KoOkiE
Legacy Member
h0us3cat zei:enig idee in welke radius dit is?
denk rond de 40-50 meter
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
h0us3cat zei:enig idee in welke radius dit is?
Drakinus zei:Funfact: Arma II staat tussen de top selled games op steam.

EnnY zei:Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?
Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg
Waarom sterft ge eig zoveel housecat?

EnnY zei:Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?
Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg
Waarom sterft ge eig zoveel housecat?
NiXiE zei:om te respawnen dicht bij zijn camp en teammates wsl![]()
ben dan in een bos gegaan en zo achter hun geslopen.
verdoemeeuuReggaesmurf zei:edit: ik heb er blijkbaar eene gehad want heb 1 murder + ik hoor vliegen in de buurt waar ik op hem knalde, alleen is er geen lichaam en dus ook geen loot. Er zaten max 30 sec tussen het knallen en ik die naar het lijk zocht dus toch bug?
EnnY zei:Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?
Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg
Waarom sterft ge eig zoveel housecat?

Drakinus zei:[youtube]Sj9Tih-esfw[/youtube]
Interview/gameplay met de maker van de mod.
MegaMentor zei:Verdomme al mijn SVD mags weg... Heb ik zo'n awesome sniper verdwijnen al de kogels ervoor.
Vandaag een military jeep gepikt van 2 gasten. Allebij afgeschoten. Stiekem hoop ik dat het mensen van hier waren?
Rubmifer zei:Ja, om lekker over te stoefen! Serieus...
't Was trouwens op een vrij grappige manier en had graag geweten hoe het aan hun kant er uit zag.
Rubmifer zei:Ja, om lekker over te stoefen! Serieus...
rafbanaan zei:
Rubmifer zei:Sorry, maar ik ben gewoon een tegenstander van dat deathmatch gedoe. Het neerschieten van iedereen die je ziet zonder dat die andere ook iets misdaan heeft, dat lijkt me gewoon niet het doel te zijn van het spel. En ik dacht dat Rocket daar ook zo over dacht, dus het lijkt me niet onbestaande dat er in de toekomst er in dat opzicht er wel bepaalde features zouden kunnen bijkomen.