Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Found the issue causing the debug forest spawn. Fixed in the next hotfix (1.7.1.6), eta 8 hours. -Rocket
caretony zei:Zijn er hier ook mensen die op de nieuwste versie (1.7.1.5/beta)? Ben al heel de tijd aan het lone wolfen maar kwil nu ook wel eens teamen en naar 't noorden gaan.
joriske18 zei:Hotfixes blijven komen
tritser zei:Ik heb interesse, ben momenteel een groep aan het samenstellen. Heb ook verschillende teamspeak servers ter beschikking.
Kwestie van die mannen van division wat concurentie te geven he![]()
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Drakinus zei:Funfact: Arma II staat tussen de top selled games op steam.
NiXiE zei:that would be nice![]()
KoOkiE zei:loot spawnt idd niet als je inlogt bij een loot locatie. als er loot ligt is er korts ervoor nog iemand geweest
tritser zei:Ik heb interesse, ben momenteel een groep aan het samenstellen. Heb ook verschillende teamspeak servers ter beschikking.
Kwestie van die mannen van division wat concurentie te geven he![]()
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
NiXiE zei:9cakes was altijd al beta patch.
Ben je zeker dat je de laatste beta patch runt?