Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
Hotfix 1.7.1.5 is out, closed tested with 40 people. We like it! Hope you will too. More info and torrent at Hotfix Build 1.7.1.5 Rolling Update -Rocket

Van vipeax op tweakers.net lees ik ook dat alle tentjes weg zijn, tis gebeurt!

Change log
Changelog:
* [NEW] Infected raycast for line-of-sight less often (improves performance)
* [FIXED] Infected can see through terrain ( https://dev-heaven.net/issues/33787 )
* [FIXED] Raycasting being taken from wrong body position (ensured it is from eye level)
* [FIXED] Infected sometimes spawn close to a player (previous check once, now up to ten times)
* [NEW] Infected bodies will despawn after 5 minutes of their death (improves performance)
* [FIXED] Sometimes infected will stand still after loosing line-of-sight ( https://dev-heaven.net/issues/33715 )
* [FIXED] Can dupe tent's by right clicking (forgot to close the window)
* [FIXED] Poor performance caused by infected search behavior (MAJOR performance increase during closed testing)
* [FIXED] Audibility is far to high (completely rebalanced, in line with how it was in previous updates)
* [FIXED] Can dupe food during cooking if click really fast (now you cannot)
* [FIXED] Trying to pick up a hatchet would create fake ammo (now will not)
* [FIXED] Hatchet takes up too much room (can now be transferred between toolbelt and primary slot through gear action)
* [REVERT] Hatchet now collected as an Item (toolbelt) and can be equipped to primary (gear action)
* [NEW] Flashlights can now be packed to toolbelt also (gear action)
* [NEW] New players will spawn with flashlight added to their toolbelt not backpack
* [FIXED] Infected sometimes not inspecting thrown items (they will walk to the location of a noise, 20-40m away)
* [FIXED] Unlimited Infected spawning (now has a cooldown enabled so it won't spawn too many at once)
* [FIXED] Melee weapon sounds non-existent/terrible (now has placeholder sounds)

u4ea

Legacy Member
Der is een WTF is ... DayZ uit van TotalBiscuit, moest het mensen interesseren.

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
dwz geen bullet replenishment wanneer je uitlogt

Zeker? Het is gewoon een aanduiding zodat je kan zien hoeveel kogels er in je magazines zitten zonder dat ge ze eerst in uw wapen moet proppen. Het saven ervan is een heel andere kwestie en moet op DayZ niveau gebeuren denk ik zo aangezien dat iets is dat in de database moet gestopt worden.

nixie

Legacy Member
ni gezegd hé.

als ge nu nog 5 kogels hebt in u huidige clip en ge logt uit.
Dan gaat hem eerst ne save maken van u character + gear.
En nu er aanduiding is van hoeveel kogels er nog in u clip zitten zal dit wsl ook kunnen gesaved worden.

dus denk niet dat het nog lang zal duren voor het geïmplementeerd.

KoOkiE

Legacy Member
als je iets afkent van codering en databases en je ziet dit in een beta log:

[93958] New: Dropping items while swimming can be disabled with "enableItemsDropping = 0;" in description.ext
[93945] New: In gear added bars with ammo count
[93945] New: setGearSlotAmmoCount, setIDCAmmoCount, gearIDCAmmoCount, gearSlotAmmoCount gear commands
[93897] New: AToC & PPAA added into UI video options
[93841] Fixed: AI using NVGs as binoculars after dropping their primary weapon (https://dev-heaven.net/issues/27297)
[93821] Changed: Authentication Timeout is distinguished from bad CD key

zou een belletje moeten rinkelen. Dit wil zeggen dat het spel bij het afsluiten een waarde kan geven aan het aantal kogels die nog in een lader met een specifiek ID in je gear zitten. als dit ook in de database van DayZ gezet wordt zal je geen replenishment meer hebben van je laders.

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
als je iets afkent van codering en databases en je ziet dit in een beta log:



zou een belletje moeten rinkelen. Dit wil zeggen dat het spel bij het afsluiten een waarde kan geven aan het aantal kogels die nog in een lader met een specifiek ID in je gear zitten. als dit ook in de database van DayZ gezet wordt zal je geen replenishment meer hebben van je laders.

Mij moet ge niet uitleggen hoe databases werken hoor :crazy: Maar again, zolang DayZ hier geen gebruik van maakt zal het nog niet van toepassing zijn. Ofwel staat het dus niet in de .5 changelogs en is het er ook nog niet ofwel is het achter de schermen gedaan. Maar aangezien ze nu de mogelijkheid krijgen zal het idd niet lang meer duren voor ze het fixen.

EDIT:

[93897] New: AToC & PPAA added into UI video options

Is wel nice, moet'k niet constant naar de config files gaan om die shit aan te passen bij het benchen :p

Tritser

Legacy Member
Ik ben gisteren uitgelogd op een armybase.. hoop er toch eens iets deftig te vinden... het is echt moeilijk zonder iets. Had toch liever kunnen starten met een pistool ofzo. Ben al veel doodgegaan, ook mede door men eigen stomme schuld maja.... het is wel verslavend!!

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

nixie

Legacy Member
als ik me niet vergis hé:

als je ergens inlogt spawned daar niets.
omdat het spel registreert dat je daar inlogt

Rubmifer

Legacy Member
NiXiE zei:
als ik me niet vergis hé:

als je ergens inlogt spawned daar niets.
omdat het spel registreert dat je daar inlogt

Dat dacht ik ook. Zo ga ik nu spawnen midden in een control tower omdat dat spel gisteren aan het buggen was. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan