Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

loyezthijs

Legacy Member
Oookay net een heel vriendelijk iemand tegengekomen op de BE server, net gespawnd ergens ten zuiden van Solnichy, kom een andere survivor tegen die wel al wat gear heeft. Die schiet een zombie af, legt plots een M1911 met ammo en nog wat G17 ammo voor m'n neus en verdwijnt dan plots. I'm impressed :)

h0us3cat

Legacy Member
loyezthijs zei:
Oookay net een heel vriendelijk iemand tegengekomen op de BE server, net gespawnd ergens ten zuiden van Solnichy, kom een andere survivor tegen die wel al wat gear heeft. Die schiet een zombie af, legt plots een M1911 met ammo en nog wat G17 ammo voor m'n neus en verdwijnt dan plots. I'm impressed :)

of hij moest zijne afval gewoon kwijt?

Pirate!

Legacy Member
Daarnet liep ik rond in Elektro en ik kom een andere survivor tegen, allebei wapen op elkaar gericht en beginnen alletwee 'friendly friendly' te roepen in chat. Ik vraag hem of hij mij een transfusie wil geven en dat ik hem een bloodpack kan geven ervoor. Nog voor ik uitgesproken ben is hij mij er al een aan het geven. Dan maar een bloodpack in zijn rugzak gestoken en ook een m9sd mag aangezien hij een m9sd in zijn rugzak had zitten. Everything went better than expected.

EnnY

Legacy Member
Pirate! zei:
Daarnet liep ik rond in Elektro en ik kom een andere survivor tegen, allebei wapen op elkaar gericht en beginnen alletwee 'friendly friendly' te roepen in chat. Ik vraag hem of hij mij een transfusie wil geven en dat ik hem een bloodpack kan geven ervoor. Nog voor ik uitgesproken ben is hij mij er al een aan het geven. Dan maar een bloodpack in zijn rugzak gestoken en ook een m9sd mag aangezien hij een m9sd in zijn rugzak had zitten. Everything went better than expected.

Is em ondertussen dood?

joriske18

Legacy Member
Pending Hotfix: Build 1.7.1.2
Changelog:
* [NEW] Tone Mapping to enhance nightlighting conditions
* [FIXED] Generic Loot not spawning (such as food etc...)
* [FIXED] Animals stand still and HURR DURRR (they now walk around)
* [FIXED] New blood values not being saved when a player eats (they do now)
* [FIXED] Duplicate players not being removed (should now be removed on login)
* [NEW] Melee Weapon introduced: Hatchet (can only drop through right click in gear menu)
* [NEW] Maximum animals increased

Melee weapon!!

MegaMentor

Legacy Member
Een gespawnde teammate gaan halen in Nishnoye aan de kust, staat er een random gast bij hem die ook nog niet lang geleden gespawned was. Allez, hij mee de boot in natuurlijk. Kort gesprek door direct comms over waar we die boot hadden gehaald etc etc, vroegen waar em van was, was blijkbaar een Duitser. 6km verder zijn we aangemeerd bij een herkenningstentje van ons dat daar stond, hij natuurlijk meteen naar de tent. Hebben hem door de kop geschoten.

Bandito's, it is we.

Shift

Legacy Member
MegaMentor zei:
Een gespawnde teammate gaan halen in Nishnoye aan de kust, staat er een random gast bij hem die ook nog niet lang geleden gespawned was. Allez, hij mee de boot in natuurlijk. Kort gesprek door direct comms over waar we die boot hadden gehaald etc etc, vroegen waar em van was, was blijkbaar een Duitser. 6km verder zijn we aangemeerd bij een herkenningstentje van ons dat daar stond, hij natuurlijk meteen naar de tent. Hebben hem door de kop geschoten.

Bandito's, it is we.

:rofl:

WAAR blijft de steam sale :p

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
Een gespawnde teammate gaan halen in Nishnoye aan de kust, staat er een random gast bij hem die ook nog niet lang geleden gespawned was. Allez, hij mee de boot in natuurlijk. Kort gesprek door direct comms over waar we die boot hadden gehaald etc etc, vroegen waar em van was, was blijkbaar een Duitser. 6km verder zijn we aangemeerd bij een herkenningstentje van ons dat daar stond, hij natuurlijk meteen naar de tent. Hebben hem door de kop geschoten.

Bandito's, it is we.
Sorry, maar ik zou mij daar zo ontzettend druk in kunnen maken. Altijd dat neerknallen van mensen zonder enige reden. Pak hem dan niet mee, of knal hem dan toch gewoon meteen af hé ipv hem eerst nog mee te nemen en zijn tijd dus gewoon te verdoen. Sorry, maar hier zie ik dus het grappige niet van in.

DarkKhen

Legacy Member
Rubmifer zei:
Sorry, maar ik zou mij daar zo ontzettend druk in kunnen maken. Altijd dat neerknallen van mensen zonder enige reden. Pak hem dan niet mee, of knal hem dan toch gewoon meteen af hé ipv hem eerst nog mee te nemen en zijn tijd dus gewoon te verdoen. Sorry, maar hier zie ik dus het grappige niet van in.

DB328.jpg
:P

Ik shoot ook on sight. Survival of the fittest, that's the name of the game.

Wess

Legacy Member
Gisteren eindelijk wat loot komt er iemand naar mij gelopen bloeden als een rund en een half dozijn zeds achter zich aan, kunde het einde al raden, sommige players zijn echt klootzakken.

KoOkiE

Legacy Member
mja ik ben ook niet zo voor dat bandietengedoe, ik ben vaak op mijn eentje aan het scavengen achter voertuigen en vehicle parts terwijl de anderen liggen te snipen :p

In other news:

Hotfix Build 1.7.1.2 Rolling Update
HOTFIX : 19 JUNE 2012

Affected addons:
* dayz_code 1.7.1.2
* dayz_weapons 1.3
* dayz_equip 1.3.1
* dayz_server (server admins only)

Developer's Note:
* YES: I know this hotfix has content in it. It was content that didn't make it into the last update, and some of the fixes are bundled with this content, so it was easier to release the content than try to remove it.
* Requires ArmA2 Beta.
* NOTE: VERY IMPORTANT: MELEE WEAPONS ARE QUITE UNDER POWERED CURRENTLY. THEY WILL BE ADJUSTED UPWARDS OVER THE NEXT FEW WEEKS. EACH HAVE DIFFERENT DAMAGE VALUES.
* ALSO NOTE: Melee is just in testing. They may not stay, they are just being tested to see how they perform. They are missing their sound effects, and tweaking of effects also.

Changelog:
* [NEW] Tone Mapping to enhance nightlighting conditions
* [FIXED] Generic Loot not spawning (such as food etc...)
* [FIXED] Animals stand still and HURR DURRR (they now walk around)
* [FIXED] New blood values not being saved when a player eats (they do now)
* [FIXED] Duplicate players not being removed (should now be removed on login)
* [NEW] Melee Weapon introduced: Hatchet (can only drop through right click in gear menu)
* [NEW] Maximum animals increased
* [NEW] Melee Weapon introduced: Crowbar (can only drop through right click in gear menu)
* [NEW] Double Barrelled shotgun sound
* [FIXED] Gender assignment broken (working correctly)

EDIT!!!!

o bugger: WARNING: Do not install 1.7.1.2!

In the latest hotfix, dropped ammo is turning into "Hatchets" and "Crowbars" which look like Shotgun Shells, and is crashing all servers within minutes!

Photo evidence (courtesy of ATOJAR):
http://i.imgur.com/gVk4M.jpg

Refer to this thread for the bug report:
1.7.1.2: Dropping weapon drops ~60 hatchets + crashes server?


You will need the 1.7.1.1 code and Weapons 1.2 files in case you want to revert:
Code 1.7.1.1: dayz_code_v1.7.1.1.rar
Weapons 1.2: dayz_weapons_v1.2.rar

Old versions of files can be found here (courtesy of Rowrin):
Index of /old/

If you're in doubt as to which version to use of each of the files Rowrin posted an awesome breakdown here:
(he took it down and is still editing it last time I checked)
How to roll back from 1.7.1.2 to previous version

melee ziet er wel cool uit: DayZ - First melee kill - v1.7.1.2 - YouTube

nixie

Legacy Member
MegaMentor zei:
Een gespawnde teammate gaan halen in Nishnoye aan de kust, staat er een random gast bij hem die ook nog niet lang geleden gespawned was. Allez, hij mee de boot in natuurlijk. Kort gesprek door direct comms over waar we die boot hadden gehaald etc etc, vroegen waar em van was, was blijkbaar een Duitser. 6km verder zijn we aangemeerd bij een herkenningstentje van ons dat daar stond, hij natuurlijk meteen naar de tent. Hebben hem door de kop geschoten.

Bandito's, it is we.

Alexander toch :(
Hij had een kort leven.
En ik eindigde het heel snel :p

nixie

Legacy Member
Rubmifer zei:
Sorry, maar ik zou mij daar zo ontzettend druk in kunnen maken. Altijd dat neerknallen van mensen zonder enige reden. Pak hem dan niet mee, of knal hem dan toch gewoon meteen af hé ipv hem eerst nog mee te nemen en zijn tijd dus gewoon te verdoen. Sorry, maar hier zie ik dus het grappige niet van in.

hij zat in de boot voor we iets konden doen/zeggen
We wouden niet de verkeerde afschieten...
Geen zin om uit te stappen met al die zombies die al waren gepulled + hij wist vanwaar w ekwamen ongeveer dus hem laten gaan was risky!



PS: it was a german...

Smellyhose

Legacy Member
Hey mannen, heb hier al even zitten mee lezen en heb nu ook geregistreerd.

Laatste keer dat ik had gedisconnect zat ik in een army base in Elektro. Gisteren connecteer ik terug naar een server, lag heel die base vol met MEGA loot. maar had één of andere gast (de eigenaar van die loot) allemaal prikkeldraad rond die base gedaan zodat ik niet meer weg kon. Heb rustig al zen loot gestolen (of toch het beste ervan) en dan andere server opgezocht, kon niet meer weg :(.

Daarna op een heuvel boven Elektro gezete, wat gescanned naar andere en paar mensen beschoten van ver. Die allemaal kei hard lopen, was wel lachen. Dan random ergens naar toe gelopen en nog wat goeie loot gevonden waaronder een camo skin (niet de guilly suit).

Wat ik wel jammer vind is dat ik je precies niet meer kan chatten? Soms zie ik iemand in een groene kleur chatten en wil ik antwoorden, maar kan ik niet antwoorden omdat ik niet op zijn channel kan. Vroeger ging dit wel, erg vervelend.

Mijn missie vanavond: Het 9lives camp vinden en raiden :p , kzen lone wolf aant gaan nu dus tga moeilijk worre :p maar heb wel genoeg stuff bij om lang te overleven. Alice pack vol me bonen en ammo en booze. AK en handgun me goe wa ammo klaar om elke 9liver in stukke te rijte en nog wat smoke om zombies op het camp los te laten als last stand :D

KoOkiE

Legacy Member
je kan enkel chatten in close proximity nu (40m of dichter).

veel plezier met het zoeken van een kamp, geeft een goed gevoel als je er ene vindt (kspreek uit ondervinding) don't get shot underway :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan