Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Misterblort

Legacy Member
Zou wel gay zijn moest hier nu nix meer gepost worden omdat iedereen op da ander forum zit..
Die filmpkes zijn grappig :p

KoOkiE

Legacy Member
o maar die gaan we wel blijven posten. het is gewoon da we zoveel mogelijk willen vermijden dat snoodaards onze posts hier gebruiken tegen ons ;)

megamold

Legacy Member
toen ik net voor die hatchet tweets aan het spelen was op 1.7.1.1 ( met een nieuw manneke) dacht ik nog dat melee niet meer veraf was, want ik kreeg geen pistool meer ma kheb in 1 dorp wel 5 hatchets zien liggen :D

rafbanaan

Legacy Member
KoOkiE zei:
o maar die gaan we wel blijven posten. het is gewoon da we zoveel mogelijk willen vermijden dat snoodaards onze posts hier gebruiken tegen ons ;)

Fock

u4ea

Legacy Member
Rubmifer zei:
:rofl: Sorry, maar dit kon zo uit een komedie komen. Schitterend. :D

Waar vinden jullie trouwens altijd die NVG's? Ik heb die nog nooit gehad...

"En wat hebben we vandaag geleerd?"
"Er moet iemand bij de truck blijven. :("
:rofl:

Misterblort

Legacy Member
GAAAAAAAAAAAAY ik spawn int kasteel, ik val direct 10 meter naar beneden => dood...

ghost.

Legacy Member
MegaMentor zei:
Dat gaat nu toch ook al? :p

Soit

[youtube]5yQiMFmhvNw[/youtube]

Zalig als ge dienen truck ziet wegrijden haha :D
Wacht maar tot ik jullie is tegenkom :P

FuzzyHawkeye

Legacy Member
kben ondertussen ook alles kwijt, gisterenacht gekilld geweest op airstrip daar.
kging achter nv goggles anders kon ik niet mee raiden :(

DarkKhen

Legacy Member
'Sup guys. Heb gisteren ARMA2 gekocht speciaal voor de DayZ mod samen met wat kameraden.
Nu na een tijdje spelen hadden we al gauw door dat dit geen "walk in the park" zou worden zoals elke andere zombieshooter.
Nu zaten we met een aantal vraagjes:

- Is er een manier/tactic om snel bij elkaar te raken nadat je gewhiped word?
- Zijn er bepaalde area's waar vrij zeker altijd goeie loot spawned, dus +80% chance op weapons met ammo?
- Zitten er vehicles op elke server?
- Zijn er andere spawn plaatsen dan de kust alleen?
- Wat zijn goeie newbie pointers, dus als je pas spawned, wat zijn je main priorities?
- Als je een vehicle repaired, is dit waarschijnlijk server side, right?
- Zijn headshots op andere players instakills?
- Is er een manier om armor te verkrijgen?
- More to come most likely

Thanks in advance!

R3L4X

Legacy Member
DarkKhen zei:
'Sup guys. Heb gisteren ARMA2 gekocht speciaal voor de DayZ mod samen met wat kameraden.
Nu na een tijdje spelen hadden we al gauw door dat dit geen "walk in the park" zou worden zoals elke andere zombieshooter.
Nu zaten we met een aantal vraagjes:

- Is er een manier/tactic om snel bij elkaar te raken nadat je gewhiped word?
- Zijn er bepaalde area's waar vrij zeker altijd goeie loot spawned, dus +80% chance op weapons met ammo?
- Zitten er vehicles op elke server?
- Zijn er andere spawn plaatsen dan de kust alleen?
- Wat zijn goeie newbie pointers, dus als je pas spawned, wat zijn je main priorities?
- Als je een vehicle repaired, is dit waarschijnlijk server side, right?
- Zijn headshots op andere players instakills?
- Is er een manier om armor te verkrijgen?
- More to come most likely

Thanks in advance!

-Iet ofwat kunnen oriënteren met natuurlijke middelen (zon, zee), of een kompas.
-Deer stands, airfield, sobor militair kamp voor militaire wapens. Schooltje, bureaugebouw in Elektro en boerderijen voor basic gear. Brandweerstations voor een mix van beide.
-Momenteel spawn je bij mijn weten enkel aan de kust, variërend van Oosten, Zuid-oosten enz.
-Een uitrusting beginnen te zoeken, wat eten, drinken, wapens, medische spullen...
-Er zijn per server een aantal vehicles: Vehicles - DayZ Wiki
-Headshots zijn altijd meteen dood, ik geloof niet dat je in RL een schot door je hoofd zal overleven.
-Armor? Beste 'armor' zijn gebouwen, zit je met zombies achter je, loop je binnen, dan beginnen ze te wandelen en schiet je ze rustig door hun hoofd.

STARDUST

Legacy Member
- Is er een manier/tactic om snel bij elkaar te raken nadat je gewhiped word?
+ Nope, beste dat je kan doen is zelf de map van arma2 op een 2e scherm zetten of afprinten (of alt tabben) dat je weet waar je zit en je zo je positie kan doorgeven aan je maten.

- Zijn er bepaalde area's waar vrij zeker altijd goeie loot spawned, dus +80% chance op weapons met ammo?
+ De meest logische plaatsen zoals de towns... Andere goede plaatsen (indien je weet hoe je er moet geraken) zijn kastelen of burchten, deerstands etc...

- Zitten er vehicles op elke server?
+ Weet ik zelf niet, maar mijn gok is JA


- Zijn er andere spawn plaatsen dan de kust alleen?
+ Neen, jammer genoeg niet.


- Wat zijn goeie newbie pointers, dus als je pas spawned, wat zijn je main priorities?
+ Food and weapons my friend, food and weapons...

- Als je een vehicle repaired, is dit waarschijnlijk server side, right?
+ Yup

- Zijn headshots op andere players instakills?
+ Normaal wel. Als je de kans krijgt om effectief op die persoon zijn hoofd te schieten ;)

- Is er een manier om armor te verkrijgen?
+ Buiten de camo en ghillie suits, is er geen "armor" te verkrijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan