Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nixie

Legacy Member
Smellyhose zei:
Gewoon massa veel eten / drinken / knife / matches / AK47 me genoeg ammo / handgun me genoeg ammo / sniper gun (zonder ammo op dit moment) / Compass / Verrekijker / hoop pijnstillers + bandages / Die grootste rugzak da er is / cammo skin / en andere brol zoals smoke grenades en flares.

Wat ik nog zoek is een bijl + kaart en ammo voor men sniper. Ik ga ook als ik een kamp tegenkom proberen fraps te draaien, als het dan 9lives kamp is zal het epische gevecht voor altijd op film vast liggen :p (prolly na 1 seconde dood mer whatever :p)

AK ook al veel gevonden :p
momenteel heb ik nu een m16 met m203 :p
Mentor vanaf nu zijn al de m203 rounds die ik vind van mij ze :p
m9sd heb ik ook terug. maar 1 mag maar :(
voor de rest moet ik nog nvg hebben en da is het van items denk ik

Misterblort

Legacy Member
KoOkiE zei:
Hebben al zitten zeveren dat we clanwars willen uitlokken, probleem is dat we met een paar goeie aims zitten die ook in division9 clan bij battlefield hoge ogen gooiden.. nog nie echt veel weerstand gehad eerlijk gezegd (vraag maar aan HSZ lol).

Als em ulle ziet vanin een boske langs ne struik met camo aan en ne sniper. Moogde nog zo een goeie aim hebben als ge wilt :) Als ge by surprise in u hoofd geknald word zulde ni teveel kunnen doen ^^

MegaMentor

Legacy Member
Misterblort zei:
Als em ulle ziet vanin een boske langs ne struik met camo aan en ne sniper. Moogde nog zo een goeie aim hebben als ge wilt :) Als ge by surprise in u hoofd geknald word zulde ni teveel kunnen doen ^^

Zolang de meer trigger happy gasten in onze groep hun kunnen inhouden zou dat niet mogen gebeuren. :p

KoOkiE

Legacy Member
loop tegenwoordig rond met guillie suit en een cammouflage svd. mentor ook, we zijn met twee die gewoon onopgemerkt in de struiken liggen rond ons kamp lol

nixie

Legacy Member
ahja moet is posten wat er allemaal gevonden is geweest gisteren :p
mss wel op het div9 forum ofzo :)

MegaMentor

Legacy Member
rafbanaan zei:
Brengt het je fps niet teveel naar beneden ?

Dxtory is efficiënter dan Fraps, gebruikt veel minder resources en kunt ge meer customizen. Dxtory > Fraps.

joriske18

Legacy Member
Bij mij onthoudt die dxtory nooit de locaties voor screenshots/movies. En wat gebruiken jullie als instellingen voor filmpjes. Een paar seconden film en al een gig groot is misschien wat overdreven :p

MegaMentor

Legacy Member
joriske18 zei:
Bij mij onthoudt die dxtory nooit de locaties voor screenshots/movies. En wat gebruiken jullie als instellingen voor filmpjes. Een paar seconden film en al een gig groot is misschien wat overdreven :p

Op Dxtory instellingen zijn anders voor ieder spel dat hij detecteert. Als ge ze eerst instelt voor bv Battlefield dan gaan uw settings terug naar default als ge Arma speelt.

Een goede codec om te gebruiken is de Lagarith Lossless codec. Hoge kwaliteit en goede compressie.

joriske18

Legacy Member
Aha, maar ik kreeg precies de default setting niet gesaved. Ik zal er vanavond nog eens naar kijken.

KoOkiE

Legacy Member
Pending Hotfix: Build 1.7.1.3

Pending Hotfix: Build 1.7.1.3
Please do not post messages of support or abuse. You are requested to post only brief, short, messages requesting bug updates that have not already been posted by someone else. You can ask questions I'll try to answer.

The ideal place to load bugs is at the community bug tracker:
https://dev-heaven.net/projects/dayz

Please make sure they are listed to the DayZ project. Feature requests can also be made through this system.

There are no more feature additions for 1.7.1 - bug fixing and balancing is all that will occur.

REMEMBER: The majority of the bugs identified in builds only become apparent under large-scale testing with significant load.

All our builds go through a closed test procedure, but we know there will be issues when introduced to ten thousand players. Many of the big bugs relate to things that need to be adjusted in the engine - they are not mod issues. Nevertheless they do get looked into to see if there are options.

Current Changelog for 1.7.1.3
Affected addons:
* dayz_code 1.7.1.3

Developer's Note:
* Requires ArmA2 Beta.

Changelog:
* [FIXED] Melee items causing magazine glitching and eventual server death (fixed)
* [FIXED] Unconscious UI Image displays incorrectly
* [FIXED] Bleeding never stops unless bandaged (chance of spontanious bleeding stopping now works)
* [FIXED] Interior infected spawning inside of building walls etc... (interior infected now spawn inside correctly)
* [FIXED] Speed not correctly utilized for checking stealth levels (https://dev-heaven.net/issues/33630 )
* [FIXED] Posture error can occur on stealth check ( https://dev-heaven.net/issues/33628 )
* [FIXED] Config error messages on popup (Caused by legacy classnames, error handling implemented to prevent this)

blijkbaar kun je nu spontaan stoppen met bloeden? le sweet.

Rubmifer

Legacy Member
En toch vind ik het spawnen van zombies in gebouwen geen goed plan, zeker niet in combinatie met het feit dat je met lege handen start. Ik was gisteren naar Zub geweest, en in elke ingang en toren stond wel een zombie te wachten. Belachelijk...

Misterblort

Legacy Member
Rubmifer zei:
En toch vind ik het spawnen van zombies in gebouwen geen goed plan, zeker niet in combinatie met het feit dat je met lege handen start. Ik was gisteren naar Zub geweest, en in elke ingang en toren stond wel een zombie te wachten. Belachelijk...

Ik heb gisteren 7 keer geprobeerd te herbeginnen, ik raak maar nbi tot aan een wapen voor ik dood ben :/ En dat is vanaf dat zombies ook binnen spawnen.
Kvind hety ook redelijk debiel

Reggaesmurf

Legacy Member
Dju, na 5 keer om de 5 min session lost, nu toch 9cakes server plat. Wss die laatste patch dat alles opfokt. Hopelijk snel hotfix.

EDIT: server back

nixie

Legacy Member
Rubmifer zei:
En toch vind ik het spawnen van zombies in gebouwen geen goed plan, zeker niet in combinatie met het feit dat je met lege handen start. Ik was gisteren naar Zub geweest, en in elke ingang en toren stond wel een zombie te wachten. Belachelijk...

Misterblort zei:
Ik heb gisteren 7 keer geprobeerd te herbeginnen, ik raak maar nbi tot aan een wapen voor ik dood ben :/ En dat is vanaf dat zombies ook binnen spawnen.
Kvind hety ook redelijk debiel


protip: als ge zombies aantrekt gewoon een building inlopen met 2 ingangen en er langs de andere kant uitlopen. eens ge buiten hun zicht zijt volgen ze u niet meer.

R3L4X

Legacy Member
Rubmifer zei:
En toch vind ik het spawnen van zombies in gebouwen geen goed plan, zeker niet in combinatie met het feit dat je met lege handen start. Ik was gisteren naar Zub geweest, en in elke ingang en toren stond wel een zombie te wachten. Belachelijk...

Is wel goed gedaan, brengt een zekere moeilijkheid mee.

joriske18

Legacy Member
Ik ben momenteel wel tevreden met mijn M4A1 SD en G17. Ik heb ook een Ghillie suit, enkel nog de grootste backpack en NV Goggles en ik heb alles wat je kan wensen :D

Eventueel gaan wil de M9SD als side arm en een andere M4 variant als main, om toch iets meer power te hebben in pvp. Maarja, dan kan ik minder doen tegen zombies en M9SD ammo is rare...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan