Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
da zou idd ideaal zijn :) en dan hopen dat ze er niet mee wegrijden vanonder onze neus haha

Gewoon altijd iemand erbij hebben tot de wipe, dan meteen alles terug flikkeren :p.

Plorex

Legacy Member
Heb hem gedownload en geprobeerd te starten, ging niet omdat ik niet dezelfde versie had.
Heb het manueel en met die Six... geprobeerd.

Daarna kreeg ik "DayZ requires CAbuildingfix" etc...
Heb heel men ArmA om zeep geholpen, terug opnieuw aan het downloaden.

Iemand een goede tutorial om het te instaleren met de Steam versie ?
Zodat het nu wel goed gaat :p

Rubmifer

Legacy Member
* [FIXED] Hatchet takes up too much room (can now be transferred between toolbelt and primary slot through gear action)
* [NEW] Flashlights can now be packed to toolbelt also (gear action)

Laatste 2 zijn vooral interessant. Hout hakken deed ik vrij veel en dat was nu niet meer mogelijk door het feit dat de bijl enkel een melee wapen werd. En nu de flashlight ook een gear item wordt zal dat ding volgens mij toch meer gebruikt worden nu.

KoOkiE

Legacy Member
WOAH, awesome update over die flashlight!!!!!!
zou het nog beter vinden moest je kunnen lopen ermee en vooruit blijven mikken snachts.

h0us3cat

Legacy Member
joriske18 zei:
Misschien moet housecat vertellen wnr 9cake gaat upgraden :p

Denk niet dat het samen met een update gaat gebeuren?

edit: toch wel maar de update staat daar los van, als ze de update uitbrengen gaan tenten leeg gemaakt worden op welke versie je dan ook zit.
Zo begrijp ik het toch.

Wess

Legacy Member
Vraagje; zien die zeds u even goed s'nachts als overdag? En reageren die op het licht van mijn zaklamp? Tis nogal pik donker om geen light te gebruiken, maar ik denk dat het makkelijker is bij het donker de grote steden te looten, om andere spelers te ontwijken, you have all made me paranoid.

nixie

Legacy Member
KoOkiE zei:
WOAH, awesome update over die flashlight!!!!!!
zou het nog beter vinden moest je kunnen lopen ermee en vooruit blijven mikken snachts.

idd!
dat als ge u secondary vasthebt dat je kan kiezen om u flashlight aan te steken!
bij primary niet

KoOkiE

Legacy Member
Wess zei:
Vraagje; zien die zeds u even goed s'nachts als overdag? En reageren die op het licht van mijn zaklamp? Tis nogal pik donker om geen light te gebruiken, maar ik denk dat het makkelijker is bij het donker de grote steden te looten, om andere spelers te ontwijken, you have all made me paranoid.

snachts is de zichtbaarheid minder. tis wel moeilijk zonder nightvision.

dunno

Legacy Member
Iemand een filmpje van de military flashlight? Je zou zelf aanzienlijk minder makkeliijk te spotten zijn dan de normale zaklamp.

h0us3cat

Legacy Member
Plorex zei:
Die moet ik dan dus samen in mijn @DayZ map steken bij de rest van de files ?

nee, just run the exe en dan de beta opstarten ipv van de gewone armaII

[93958] New: Dropping items while swimming can be disabled with "enableItemsDropping = 0;" in description.ext

dunno

Legacy Member
h0us3cat zei:
nee, just run the exe en dan de beta opstarten ipv van de gewone armaII

[93958] New: Dropping items while swimming can be disabled with "enableItemsDropping = 0;" in description.ext


Uiteraard niet vergeten een shortcut te maken naar uw bureaublad van uw beta .exe en dan de targetline aan te passen met @DayZ

Tritser

Legacy Member
pfft op de moment is er niks aan, die zombie's zien u van mijlenver, en eens ge er ene achter u aan hebt zie je ze allemaal uit de omgeving razendsnel op u aflopen......
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan