Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
MegaMentor zei:
Opeens massa's mensen die doodvallen op de 9cakes server inclusief 2 teammates. Ik vrees voor een hacker of iemand in debug forest.

Voor de veiligheid zijn we maar rap uitgelogged.

Ik ben erdoor doodgegaan, weet niet wat het was, net gespawnd, lig neer in firestation in Cherno en hoppa, dood :l.

T-Blade

Legacy Member
waar vindt ik die 9cakes server btw? Heb eens tussen de server list op de sixlauncher gekeken, maar daar staat hij niet tussen.

nixie

Legacy Member
daar is een search box waar ge 9cakes kunt ingeven


wel 1 maal gezien dat "Stimulus" iemand heeft gekilled

Rubmifer

Legacy Member
Gewoon op naam sorteren. Is een van de BE servers, zonder Zombie RPG in de titel. Staat quasi bovenaan dus.

T-Blade

Legacy Member
Heb het gevonden, Wist niet dat er nog meer text stond na de server properties. Dus zag enkel servers BE1, NL1, USxx, UKxx enz .. dacht dat dat het was :d

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Opeens massa's mensen die doodvallen op de 9cakes server inclusief 2 teammates. Ik vrees voor een hacker of iemand in debug forest.

Voor de veiligheid zijn we maar rap uitgelogged.

Doeme, ik had dit eerder moeten lezen. Ik spawnde net ook in de 9cakes server. Ik was nog geen 3 seconden ingame, tot ik plots voor een of andere reden doodval. De omgeving verdween plots, en zag achter mij een dude in een ghillie suit staan. Grrrrrrrr

dunno

Legacy Member
R3L4X zei:
Waarom zou het dat niet zijn, het is Armaholic, geen louche site die je via Google vindt.

Armaholic staat nochtans ook op google. :p

Het is gewoon een mod als een ander, maar volgens mij wil ie weten of het online werkt. Ik vermoed van niet. Tenzij een gameserver die specifieke mod toelaat of gewoon geen signature checks doet (maar of dat laatste mogelijk is weet ik niet)... Dayz laat volgens mij server eigenaars niet toe om ook andere mods toe te laten.

Maar je kan het altijd proberen. Hoogstens wordt je door BE gekicked of kan je gewoonweg niet connecteren.

h0us3cat

Legacy Member
dunno zei:
Armaholic staat nochtans ook op google. :p

Het is gewoon een mod als een ander, maar volgens mij wil ie weten of het online werkt. Ik vermoed van niet. Tenzij een gameserver die specifieke mod toelaat of gewoon geen signature checks doet (maar of dat laatste mogelijk is weet ik niet)... Dayz laat volgens mij server eigenaars niet toe om ook andere mods toe te laten.

Maar je kan het altijd proberen. Hoogstens wordt je door BE gekicked of kan je gewoonweg niet connecteren.

Dit dus mag niet van DayZ staff.

Recipe4hate

Legacy Member
Heb dus ook Arma II en DAYZ geinstalleerd, maar ik moet zeggen dat het enorm traag draait op mijn systeem. Iemand tips / patches om de gameplay wat te verbeteren?

loyezthijs

Legacy Member
Plots los in de wilderniss gespawnd, net toen mijn gear wat begon te komen. Op BE1 server trouwens.

Rubmifer

Legacy Member
Net 2 murders gepleegd. Was opnieuw gespawned na die kill van die cheater van daarnet, en spawnde in Balota. Besloot om als een malle gewoon naar de airfield te gaan aangezien ik toch niets te verliezen had. IK had al een 2tal zombies achter me aan toen ik via de achterkant van de airfield de toren in wou. Alleen zag ik ook 2 survivors richting airfield lopen. Ik had hen gezien, maar ik denk niet dat ze wisten dat ik hen gezien had. Ik heb ze maar gewoon links laten liggen aangezien ik toch geen wapens had.

Ik liep de toren in, en vond een lijk, met een AK zonder ammo. Had ondertussen al een shit load aan zombies achter me aan, dus besloot ik maar om via de ladder naar beneden te gaan. Zo via de voorkant van de toren omgelopen naar de hangars. Daar vond ik gelukkig een Winchester met een paar clips, dus kon ik me wel verdedigen. Ik liep dan weer naar de achterkant van de hangars om nog eens richting tower te gaan. Toen ik de laatste hangar omliep zag ik een van de 2 survivors op de grond liggen, richtend naar de ingang. Waarschijnlijk dachten ze dus dat ik nog binnen zat.

Heb geen risico genomen, en die kerel meteen een kogel door z'n kop geknald. Aangezien ik nu gewapend was, en zij met 2 zijn, en zijn houding niet meteen friendly uitademde wist ik dat ik anders de pineut was. Die kerel was al dood, maar zijn buddy liep nog rond. Ik ging weer even de toren in, en hoorde plots schoten. Eventjes gewacht, en kom dan rustig naar buiten gecrouched, tot ik plots die andere surviror zag liggen.

Het was een ontzettend intens vuurgevecht, maar gelukkig was ik diegene die er als winnaar uitkwam. Wel met de nodige bloodloss, maar gelukkig had een van de lijken 2 cooked meats liggen. Wel nog steeds maar 4500 bloed over, maar heb wel quasi alles van tools, drinken en voedsel kunnen looten, dus dat valt mee. Morgen maar eens wat dieren jagen en raw meat koken zodat mijn bloed toch weer wat opgekrikt wordt. :p

rafbanaan

Legacy Member
Na enkele uren eindelijk matchet gevonden :p liep al enkele uren met 4k blood en kon eindelijk men vlees koken *0*

AnD

Legacy Member
Vandaag is het heel erg met me, ik ben zeker 5 keer heel snel achter elkaar gedood door bandits. De 2de die me kilde zei nog dat hij friendly was en een paar seconden later lag ik daar dood neer.

Net de laatste keer dat ik speelde, ik heel blij dat ik een camouflage pack (zo een groen, dacht gigli of zoiets) had gevonden en had een tweeloops shotgun met 1911 pistool, ik was aan het wegsluipen want ik had al schoten gehoord en toen ik voorbij een aantal zombies wegsloop hoorde ik een schot en was het gedaan, volgens mij was het een sniper.

Normaal vind ik het niet erg als ik gedood word, maar vandaag is het zeker al 5x geweest en dat op een 2tal uur tijd.

Ik zou ook eens in teamverband willen spelen, gewoon om die bandits een les te leren. :)

Tritser

Legacy Member
allen die mee met ons in team willen spelen, voeg me toe op steam : Tritser
Kgeef je de ts details dan wel ;)

spoon

Legacy Member
denk dat nixie het eerder zegt omdat hij amra X heeft en dus highres texture heeft
denk ik he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan