nixie
Legacy Member
joriske18 zei:Ik ben momenteel wel tevreden met mijn M4A1 SD en G17. Ik heb ook een Ghillie suit, enkel nog de grootste backpack en NV Goggles en ik heb alles wat je kan wensen
Eventueel gaan wil de M9SD als side arm en een andere M4 variant als main, om toch iets meer power te hebben in pvp. Maarja, dan kan ik minder doen tegen zombies en M9SD ammo is rare...
puh rare,
ik had 12 M9sd mags...
ik had...




.