Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rafbanaan

Legacy Member
Net ene gekilled met een axe :p

Ik merk wel dat de lichamen gewn meteen verdwijnen :/

EnnY

Legacy Member
Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?

Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg :@

Waarom sterft ge eig zoveel housecat?

nixie

Legacy Member
EnnY zei:
Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?

Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg :@

Waarom sterft ge eig zoveel housecat?


om te respawnen dicht bij zijn camp en teammates wsl :)

h0us3cat

Legacy Member
EnnY zei:
Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?

Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg :@

Waarom sterft ge eig zoveel housecat?

Omdat er altijd een noob mij dood schiet aan spawn ofwel spawn ik in debug forest.

Reggaesmurf

Legacy Member
2 man aant NW vliegveld, eene had ghillie suit, op beiden geknald en beiden disconnect. Hoop ni dat da manne van hier waren :p verdoemeeuu

edit: ik heb er blijkbaar eene gehad want heb 1 murder + ik hoor vliegen in de buurt waar ik op hem knalde, alleen is er geen lichaam en dus ook geen loot. Er zaten max 30 sec tussen het knallen en ik die naar het lijk zocht dus toch bug?

rafbanaan

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
edit: ik heb er blijkbaar eene gehad want heb 1 murder + ik hoor vliegen in de buurt waar ik op hem knalde, alleen is er geen lichaam en dus ook geen loot. Er zaten max 30 sec tussen het knallen en ik die naar het lijk zocht dus toch bug?

Ook gehad. Ik hoor constant vliegen, maar er ligt geen lichaam.

MegaMentor

Legacy Member
EnnY zei:
Herp Derp we hadden net alles uitgeladen in tenten. Ik heb zelf alle tenten gesaved, toen 3min later viel er een server restart op 9cakes en 3 van de 5 tenten waren leeg.
Alle guns&car parts weg, alleen de medical supplies& food bleven zitten. wtf ?

Dit sucked wel zéér hard aangezien we zoveel moeite doen om alles in die vehicles te proppen.
& mijn FN FAL NightVision ook weg :@

Waarom sterft ge eig zoveel housecat?

Verdomme al mijn SVD mags weg... Heb ik zo'n awesome sniper verdwijnen al de kogels ervoor. :angry:

Vandaag een military jeep gepikt van 2 gasten. Allebij afgeschoten. Stiekem hoop ik dat het mensen van hier waren?

Wess

Legacy Member
"Shoot first ask questions later."
Ik moet dat toch eens onthouden, want het heeft weer mijn leven gekost.:doh:
Vanaf nu laat ik niemand meer leven!

Nickjeuh

Legacy Member
Drakinus zei:
[youtube]Sj9Tih-esfw[/youtube]
Interview/gameplay met de maker van de mod.

Hij zei iets in de zin van "het verrast mij dat er zoveel mensen het spelen, aangezien de staat waarin het spel nu is misschien wat te weinig biedt"

Ik ben benieuwd naar wat het uiteindelijk zal zijn. Blijkbaar wil hij een soort van minecraftachtige "bouw uw eigen shelter" dinges toevoegen.

Hij wil ook teambuilding promoten maar ik verwacht dat dat redelijk hard zal falen. Er zullen altijd meer dan genoeg mensen zijn die u gaan afknallen op zicht, en mensen die dat oorspronkelijk niet van plan waren gaan het toch doen om voorzichtig te zijn imo =P

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Verdomme al mijn SVD mags weg... Heb ik zo'n awesome sniper verdwijnen al de kogels ervoor. :angry:

Vandaag een military jeep gepikt van 2 gasten. Allebij afgeschoten. Stiekem hoop ik dat het mensen van hier waren?

Ja, om lekker over te stoefen! Serieus...

MegaMentor

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ja, om lekker over te stoefen! Serieus...

Not really, maar het is altijd leuker om mensen af te schieten die ge van ergens 'kent' eh :D 't Was trouwens op een vrij grappige manier en had graag geweten hoe het aan hun kant er uit zag.

Basically this. Het is nacht, ik lig met ghillie suit en SVD camo neer in het gras dicht bij Stary, spot jeep, jeep rijdt mijn kant op. Komt recht op mij af, koplampen verblinden mij bijna door mijn nightvision. Ik kom recht in de vrees dat ze me gaan omver rijden. Ik schiet de passagier neer, de chauffeur paniekeert en maakt rechtsomkeer terwijl ik reload. Ik schiet nog 2 volle clips leeg op zijn banden, 50 meter verder komt de jeep tot stilstand wegens(na inspectie gebleken) 3 kapotte wielen. Chauffeur stapt zwaar bloedend uit en gaat liggen achter de jeep, mijn teammate komt dichterbij en maakt de kill af.

Nu vraag ik mij af of ze mij hadden gezien en mij daadwerkelijk wouden dood rijden of dat het gewoon toeval was en ze zich dood zijn verschoten toen ik opeens rechtstond :)

Rubmifer

Legacy Member
rafbanaan zei:

Sorry, maar ik ben gewoon een tegenstander van dat deathmatch gedoe. Het neerschieten van iedereen die je ziet zonder dat die andere ook iets misdaan heeft, dat lijkt me gewoon niet het doel te zijn van het spel. En ik dacht dat Rocket daar ook zo over dacht, dus het lijkt me niet onbestaande dat er in de toekomst er in dat opzicht er wel bepaalde features zouden kunnen bijkomen.

MegaMentor

Legacy Member
Rubmifer zei:
Sorry, maar ik ben gewoon een tegenstander van dat deathmatch gedoe. Het neerschieten van iedereen die je ziet zonder dat die andere ook iets misdaan heeft, dat lijkt me gewoon niet het doel te zijn van het spel. En ik dacht dat Rocket daar ook zo over dacht, dus het lijkt me niet onbestaande dat er in de toekomst er in dat opzicht er wel bepaalde features zouden kunnen bijkomen.

Ieder speelt het op zijn manier eh. Naar de kust gaan om daar verse spawnies te hunten vind ik ook lame maar als ik zwaar bewapende gasten tegen kom(die dan nog eens in een jeep vol stuff rijden) aan hotspots als Stary of Airfield dan schiet ik zonder aarzelen en met veel plezier hoor. Mensen die zich niet willen moeien met bandits hebben daar trouwens niks te zoeken. Ge hebt geen M4A1 nodig om te surviven en eventueel zombies neer te schieten en food vind ge ook in de kleinere dorpjes. Dat ge naar plaatsen als die gaat en verwacht dat mensen niet op u gaan schieten zegt meer over uw survival skills dan over de bandits.

Het doel van het spel is overleven. Mijn manier van overleven is mensen doodschieten zodat zij niet de kans krijgen om mij dood te schieten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan