EnnY
Legacy Member
Vermoedelijk meerdere.
Ont vond een blauw busje in Olsha. Dat was in perfecte staat en zat loot in.
Dat busje naar kamp gereden , geleegd en daarna werden we afgeschoten.
Dus wss was dat busje van hun.
We werden afgeschoten door een 50cal , 4 schoten 3 kills in 20seconden. Twas echt rap gedaan.
Ont vond een blauw busje in Olsha. Dat was in perfecte staat en zat loot in.
Dat busje naar kamp gereden , geleegd en daarna werden we afgeschoten.
Dus wss was dat busje van hun.
We werden afgeschoten door een 50cal , 4 schoten 3 kills in 20seconden. Twas echt rap gedaan.





Gisterennacht 3-4 trips gedaan naar Nishnoye, Berezino, Krastonav, ... en hadden echt veel vehicle parts verzameld. Alsook genoeg barbed wire waarmee ik 90% van het kamp omringd had. Verdorie al die moeite voor niks omdat iemand het een goed idee vond om een blauw busje te pikken waarmee we trouwens toch niets waren geweest.