Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dunno

Legacy Member
tritser zei:
ik geef het op, ga het eens proberen via die six updater/launcher

Doe het gewoon manueel.

PS: als je geen geduld hebt, is ArmA de verkeerde game voor jou. ;)

ghost.

Legacy Member
KoOkiE zei:
yay, I contributed ^_^ (die bugreport is van mij)

Nice :p

Er zijn trouwens leaderboards, op DayZ site
Is wel interessant om te wete dat er ne kerel 115uur heeft kunne spele zonder dood te gaan :P

Pirate!

Legacy Member
Tip: Video memory op default zetten ipv Very high ofzo. Als ge op very high zet gebruikt hij max 512mb van uw GPU.

Nog een vraag, zijn er nog bugs ivm ghilly suits of veranderen van skin? Verander ik best terug naar civilian voor ik uitlog of hou ik mijn ghilly aan?

Rubmifer

Legacy Member
Soms gebeurt het dat wanneer je een ghillie suit aantrekt je plots in the middle of nowhere komt. Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, en ook mensen die ik ken hebben het nog niet gehad. Maar je weet nooit natuurlijk.

MegaMentor

Legacy Member
Pirate! zei:
Tip: Video memory op default zetten ipv Very high ofzo. Als ge op very high zet gebruikt hij max 512mb van uw GPU.

Nog een vraag, zijn er nog bugs ivm ghilly suits of veranderen van skin? Verander ik best terug naar civilian voor ik uitlog of hou ik mijn ghilly aan?

Als ge nu al ghillie aan hebt is er geen probleem. Het probleem ontstaat bij het switchen van suits.

Switchen van skin is niet supported door Arma dus hebben ze een workaround gedaan waarbij een nieuw character spawnt met dezelfde items waar jij de controle van overneemt terwijl je oude character wordt gedelete. Soms gaat dit echter verkeerd. (bv. nieuwe character spawnt niet waar je stond > teleportation, soms in de zee).

Trouwens, die video memory doet juist geen klop voor mij. Ik heb 2 6950s zitten met elks 2gb vram. Ik merk geen verschil tussen default en very high, in bechmarks haal ik zelfs 1-2 fps minder op default.

Rubmifer

Legacy Member
Fucking hell, doordat quasi alle servers terug zijn gedraait naar 1.7.1 raak ik op geen enkele server meer omdat ze allemaal vol zitten. Grrrr

Rubmifer

Legacy Member
Wtf, nu spawn ik in een server en is mijn m1911 plots verandert in een Makarov met 2 clips. What the fuck is dit zeg?

KoOkiE

Legacy Member
Rubmifer zei:
Wtf, nu spawn ik in een server en is mijn m1911 plots verandert in een Makarov met 2 clips. What the fuck is dit zeg?

ik denk da je ook moet weten dat rocket een script gemaakt heeft dat hacked wapens vervangt door makarovs. Het is mogelijk dat da script op een rampage gegaan is, of dat iemand het wapen dat je had in het spel bracht op illegitieme wijze.

KoOkiE

Legacy Member
Housecat, ben net doodgeschoten door ne gast in uw server die in debug forest stond. Had 12.000 bloed en stond in the middle of nowhere in een guillie suit, plots paf, dood. Ik zie tegelijk nog 2 anderen doodgaan. tijdstip: 19/06/2012 om 18u53. Er staan nog twee namen op de screenshot.

ALj6E.jpg


kan je soms in de log files zien wie dit was, of welke username? dan kan ik die reporten en zijn aars laten bannen. Ik had fucking goeie gear maat, guillie suit, svd cammo, bullets tot en met.. sucken gast.

edit: tis wel degelijk een debug forest killer, kheb aan een maat gevraagd die bij mij gespawnd was om mijn svd te pakken uit mijn gear en die was al weg.. al de rest zat er nog in.

Scr1fle

Legacy Member
Sucken voor je yuno. :(

Na de examens ook eens beginnen. :p eens langer dan 5 min overleven. :D

R3L4X

Legacy Member
Scr1fle zei:
Sucken voor je yuno. :(

Na de examens ook eens beginnen. :p eens langer dan 5 min overleVen. :D

De grammar nazi kwam even in me naar boven.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

Shift

Legacy Member
Jaaa man ge merkt da het alpha is. Altijd problemen. Miss nog wat de kat uit de boom kijken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan