Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

caretony

Legacy Member
Zijn er hier ook mensen die op de nieuwste versie (1.7.1.5/beta)? Ben al heel de tijd aan het lone wolfen maar kwil nu ook wel eens teamen en naar 't noorden gaan.

Styl

Legacy Member
Raar, ik heb de laatste beta patch en de laatste updates van DayZ, maar sinds de beta patch verplicht is, kan ik niet meet op 9cakes. Terwijl ik wel op andere servers perfect kan spelen.

nixie

Legacy Member
9cakes was altijd al beta patch.
Ben je zeker dat je de laatste beta patch runt?

Shrimpy

Legacy Member
[youtube]Sj9Tih-esfw[/youtube]
Interview/gameplay met de maker van de mod.

Tritser

Legacy Member
caretony zei:
Zijn er hier ook mensen die op de nieuwste versie (1.7.1.5/beta)? Ben al heel de tijd aan het lone wolfen maar kwil nu ook wel eens teamen en naar 't noorden gaan.

Ik heb interesse, ben momenteel een groep aan het samenstellen. Heb ook verschillende teamspeak servers ter beschikking.

Kwestie van die mannen van division wat concurentie te geven he ;)

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

nixie

Legacy Member
tritser zei:
Ik heb interesse, ben momenteel een groep aan het samenstellen. Heb ook verschillende teamspeak servers ter beschikking.

Kwestie van die mannen van division wat concurentie te geven he ;)

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

that would be nice :cool:

EnnY

Legacy Member
Unconscious : Causes : Being hit by a zombie with less than 9000 blood
> this explains alot of my deaths Oo

Rubmifer

Legacy Member
Is iemand van jullie per ongeluk gestorven in de control tower in NE airfield vandaag? Ik spawnde daar dus deze middag, en hoorde meteen vliegen. Even naar boven gelopen, en daar lag een lijk op de vloer. Toch maar mijn enfield omgeruild voor de M4 die hij had liggen. :p

KoOkiE

Legacy Member
loot spawnt idd niet als je inlogt bij een loot locatie. als er loot ligt is er korts ervoor nog iemand geweest

caretony

Legacy Member
tritser zei:
Ik heb interesse, ben momenteel een groep aan het samenstellen. Heb ook verschillende teamspeak servers ter beschikking.

Kwestie van die mannen van division wat concurentie te geven he ;)

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

PM mij uwe steam naam maar, kzal u adden.

Heb nog nen dag of 5 examens waardoor ik dus niet veel tijd heb maar daarna meer als genoeg tijd.

Styl

Legacy Member
NiXiE zei:
9cakes was altijd al beta patch.
Ben je zeker dat je de laatste beta patch runt?

Ja, ik als ik opstart klik ik op de shortcut "Launch Arma2 OA Beta Patch".
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan