertussen supermarkt eens kunnen bezoeken. lag een tent kon het niet mee paken :(
(is toch enkel server bound hebk gehoord. dus veel nut heeft het wss niet, heb toch geen vaste server atm, ze zitten altijd vol)
hoop eten en drinken gevonden en ook een makarov 4 bandages 4 ammo
en een epi spuit

oh heb ook een knife en een watch
maar heb geen idee hoe ik de knife moet gebruiken heb al eens naar lam gelopen maar kreeg geen interactie

nu hopen dat ik morgen niet word neer gemaait door die persoon dat ik in een barn tegen kwam met een bijl :sop:
was best wel grappig

nixie

Legacy Member
vandaag wat met de axe gespeeld.

het is nogal glitchy.
ikzelf heb enkel iets kunnen killen al rechtstaand, raar

Wess

Legacy Member
Het kan toch snel gedaan zijn hé.
Ik had alles op zak (op 1 ding na) breek ik mijn been toch niet! 3 zombies in mijne nek!
BANG! BANG! BANG! click. SHIT!! reload! KNOCK! bewusteloos, and i was zombie diner. :sad:

MegaMentor

Legacy Member
amdr zei:
Ik haal nochtans constant 50-60fps op 5760*1200 :p
Wel met een i5 @ 4.5Ghz & een HD6970 in crossfire.

Odd. i5 @ 4.7ghz en 6950 2gb in crossfire en haal bv. in het Arma 2 OA benchmark scenario maar een average van 54 fps op 1080p. Dit is met alles op Very high en default video memory, FSAA af maar met PPAA=3(SMAA) en een view distance van 4k. En framerate dropt serieus in online games met 40 man erop.

Wat zijn uw settings? Kunde eventueel uw config files is doorspelen via PM?

amdr

Legacy Member
http://users.skynet.be/amdr/ArmA2.rar
Weet wel dat de FOV & res enz op triple screen staat dus kwni of ge het spel zelfs ga kunnen opstarten :p
FOV staat onderaan de Timpie.arma2OAprofile en res in de Arma2OA.cfg dus die kunt ge ff kopieren uit u eigen config files.
En ik gebruik geen AA of AF omdat ik veel problemen heb met witte struiken enz.

Na daarnet nog even te hebben gespeeld weet ik weer waarom ik het zo weinig speel, die HDR blijft hier constant flashen bij mij (zonder beta patch & met) waarbij de verlichting constant van licht naar donker gaat. Echt klote :(

Pseudo

Legacy Member
DayZ werkt van geen kloten bij mij, nochtans gebruik gemaakt van de DayZ updater etc., elke server dat ik join blijft gewoon zwart scherm met die loading bar, geluid heb ik wel

Redraptorx

Legacy Member
Mja amdr als ik mijn HDR op very high of high zet heb ik daar ook last van, ge kunt die beter wa lager zetten.

MegaMentor

Legacy Member
amdr zei:
http://users.skynet.be/amdr/ArmA2.rar
Weet wel dat de FOV & res enz op triple screen staat dus kwni of ge het spel zelfs ga kunnen opstarten :p
FOV staat onderaan de Timpie.arma2OAprofile en res in de Arma2OA.cfg dus die kunt ge ff kopieren uit u eigen config files.
En ik gebruik geen AA of AF omdat ik veel problemen heb met witte struiken enz.

Na daarnet nog even te hebben gespeeld weet ik weer waarom ik het zo weinig speel, die HDR blijft hier constant flashen bij mij (zonder beta patch & met) waarbij de verlichting constant van licht naar donker gaat. Echt klote :(

Thx. Die HDR geeft mij af en toe ook problemen, soms zo erg dat elke epilepsie patiënt in een radius van 100 meter terstond een aanval krijgt. Gelukkig valt dat niet al te vaak voor.

Denk dat de algemene consensus is dat deze engine niet erg geoptimaliseerd is :unsure:

Juve9le

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ging deze eerst niet gebruiken maar...

[youtube]Dt_nKmqZs_M[/youtube]

Haters gonna hate :D

Haha, hilarisch om dit spel gespeeld te zien worden met vlaamse dialect commentaar.

Vandaag voor de tweede keer ene DMR gevonden. Direct gebruik van gemaakt en een sniper neergehaald + nog ene die trachtte weg te rijden met onze hippie van. Nu enkel nog een tent of vehicle vinden om mn gear te stashen zodat ik wat towns kan gaan raiden voor een ghillie suit.

Ik heb het gevoel dat ze in de laatste updates aan de spawn rates hebben zitten sleutelen. CZ's vind ik in iedere zoveelste barn en ghillie suits lijken van de map verdwenen.

Juve9le

Legacy Member
t511413 zei:
ah mooi slot van de dag

eerst ak gevonden liep zombie achter me, wou schieten. lol geen kogels !
gelukkig in deer hut geklommen en shotgun gevonden met 8 kogels :D in eens gebruik van gemaakt

beetje later lee gevonden en had al 3 kogelpacks liggen kassa :D
ondertussen supermarkt eens kunnen bezoeken. lag een tent kon het niet mee paken :(
(is toch enkel server bound hebk gehoord. dus veel nut heeft het wss niet, heb toch geen vaste server atm, ze zitten altijd vol)
hoop eten en drinken gevonden en ook een makarov 4 bandages 4 ammo
en een epi spuit

oh heb ook een knife en een watch
maar heb geen idee hoe ik de knife moet gebruiken heb al eens naar lam gelopen maar kreeg geen interactie

nu hopen dat ik morgen niet word neer gemaait door die persoon dat ik in een barn tegen kwam met een bijl :sop:
was best wel grappig

knife kan je enkel gebruiken op dode beesten

nixie

Legacy Member
gisteren 3 survivors tegen gekomen samen met Enny.
Hadden ze wat laat gezien en dan toch via direct comm wa zitten praten.
Elkaar mooi met rust gelaten.

Paar velden verder spot Enny weer 2 man.
Ik zat wat verder maar had mijn axe equipped.
Beginnen die gasten op Enny te schieten!
Hij haalt er 1 neer (was ook niet echt eerlijk, FN fal tegen 2 peashooters :p)

Ondertussen liep ik rond met paar struiken tussen mij en de schutter en heb hem dan maar geaxed :p

nixie

Legacy Member
Juve9le zei:
knife kan je enkel gebruiken op dode beesten

idd, eerst neerschieten en dan heb je een optie om het beest te gutten
nadien moet je wel nog het vlees koken...
dus zeker ook matches nodig en wood

loyezthijs

Legacy Member
Gezocht: iemand dicht bij berezino, polana, dolina die mij eens een morphine shotje wilt geven.
I would be forever in your debt.

spoon

Legacy Member
amdr zei:
http://users.skynet.be/amdr/ArmA2.rar
Weet wel dat de FOV & res enz op triple screen staat dus kwni of ge het spel zelfs ga kunnen opstarten :p
FOV staat onderaan de Timpie.arma2OAprofile en res in de Arma2OA.cfg dus die kunt ge ff kopieren uit u eigen config files.
En ik gebruik geen AA of AF omdat ik veel problemen heb met witte struiken enz.

thx
door terug naar uw files te kijken kwam ik tot het besef dat ik mijn veranderingen blijkbaar niet had opgeslagen

nu alles gezet zoals bij jou en heb 60 fps wel enkel in Dayz
als ik gewoon een arma server joinde had ik weer maar 30fps

maar dat zal zijn omdat ik die configs nog niet aangepast heb

Juve9le

Legacy Member
loyezthijs zei:
Gezocht: iemand dicht bij berezino, polana, dolina die mij eens een morphine shotje wilt geven.
I would be forever in your debt.

berezino ziekenhuis

rafbanaan

Legacy Member
amdr zei:
http://users.skynet.be/amdr/ArmA2.rar
Weet wel dat de FOV & res enz op triple screen staat dus kwni of ge het spel zelfs ga kunnen opstarten :p
FOV staat onderaan de Timpie.arma2OAprofile en res in de Arma2OA.cfg dus die kunt ge ff kopieren uit u eigen config files.
En ik gebruik geen AA of AF omdat ik veel problemen heb met witte struiken enz.

Na daarnet nog even te hebben gespeeld weet ik weer waarom ik het zo weinig speel, die HDR blijft hier constant flashen bij mij (zonder beta patch & met) waarbij de verlichting constant van licht naar donker gaat. Echt klote :(

Ty !

Tritser

Legacy Member
loyezthijs zei:
Gezocht: iemand dicht bij berezino, polana, dolina die mij eens een morphine shotje wilt geven.
I would be forever in your debt.

Ik zal u vanavond komen redden zenne xD na dat die kloot mij gisteren afgeschoten heeft, heb ik alles al terug :D


Was het trouwens iemand van hier, bos over pusta, mij in de rug geknald, en daarna is hij zelf door mijn teammaat afgeschoten :D

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

t511413

Legacy Member
NiXiE zei:
idd, eerst neerschieten en dan heb je een optie om het beest te gutten
nadien moet je wel nog het vlees koken...
dus zeker ook matches nodig en wood

hmm heb een hatchet en matches dus kan eigelijk aan de slag,
is er geen manier om zoon beest te doden zonder kogels?

buiten het omver rijden met voertuigen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan