Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EnnY

Legacy Member
Vermoedelijk meerdere.
Ont vond een blauw busje in Olsha. Dat was in perfecte staat en zat loot in.
Dat busje naar kamp gereden , geleegd en daarna werden we afgeschoten.
Dus wss was dat busje van hun.

We werden afgeschoten door een 50cal , 4 schoten 3 kills in 20seconden. Twas echt rap gedaan.

MegaMentor

Legacy Member
Allez, net nu het eindelijk begon te vlotten. Te nonchalant geweest eh, dat busje is zo traag dat ze wss gewoon te voet hebben gevolgd toen ge de motor aanzette.

Hadden net bijna gans het kamp omringd met prikkeldraad en hedgehogs :(

Ik verwacht tegen vanavond een nieuw kamp met minstens evenveel loot eh, en pas op als het er nog niet staat. :cool:

Pana

Legacy Member
Misterblort zei:
Hmmm dus iedereen die nu speelt is gewoon gedoomed en gaat sterven van de honger :/
Ik ben gisteren uitgelogd, wilt da zeggen dat als ik straks inlog food ga nodig hebben en dus hoogstwss ni zal vinden?

Ik vind het vreemd. Ben zelf naar het dichtsbijzijnde dorp gelopen en 2 bean cans en 1 sardine can gevonden. Ook op de zombies lagen regelmatig cans.

BTW ik zou graag met de groep hier meespelen, hoe of wie moet ik daarvoor contacteren? Kheb geen mumble gegevens.

Mijn ingame nick is Dimi

KoOkiE

Legacy Member
anders op mijn auxiliary positie he. hoewel we daar wel goed zaten op het vorig kamp vinnek dat die airport nie zo interessant is gelijk de andere..

KoOkiE

Legacy Member
Decade zei:
Ik vind het vreemd. Ben zelf naar het dichtsbijzijnde dorp gelopen en 2 bean cans en 1 sardine can gevonden. Ook op de zombies lagen regelmatig cans.

BTW ik zou graag met de groep hier meespelen, hoe of wie moet ik daarvoor contacteren? Kheb geen mumble gegevens.

Mijn ingame nick is Dimi

Nog even wachten Dimi, ik overleg even met de rest. Probleem is dat de Division9 groep eigenlijk behoorlijk groot aant worden is, en we problemen hebben om onze loot safe te houden. Ik laat nog iets weten. Misschien zijn er andere mensen van op 9lives die graag willen samenspelen met je via mumble of iets dergelijks. No offense intended.


EnnY zei:
Vermoedelijk meerdere.
Ont vond een blauw busje in Olsha. Dat was in perfecte staat en zat loot in.
Dat busje naar kamp gereden , geleegd en daarna werden we afgeschoten.
Dus wss was dat busje van hun.

We werden afgeschoten door een 50cal , 4 schoten 3 kills in 20seconden. Twas echt rap gedaan.

Absoluut geen goeie move geweest. als je volledig herstelde busjes vindt met loot in dan zijn die daar gezet, en zo dicht bij het kamp.. das spijtig dat je je zo laten vangen hebt. Nie alleen was het gemakkelijk te horen waar da ding naar toe ging, als je doort bos rijdt krijg je een kanjer van een stofwolk achter je aan.

KoOkiE

Legacy Member
mja kweenie, we zitten daar toch al een paar dagen ongemoeid. Feit is, we hebben een andere groep spelers op onze server, en zij zullen ook tentenkampen hebben. Seems like I'll be going tent hunting again :D
Khoop alleen dat er geen degelijke stuff meer in de tenten zat, nvg's, rangefinders etc. mijn m9sd zal ook wel weer weg zijn tegen nu :(

KoOkiE

Legacy Member
No problemo. Wil iedereen van de groep zich trouwens eens op Division9 forum registreren en mij hun nick laten weten? Zal gemakkelijker zijn.

Pana

Legacy Member
KoOkiE zei:
Nog even wachten Dimi, ik overleg even met de rest. Probleem is dat de Division9 groep eigenlijk behoorlijk groot aant worden is, en we problemen hebben om onze loot safe te houden. Ik laat nog iets weten. Misschien zijn er andere mensen van op 9lives die graag willen samenspelen met je via mumble of iets dergelijks. No offense intended.

Okay, laat maar iets weten moest er nog plek zijn :-)

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
mja kweenie, we zitten daar toch al een paar dagen ongemoeid. Feit is, we hebben een andere groep spelers op onze server, en zij zullen ook tentenkampen hebben. Seems like I'll be going tent hunting again :D
Khoop alleen dat er geen degelijke stuff meer in de tenten zat, nvg's, rangefinders etc. mijn m9sd zal ook wel weer weg zijn tegen nu :(

Degelijke stuff? Alles zat daar in :p Gisterennacht 3-4 trips gedaan naar Nishnoye, Berezino, Krastonav, ... en hadden echt veel vehicle parts verzameld. Alsook genoeg barbed wire waarmee ik 90% van het kamp omringd had. Verdorie al die moeite voor niks omdat iemand het een goed idee vond om een blauw busje te pikken waarmee we trouwens toch niets waren geweest.

Nixie heeft een extra paar NVG's voor u Joris, nadat ge zijt uitlogged nog naar airfield geweest en er daar ene afgeschoten, die heeft em gelukkig in z'n inventory gelaten.

EDIT:
Oh wait, Nixie is ook dood. FUUUUU

joriske18

Legacy Member
Blauw busje, van waar denkt ge dat we hierdoor zijn gevonden? Stond 200 meter van ons kamp denk ik.

Zo'n actief kamp is veel te makkelijk te vinden. Constant mensen die aankomen/vertrekken met voertuigen. Flares en andere lichtbronnen doen ons ook geen goed. Een grote groep hebben betekent niet enkel voordelen ;)

MegaMentor

Legacy Member
joriske18 zei:
Blauw busje, van waar denkt ge dat we hierdoor zijn gevonden? Stond 200 meter van ons kamp denk ik.

Zo'n actief kamp is veel te makkelijk te vinden. Constant mensen die aankomen/vertrekken met voertuigen. Flares en andere lichtbronnen doen ons ook geen goed. Een grote groep hebben betekent niet enkel voordelen ;)

Ik leid het af van het verhaal van Longshot, hebt ge het gelezen? Ge zijt 2 dingen door elkaar aan het halen denk ik, dat blauw busje hadden we nog niet eens, die hebben ze deze voormiddag gevonden en naar het kamp gereden.

Iig, mensen van de Division9 survivor groep, gelieve even te checken;
http://www.division9.be/forum/showthread.php?tid=904

Als ge nog geen access hebt, maak een account aan en PM Kookie via 9lives uw nickname.

dunno

Legacy Member
Gebruiken jullie in squad.xml? Zou makkelijk zijn om elkaar te erkennen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan