Net 2 murders gepleegd. Was opnieuw gespawned na die kill van die cheater van daarnet, en spawnde in Balota. Besloot om als een malle gewoon naar de airfield te gaan aangezien ik toch niets te verliezen had. IK had al een 2tal zombies achter me aan toen ik via de achterkant van de airfield de toren in wou. Alleen zag ik ook 2 survivors richting airfield lopen. Ik had hen gezien, maar ik denk niet dat ze wisten dat ik hen gezien had. Ik heb ze maar gewoon links laten liggen aangezien ik toch geen wapens had.
Ik liep de toren in, en vond een lijk, met een AK zonder ammo. Had ondertussen al een shit load aan zombies achter me aan, dus besloot ik maar om via de ladder naar beneden te gaan. Zo via de voorkant van de toren omgelopen naar de hangars. Daar vond ik gelukkig een Winchester met een paar clips, dus kon ik me wel verdedigen. Ik liep dan weer naar de achterkant van de hangars om nog eens richting tower te gaan. Toen ik de laatste hangar omliep zag ik een van de 2 survivors op de grond liggen, richtend naar de ingang. Waarschijnlijk dachten ze dus dat ik nog binnen zat.
Heb geen risico genomen, en die kerel meteen een kogel door z'n kop geknald. Aangezien ik nu gewapend was, en zij met 2 zijn, en zijn houding niet meteen friendly uitademde wist ik dat ik anders de pineut was. Die kerel was al dood, maar zijn buddy liep nog rond. Ik ging weer even de toren in, en hoorde plots schoten. Eventjes gewacht, en kom dan rustig naar buiten gecrouched, tot ik plots die andere surviror zag liggen.
Het was een ontzettend intens vuurgevecht, maar gelukkig was ik diegene die er als winnaar uitkwam. Wel met de nodige bloodloss, maar gelukkig had een van de lijken 2 cooked meats liggen. Wel nog steeds maar 4500 bloed over, maar heb wel quasi alles van tools, drinken en voedsel kunnen looten, dus dat valt mee. Morgen maar eens wat dieren jagen en raw meat koken zodat mijn bloed toch weer wat opgekrikt wordt.
