Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Ye, die skins zijn doordat ik de DLCs niet heb. Net zoals 90% van de spelers? :p Speel alles op very high bro :cool:

R3L4X

Legacy Member
tritser zei:
welke dlc is dat dan? die zouk ms snog wel kopen dan :p

Armaholic, gewoon een mod waarschijnlijk...

Edit: gaat over de uitbreidingen blijkbaar, heb zelf ArmA X dus ik merk het niet :').

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

rafbanaan

Legacy Member
private military bracht de high res skins d8 ik.

Ik heb alle DLC's dusja :p

Nirri

Legacy Member
Loop al paar uur rond (meer gekruip en gehop xd)... Met "fracture" en vind maar geen morphine :'( En net aanslag overleeft van 2 russen. 1 had een AKM en ander enfield, zaten ze op het dak van gebouw ik zat. Schoten ze door de ruiten alsof het een actie film was.. Dropped down 3k hp en kon gelukkig schuilen in een hoekje waar ik rap de ene headshotte met men revolver en de andere kon neer schieten met men shotgun. Geen enkel eeft ook zo morphine, gelukkig wel iemand gevonde die me blood transfusion wou geven :D

Rubmifer

Legacy Member
Zo irritant hé. Telkens ik eens een 'session lost' krijg zit ik steeds opnieuw midden in een dorp. Grrrrrrrr

R3L4X

Legacy Member
Nirri zei:
Loop al paar uur rond (meer gekruip en gehop xd)... Met "fracture" en vind maar geen morphine :'( En net aanslag overleeft van 2 russen. 1 had een AKM en ander enfield, zaten ze op het dak van gebouw ik zat. Schoten ze door de ruiten alsof het een actie film was.. Dropped down 3k hp en kon gelukkig schuilen in een hoekje waar ik rap de ene headshotte met men revolver en de andere kon neer schieten met men shotgun. Geen enkel eeft ook zo morphine, gelukkig wel iemand gevonde die me blood transfusion wou geven :D

Meestal ga ik dan voor de zelfmoord optie, kan zijn dat je ver moet kruipen als je bv. in een bos zit.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

t511413

Legacy Member
first day play
2 keer dood gegaan
1ste keer door "car crash"
traktor gevonden tegen een boom mee gereden (stuck) val in eens dood
had 2 barrel shot gun met 8 ammo

2de keer beetje te riskant geweest in barn gekruipt veel eten gevonden maar kreeg slaag
bloedend ten onder gegaan toen ik 2 liter nog over had keek ik in me backpack zat daar wel een bandage in zeker ...

zat ik daar met men atv, allemaal eten en 2liter bloed
nx van kogels/geweer en geen bloed packs

Nirri

Legacy Member
R3L4X zei:
Meestal ga ik dan voor de zelfmoord optie, kan zijn dat je ver moet kruipen als je bv. in een bos zit.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

Kzit in Cherno.. Dus kga gwn richting hospital kruipen.. Is wel ffkes maja.. XD

Redraptorx

Legacy Member
Als er mensen zijn die interesse hebben om buiten de mod wat arma 2 te spelen kunnen we evt eens een coop/pvp avondje organiseren met de 9lifers. Staan nog wel wat playermade missions op onder andere armaholic.

@dunno Kwa voertuigen zal dat wat tegenvallen denk ik maar de wapens zullen ze wel in de mod steken. Ik denk dat vooral de nieuwe eilanden die met de dlc komen goed gaan zijn voor DayZ.

dunno

Legacy Member
In die nieuwe DLC zal een herwerkte versie van Chernarus zitten.

http://www.arma2.com/images/stories/arma2ACR/arma2_acr_screenshot_1.jpg
http://i.imgur.com/VGJ1l.jpg

http://www.arma2.com/images/stories/arma2ACR/arma2_acr_screenshot_2.jpg
http://i.imgur.com/lNVZx.jpg

http://www.arma2.com/images/stories/arma2ACR/arma2_acr_screenshot_5.jpg (Elektrozavodsk)
http://i.imgur.com/n1pjG.jpg

Die nieuwe eilanden heb je waarschijnlijk ENKEL als je de DLC koopt. Dus die zullen niet met een nieuwe patch meekopen (itt de wapens, voertuigen, units) die komen normaliter met een nieuwe patch, maar dan allemaal low-resolution.

Ja, die nieuwe voertuigen zullen waarschijnlijk pantsers, helicopters en vliegtuigen.

thecoon

Legacy Member
Redraptorx zei:
Als er mensen zijn die interesse hebben om buiten de mod wat arma 2 te spelen kunnen we evt eens een coop/pvp avondje organiseren met de 9lifers. Staan nog wel wat playermade missions op onder andere armaholic.

@dunno Kwa voertuigen zal dat wat tegenvallen denk ik maar de wapens zullen ze wel in de mod steken. Ik denk dat vooral de nieuwe eilanden die met de dlc komen goed gaan zijn voor DayZ.

ik heb wel interesse maar het zal wel voor pas na de examens zijn

rafbanaan

Legacy Member
DLC had ik op de aankondiging geplaatst en zal ik zeker aankopen. DLC van arma vind ik tenminste nog de moeite.

dunno

Legacy Member
Nee, er zal een patch komen die Combined Operations eigenaars 'gelijkstelt' aan eigenaars met CO + DLC. Combined Operations eigenaars krijgen sommige dingen van de DLC gratis via een patch, maar slechts de low quality versie ervan (normaliter wapens, units en voertuigen, maar niet de extra eilanden, missies en campagnes). Zo kunnen mensen mét en zonder de DLC nog met mekaar samenspelen en verklaart dat ook waarom MegaMentor geen hoge kwaliteitskins heeft en rafbanaan wel.

Redraptorx zei:
Als er mensen zijn die interesse hebben om buiten de mod wat arma 2 te spelen kunnen we evt eens een coop/pvp avondje organiseren met de 9lifers. Staan nog wel wat playermade missions op onder andere armaholic.

Awel, zo kan je eens tonen waar de echte kracht van arma zit: immersie. Hier MILSIM, geen snelle actie, maar wel zeer intensief en tactisch. 't Is natuurlijk wel een beetje hardcore, toch voor de mainstreamers. :p

[youtube]va8_WggvofU&feature=relmfu[/youtube]

[youtube]wNXFTb7_7Qo&feature=relmfu[/youtube]

[youtube]ORIQm_BMLns[/youtube]

Zulke games zijn wel niet public, maar worden gespeeld door communities op gesloten servers. Maar daar zit de kracht in van Arma, kwaliteit door controle op wie er speelt. Dit kan je gewoon niet in public games, maar da's natuurlijk maar 1 van de zovele gametypes die arma rijk is. Voor geïntresseerd is in zulke dingen, ga eens langs bij tangodown.nl of unitedoperations.net

PS: dat walkie talkie/radio geluid is niet door het editen, maar is een mod die radio's simuleert in arma 2 (ACRE mod).

Redraptorx

Legacy Member
Tja dunno ACE zal mss wat te hardcore milsim zijn voor de meeste :p , er zijn ook simpelere missies (zonder "moeilijkere" behandeling van gewonden, acre radio's etc). We zullen moeten zien wie er mee wil doen en dan eens kijken hoe hardcore we kunnen gaan. :p

@Rafbanaan Enkel voor de maps ga je waarschijnlijk de dlc nodig hebben. Gezien het grote succes van DayZ en het feit dat ze er nu pas aan werken net nu ze de maker van DayZ in dienst hebben genomen gaan ze er wellicht volop van profiteren en wat houdt ze tegen om een paar servers aan te maken die DayZ op de nieuwe maps zullen draaien in september.

MegaMentor

Legacy Member
Redraptorx zei:
Tja dunno ACE zal mss wat te hardcore milsim zijn voor de meeste :p , er zijn ook simpelere missies (zonder moeilijkere behandeling van gewonden, acre radio's etc). We zullen moeten zien wie er mee wil doen en dan eens kijken hoe hardcore we kunnen gaan. :p

Domination 2 op Takistan of Chernarus. Mits er een server beschikbaar is is dat zeker te spelen met een 20-tal 9livers. Als er al zoveel willen meedoen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan