Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reggaesmurf

Legacy Member
oNt- zei:
Niet getest.
Kunt gij de server terug op 50 man zetten? Die is momenteel constant vol :(

Da's de Nixie zijn schuld dat diene vol zit. Em zit constant te idle in de lobby de slet :p

Reggaesmurf

Legacy Member
Ah ik dacht dat wanneer ne naam in't oranje stond in de lobby dat de speler niet in-game was...

twas ma vo't lache ze :)

Rubmifer

Legacy Member
Daarnet ook voor het allereerst een Coyote Backpack gevonden in de control tower van het NE airfield. Sweet mother of inventory slots, die 4 extra slots tegenover de alice pack zijn wel handig. :p

T-Blade

Legacy Member
Eindelijk alles eens deftig aan de praat gekregen. De 1e map was het al donker, zag totaal niets en met die flashlight rondlopen zie ik mezelf ni zo veel doen. Is alsof je rondloopt met een mark "KILL ME plx"
2e game gestart, US server. Daar was het nog dag, na toch een dik uurtje spelen, een goeie kilometer verder geraakt. Beetje ammo gevonde, totaal niets van wapens :( Zit ik in een soort schuurtje en zag een player afkomen. Me dan maar verscholen en dan omsingelt door hem met zijn kameraad, ze checken ff dat ik unarmed was en dan knallen ze me toch neer ....
Vindt de sfeer wel fijn, maar zoveel moeite om nog geen wapens te vinden en dan gewoon gekilled worden zonder je iets kan doen. I dunno ..
Ik heb het gevoel dat je solo gewoon niet te veel gaat kunnen doen zonder ge-aasgierd worden.

Tritser

Legacy Member
Vandaag ben ik op trektocht geweest, urrtje bezig. Onmiddelijk weg ven de kust. Had al grotere backpack en alles om te overleven...

Ik laat een survivor leven, om 10min later in een barn door hem belaagd te worden.... voor ik het wist zat er een kogel door mijn tempel.

Bij deze, vanaf nu is het voor mij ook KILL ON SIGHT. Dat kutgevoel wil ik echt niet meer meemaken xD

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Rubmifer

Legacy Member
Alleen is het te doen hoor. Ik speel het nu zo'n weekje alleen aangezien de mensen waarmee ik normaal speel even geen zin meer hebben door de bugs van de afgelopen paar dagen, en ik ben nog niet gestorven. Leer gewoon het spel kennen, en vooral de map. Hou een kaart bij je of zoek een kaart ingame en probeer je zo goed mogelijk te oriënteren. Voor wapens kan je quasi overal terecht: schuren, huisjes, hangars, appartementen,... Je moet gewoon een beetje geluk hebben. :)

T-Blade

Legacy Member
is er ergens waar spelers hier uithangen van 9lives? een IRC, een specifieke dayz server?
Ben wel geintereseert om samen met iemand te spelen (heb ventrilo en eigen ventrilo server) alleen vindt ik het toch zo een beetje ... anders. Had me meer coop voorgestelt en niet een deathmath gevoel met zombies.
Ik denk dat mijn fout was om in een soort stadje rond te hangen. was een sort industrial zone, niet ver van spawn. Maar vondt er geen wapens spijtig genoeg.
En iedereen geeft als tips: Head north. Is er daar dan een cure ofzo of een survival group? Of is dat weer een serie die ik volgde? :p

Misterblort

Legacy Member
Dat is denkik wel een serie die ge volgde ;) Hoe meer noordelijker hoe minder volk. Maar het volk daje daar tegenkomt is meestal wel zwaar bewapend en dus gevaarlijk ;)
Ik denk dat de meeste hier op 9cakes spelen. Vanas het donker word speel ik op LU2 goeie ping en gmt -6 ofzo.
Ik vind in het donker spelen gewoon kut.. Ge ziet echt gene zak ^^
Goeie map met lootlocaties ge klikt op het geel bolleke en dan ziet ge in ne popup hoe het gebouw eruit ziet en wat er vooral dropped
kheb een gebroken been en ik vind echt NERGENS morphine :(

T-Blade

Legacy Member
Ik zat dus blijkbaar in chernogosk, vlak aan dat high yield building aan de linker kant :p was aan dat gasstationetje gespawned op die weg naar dat airfield en dat was de enige lootbare plek die ik zo wat vondt. Aan de lootplaatsen te zien, zat ik dus in een redelijke Hot-Zone :p

Reggaesmurf

Legacy Member
Wanneer ik net gespawned ben probeer ik naar deer stands op zoek te gaan. Daar spawnen maar 3 à 4 zombies rond en het is makkelijk om daarlangs te sluipen totaan de deer stand zelf. Ook redelijk veel kans om een wapen tegen te komen.
Zo ben ik gisteren, na te sterven, op een plek terechtgekomen waar 3 stands redelijk dicht bij elkaar staan. Na 30 minuten heen en weer te lopen tussen die 3 stands, was er toch 1 met een AK + mags.

Hoe doen jullie het om aan een wapen te geraken na te spawnen? Ik heb nog geen andere manier gevonden buiten die deer stands. Barns bvb hebben ook vaak wapens liggen, maar ik zou niet weten hoe daarin te geraken zonder een gun aangezien er vaak zombies binnen zitten.

spoon

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
Hoe doen jullie het om aan een wapen te geraken na te spawnen? Ik heb nog geen andere manier gevonden buiten die deer stands. Barns bvb hebben ook vaak wapens liggen, maar ik zou niet weten hoe daarin te geraken zonder een gun aangezien er vaak zombies binnen zitten.

tenten camp raiden en dan fully geared zijn :p

nog niet gespeeld zonder wapen elke keer al op gepikt geweest door team mates
volgende X ik nog eens dood ben ga ik nog eens spelen zoals het bedoeld is

Shrimpy

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Hij zei iets in de zin van "het verrast mij dat er zoveel mensen het spelen, aangezien de staat waarin het spel nu is misschien wat te weinig biedt"

Ik ben benieuwd naar wat het uiteindelijk zal zijn. Blijkbaar wil hij een soort van minecraftachtige "bouw uw eigen shelter" dinges toevoegen.

Hij wil ook teambuilding promoten maar ik verwacht dat dat redelijk hard zal falen. Er zullen altijd meer dan genoeg mensen zijn die u gaan afknallen op zicht, en mensen die dat oorspronkelijk niet van plan waren gaan het toch doen om voorzichtig te zijn imo =P

Wat me vooral plezierde is dat hij gaat proberen van het een standalone game te maken. Ik zou daar geld voor betalen, ookal heb ik arma II net gekocht.

EnnY

Legacy Member
Idd. Maar ik had liever een deel van mijn 25euro naar Rocket zien gaan ook..

Vincort

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
Hoe doen jullie het om aan een wapen te geraken na te spawnen? Ik heb nog geen andere manier gevonden buiten die deer stands. Barns bvb hebben ook vaak wapens liggen, maar ik zou niet weten hoe daarin te geraken zonder een gun aangezien er vaak zombies binnen zitten.

Ook in sommige barns ofzo kan je wel eens binnensluipen, al is dat niet altijd een sinecure. Ook in tankstations ofzo raak je wel eens makkelijk binnen.

Misterblort

Legacy Member
Ik kijk waar ik ben en ga van daaruit naar een deerstand of een kasteel. Kben nog nooit ander volk tegengekomen in een kasteel en daar ligt 90% zeker wel ergens een wapen.
Ook makkelijk binne te sluipen:-)

MegaMentor

Legacy Member
Opeens massa's mensen die doodvallen op de 9cakes server inclusief 2 teammates. Ik vrees voor een hacker of iemand in debug forest.

Voor de veiligheid zijn we maar rap uitgelogged.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan