Gisteren spawnde ik ook zonder primary wapen. Stomweg blijven verderspelen en uiteindelijk gestorven doordat mijn Makarov kogels op waren. Manneke van 43 dayz kwijt
Daarna gerespawned nabij Balota. Natuurlijk rechtstreeks naar Balota airfield getrokken (toch niks te verliezen). Daar toegekomen, ben ik rechtstreeks naar de control tower gelopen. Daar had ne slimmerik prikkeldraad gespannen bij de ingang. Alleen was diene draad door de grond gezakt en kon ik erover stappen. Goed zo, dacht ik, nu kunnen de zombies mij ni achtervolgen tot boven. Niets was minder waar, ik draai mij om en de eerst zombie stond daar al op den trap... knal knal, en de rest kwam ook af op de uitnodiging. Een stuk of 7 zombies moeten afknallen, snel loot genomen en verder naar de hangars. Er zal zowiezo wel iemand mijn schoten gehoord hebben, dacht ik, dus opletten.
Bij het oversteken naar de 2e hangar zie ik tussen de 2 hangars een container staan met daarnaast een survivorlijk. Ikke natuurlijk keiblij, jeej gratis loot. Ik stap naar dat lijk en op de moment dat ik mijn action menu bovenhaal stapt daar ne survivor met nen hatchet uit die container. MOT recht op mijne neus, ik vlieg 10 meter achteruit en op slag dood haha. Ik ben gewoon geraped door een bijl. Diene gast moet ook gelachen hebben
