Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wess

Legacy Member
KoOkiE zei:
Rocket is alleszinds overtuigd van het feit dat er nu iets te snel en zonder represailles geschoten wordt. Spawnen zonder wapen is hier al een voorbeeld van, en ik denk dat het het spel zeker ten goede komt (ook de spanning voor de nieuwe speler is erg opgedreven nu)

Kunnen ze het niet zo maken dat als je iemand neerknalt je maar 50/50 kans hebt dat die zijn loot blijf liggen?

Of om wat zotter te doen, na 10 player kills komt er een horde zombies op je af!

R3L4X

Legacy Member
Wess zei:
Kunnen ze het niet zo maken dat als je iemand neerknalt je maar 50/50 kans hebt dat die zijn loot blijf liggen?

Of om wat zotter te doen, na 10 player kills komt er een horde zombies op je af!

Nee, nogal lame, gewoon als je iemand afschiet dat je meer kans hebt dat zombies van verder reageren zou wel mooi zijn.

Jouw idee lijkt op een soort van 'killstreaks' à la CoD.

oNt-

Legacy Member
Zou ook beter zijn om die terug 50 slot te maken. Hij zit constant vol nu :(

Pana

Legacy Member
RE: Hotfix Build 1.7.1.4 Rolling Update (was 1.7.1.3)
PLEASE NOTE:

The majority of bugs, which I just dedicated an hour of my life too, are because server admins have not installed the 1.7.1.3 (there is no server 1.7.1.4) files.

If you run the server on an old version you're gonna have a bad time. There is not currently any way for the clients (you guys) to tell if a server is running old code. But the vast swathe of bugs reported here are because server owners need to ensure they update dayz_server.pbo and not just update all the other files because its easier or because they think 1.6.0.1 was rad.

Just a heads up.

Misterblort

Legacy Member
ik filter servers altijd of de versie bvb gisteren direct na de fix 1.7.1.4 en dan kwamern er een stuk of 8 servers op, die wel allemaal instant vol zaten :)
Ma zo zijde redelijk zeker van de versie!

KoOkiE

Legacy Member
Misterblort, na een half uur had ik een lijst van 30+ servers en had ik nooit problemen om er ene te vinden waar een plaatsje was met de filter ingesteld op 1.7.1.4

Het probleem was vooral dat veel server admins de juiste bestanden niet geupdate hadden waardoor veel fouten en bugs werden herhaald. Rocket heeft gelijk van zijn oren gemaakt opt forum nadien haha..

Gisteren aan den lijve ondervonden hoe het is om zonder morphine te spawnen, na een paar km landinwaards mijn been gebroken door een zed (in 1 slag btw). Daarna nog helemaal tot in zelenogorsk gekropen in de hoop morphine te vinden, tot ik een paar zeds op me af kreeg en ik in 1 slag (weeral tegenslag) flauwviel met alle gevolgen van dien..

Nadien herspawnd en ondertussen met een cz 550 (3 clips lol) en een revolver in mijn zakken, cammo gevonden onderweg.. me gusta.

KoOkiE

Legacy Member
Ja kweet niet wat er gisteren gebeurde maar iedereen was plots weg..

Misterblort

Legacy Member
KoOkiE zei:
Misterblort, na een half uur had ik een lijst van 30+ servers en had ik nooit problemen om er ene te vinden waar een plaatsje was met de filter ingesteld op 1.7.1.4

Ja ok na een half uur.. Ik had het over onmiddelijk na de patch.
Ik heb toch ook nooit gezegd dak problemen had met ne server te vinden? °_o
Ik zette da hier gewoon voor moesten er mensen problemen hebben omp ne server te vinden..

Rubmifer

Legacy Member
Domme vraag misschien? Maar waarom is een hatchet nu plots enkel beschikbaar in de slots van uw handgun? Als ik telkens een hatchet probeer op te pakken komt hij telkens mekkeren dat ik geen genoeg ruimte heb in mijn inventory. Komt die hatchet niet meer bij uw tools menu'tje? EN hoe moet je dan hout kappen?

KoOkiE

Legacy Member
twitterbericht

Infected behavior a focus for the next hotfix. Particularly their hearing, issue is causing them to detect players from long distances

edit


Rubmifer zei:
Domme vraag misschien? Maar waarom is een hatchet nu plots enkel beschikbaar in de slots van uw handgun? Als ik telkens een hatchet probeer op te pakken komt hij telkens mekkeren dat ik geen genoeg ruimte heb in mijn inventory. Komt die hatchet niet meer bij uw tools menu'tje? EN hoe moet je dan hout kappen?

hout kan je nie meer kappen vrees ik. Hatchet is een melee testwapen geworden, zal altijd je main weapon vervangen. tis wel een heel goed wapen om te gebruiken, heel effectief (ook van vrij lange afstanden) en silent as hell.

Rubmifer

Legacy Member
KoOkiE zei:
twitterbericht



edit




hout kan je nie meer kappen vrees ik. Hatchet is een melee testwapen geworden, zal altijd je main weapon vervangen. tis wel een heel goed wapen om te gebruiken, heel effectief (ook van vrij lange afstanden) en silent as hell.
En hoe kom je dan aan hout? Puur van houtstapels? Vrij irritant aangezien ik graag gebruik maakte van de hatchet. Moet toch makkelijk te combineren zijn?

KoOkiE

Legacy Member
jup. ik denk dat we moeten afwachten tot er een hatchet en een bijl apart beschikbaar is..

Reggaesmurf

Legacy Member
Gisteren spawnde ik ook zonder primary wapen. Stomweg blijven verderspelen en uiteindelijk gestorven doordat mijn Makarov kogels op waren. Manneke van 43 dayz kwijt :(

Daarna gerespawned nabij Balota. Natuurlijk rechtstreeks naar Balota airfield getrokken (toch niks te verliezen). Daar toegekomen, ben ik rechtstreeks naar de control tower gelopen. Daar had ne slimmerik prikkeldraad gespannen bij de ingang. Alleen was diene draad door de grond gezakt en kon ik erover stappen. Goed zo, dacht ik, nu kunnen de zombies mij ni achtervolgen tot boven. Niets was minder waar, ik draai mij om en de eerst zombie stond daar al op den trap... knal knal, en de rest kwam ook af op de uitnodiging. Een stuk of 7 zombies moeten afknallen, snel loot genomen en verder naar de hangars. Er zal zowiezo wel iemand mijn schoten gehoord hebben, dacht ik, dus opletten.
Bij het oversteken naar de 2e hangar zie ik tussen de 2 hangars een container staan met daarnaast een survivorlijk. Ikke natuurlijk keiblij, jeej gratis loot. Ik stap naar dat lijk en op de moment dat ik mijn action menu bovenhaal stapt daar ne survivor met nen hatchet uit die container. MOT recht op mijne neus, ik vlieg 10 meter achteruit en op slag dood haha. Ik ben gewoon geraped door een bijl. Diene gast moet ook gelachen hebben :D

KoOkiE

Legacy Member
gisteren op balota ook een surivivor tegengekomen en een hoop prikkeldraad. die gast al verwittigd via mic dat ik geen wapen had en vers gespawnd was. staat ie daar met een akm in zijn pollen, zegt hij, er is een m16 in de toren vanboven, ga hem maar pakken. Kom in de ingang, zeker 4 wiredfences opgezet. mijn lichtje begon al te branden.. kom ik nabij die gast, hoor ik plots een duidelijke hartslag.. just op da moment komt een zed af die hem aangetrokken had, ideaal moment dus.. ik omgedraaid en weggelopen. Prolly saved my life.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan