Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nixie

Legacy Member
joriske18 zei:
Ik ben momenteel wel tevreden met mijn M4A1 SD en G17. Ik heb ook een Ghillie suit, enkel nog de grootste backpack en NV Goggles en ik heb alles wat je kan wensen :D

Eventueel gaan wil de M9SD als side arm en een andere M4 variant als main, om toch iets meer power te hebben in pvp. Maarja, dan kan ik minder doen tegen zombies en M9SD ammo is rare...

puh rare,

ik had 12 M9sd mags...


ik had... :(

EnnY

Legacy Member
Gvd net mn m4a1 CCO kwijt door server restart net opt moment alsk em in de tent steek :@

KoOkiE

Legacy Member
twee zaken bijgevoegd aan 1.7.1.3 hotfix

* [FIXED] Unable to repair helicopter fuel leak (repair all parts to 95% or above and fuel leak will stop)
* [FIXED] Massive lag and desync on some servers (mostly caused by the invisible replicating magazines)

KoOkiE

Legacy Member
NiXiE zei:
protip: als ge zombies aantrekt gewoon een building inlopen met 2 ingangen en er langs de andere kant uitlopen. eens ge buiten hun zicht zijt volgen ze u niet meer.

funny als je weet dat een andere traveler mogelijks een horde zeds in zo'n schuur aantreft achterna ;)

MegaMentor

Legacy Member
* [FIXED] Unable to repair helicopter fuel leak (repair all parts to 95% or above and fuel leak will stop)

What's the point? Er zitten toch nog geen helis in?

Tritser

Legacy Member
man man man, na tal van filmpjes, en tal van pagina's te lezen her en der.

Downloading as we speak! Dit spreekt me enorm aan... ben is benieuwd :D

R3L4X

Legacy Member
Goed dat ze vanalle neveneffecten toevoegen, zo gaan mensen minder snel op elkaar beginnen schieten, althans dat hoop ik :p.

KoOkiE

Legacy Member
Rocket is alleszinds overtuigd van het feit dat er nu iets te snel en zonder represailles geschoten wordt. Spawnen zonder wapen is hier al een voorbeeld van, en ik denk dat het het spel zeker ten goede komt (ook de spanning voor de nieuwe speler is erg opgedreven nu)

KoOkiE

Legacy Member
heel zeker. ik heb eerst lang alleen gespeeld, je zal int begin vaak doodgaan, leer met zombies omgaan, probeer andere spelers te vermijden want ze schieten voor ze vragen stellen. Je zal wel merken waarom als je al es langer leeft. good luck :)

nixie

Legacy Member
even ter verduidelijking.

Ikzelf ben zeker geen haatdragend persoon ofzo hoor.
Het is niet dat ik iedereen afknal dat ik tegenkom.

Momenten waarop ik het nodig acht, ja dan wel.
Als ik met iemand samen speel dan zal dit niet gebeuren.
Als ik dan alleen verder wil zal ik proberen die kerel kwijt te spelen.
Echter als ge zegt da ge alleen verder wilt hebt ge ook een kans dat hij u neerknalt.
Omdat gij mss het vorige wapen hebt kunnen looten en hij niet ofzo.

Zeker als ik mensen van hier zou tegenkomen en die zoeken contact zal ik hen niet zomaar neerknallen.
Hen zo uot of the blue helpen door stuff te gevne of zeggen waar het kamp is zal ik natuurlijk ook niet doen :)

Heb ook lang gewacht om te vragen waar jullie kamp was. mede omdat ik wat vertrouwen wou opbouwen :) (heb dan ook wat als bait gespeelt en wat risico's genomen voor de groep)

Rubmifer

Legacy Member
Wtf, spawn ik net opnieuw, ben ik wel niet mijn Enfield kwijt zeker. Godverdomme man. :(

Tritser

Legacy Member
ok ik ben dus via die updater DayZ aan het installeren... nu ben ik voor de derde maal voor zover ik kan zien dezelfde files aan het downloaden.... begint telkens weer gewoon opnieuw precies. Is dit normaal en gewoon laten doen of....???

nixie

Legacy Member
geen idee
best laten doen tot hem het zeker 15 keer heeft gedaan.
dan is er iets fout :p

rafbanaan

Legacy Member
Normaal download hij eerst de lijst van .txt en dan controleert hij die met de versie die jij hebt staan. Indien er nieuwe is, zal hij die binnenhalen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan