Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
MegaMentor zei:
[youtube]5yQiMFmhvNw[/youtube]

:rofl: Sorry, maar dit kon zo uit een komedie komen. Schitterend. :D

Waar vinden jullie trouwens altijd die NVG's? Ik heb die nog nooit gehad...

oNt-

Legacy Member
KoOkiE zei:
Nog even wachten Dimi, ik overleg even met de rest. Probleem is dat de Division9 groep eigenlijk behoorlijk groot aant worden is, en we problemen hebben om onze loot safe te houden. Ik laat nog iets weten. Misschien zijn er andere mensen van op 9lives die graag willen samenspelen met je via mumble of iets dergelijks. No offense intended.




Absoluut geen goeie move geweest. als je volledig herstelde busjes vindt met loot in dan zijn die daar gezet, en zo dicht bij het kamp.. das spijtig dat je je zo laten vangen hebt. Nie alleen was het gemakkelijk te horen waar da ding naar toe ging, als je doort bos rijdt krijg je een kanjer van een stofwolk achter je aan.



Voor ik het busje nam heb ik de hele omstreek gechecked. Ben daarna helemaal omgereden tot aan het kamp. In het kamp pas gemerkt dat er loot in was.

9D gelieve zo weinig mogelijk details op 9l te posten. Thanks

KoOkiE

Legacy Member
Misterblort zei:
mja ik ben nog altijd ne noob in dees spel dus.. :) kwist da ni :p
hoe maakte een vuurke?

als je bijl en lucifers hebt, in een woud gewoon bij een boom staan, gear openen, maken dat je 2 slots hebt in active inventory naast main weapon, rechts klikken op bijl en harvest wood selecteren. Dan rechts klikken op lucifers, make fireplace. Daarna inventory sluiten, kijken naar fireplace op de grond, scrollwieltje, light fireplace.

--

Ont, het is mogelijk dat die gasten hun busje daar gezet hadden om airfield te raiden he ont, en dan gedacht hebben van we gaan hier de bossen checken, zo ver kunnen ze niet zijn. Je zou anders op de weg door krasnostav gepasseerd zijn om weg te rijden in de andere richting..

nuja het is nu zo, les geleerd. als er een gefixte bus of zo ergens staat dicht bij het kamp in een dorp, best laten staan of zelf volgen naar hun kamp indien mogelijk.

joriske18

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ik leid het af van het verhaal van Longshot, hebt ge het gelezen? Ge zijt 2 dingen door elkaar aan het halen denk ik, dat blauw busje hadden we nog niet eens, die hebben ze deze voormiddag gevonden en naar het kamp gereden.

Iig, mensen van de Division9 survivor groep, gelieve even te checken;
Division9 Clan Forum

Als ge nog geen access hebt, maak een account aan en PM Kookie via 9lives uw nickname.

Inderdaad, ik las net het verhaal. Te rap willen zijn :p Nu ben ik mee.

Misterblort

Legacy Member
Ik hoop dat de 9cakes tegen vanavond gepatched is (rond een uur of 5 dus ;p)

Ik zit ergens in een gebouw uitgelogd. Als er daar toevallig iemand anders is, kan die mij dan gewoon overhoop maaien? Ik bedoel dan, zal hij mij al zien voor mijn spel deftig geladen is?

nixie

Legacy Member
Man echt balen.
Nog een tip.
Nooit in het kamp dicht bij elkaar gaan zitten.
Te makkelijk doelwit.

Had echt goeie loot gisteren :(
Veel stanagSD.
Nvg voor Joris.
En gps voor spoon.
En 12 m9sd clips

KoOkiE

Legacy Member
had iemand eigenlijk die m9 sd die ik in het kamp steken had uitgehaald? ik weet dat ik er over bezig geweest ben tegen iemand gisteren, wss raain. Ik hoop dat die toch gesalvaged is..

Misterblort

Legacy Member
Hoe vind ge eigenlijk grotere backpacks? Want kheb al nekeer nen andere naam zak zien liggen ma ik vond ni zo direct iets waarmee dak da kon oppakken?

KoOkiE

Legacy Member
misterblort, je moet naar de zak kijken en dan scrollen met je muiswiel tot je "take /// backpack" ziet. Als je die optie niet krijgt, eerst je gear openen, alles da je ziet in de lijst opnemen, eventueel weer ergens elders droppen, en herproberen. Backpacks spawnen soms boven op andere loot en dan werkt da nie deftig.

Rubmifer

Legacy Member
Wtf, ik heb plots een kut fps op alle servers nu. Zat net nog op UK4, en daar had ik 5fps....

Misterblort

Legacy Member
K cool thx Kookie!
Hopelijk alsek spawn ni ineens dood want kheb nen dikke shotgun en stevige loot:)
thx to Rubmifer btw :p

da filmpke is beter bezien en dienen [HSZ]Daddy diene sterft een paar keer? Cheats? Of gewoon gerespawned omdat em op slechte locatie zat?

KoOkiE

Legacy Member
nieuwe twitter post:

Day Z Development ‏@dayzdevteam
@dayzdevteam ... and I don't mean for chopping wood...

Er zal dus hoogst waarschijnlijk melee komen in het spel als je een hatchet hebt. Heerlijk.

edit: op reddit deze post van rocket gevonden in het topic over deze tweets:

[–]rocket2gunsRocket 6 punten 11 minuten geleden
On a side note, anyone play baseball?

edit2: verse tweet van enkele seconden terug

Food and water to be fixed in a hotfix tonight. Located the bug. Something stopped working for no apparent reason. #codingisfun -Rocket

official forum enkele minuten later:

RE: Hotfix Build 1.7.1.1 Rolling Update
Food Water to be fixed in a hotfix released tonight. Along with maybe some other goodies...

PS. Don't stress guys! Someone people get really upset the direction of the game is destroyed... trying things out here, and things break occasionally... such is life in the zone, man!

EnnY

Legacy Member
UPDATE!!: Server session lost ! alle vehicles zijn reset naar hun saved positions.
Blijkbaar hadden ze ze niet gesaved. We hebben ze dus terug.

*ik heb 60 fps dus no prob here housekitty

KoOkiE

Legacy Member
EnnY, kijk int kamp zoek de meest waardevolle zaken, en smijt die in een quad. Rijd het ding naar een rand van de map (eventueel naar onze vorige tentenlocatie op NY8 en save die daar. Schrijf je ook in op division9 forum (en de rest ook), heb daar een subsectie voor onze groep om dayz shit in te posten.
Neem ook voedsel en drank mee, er is een bug dat die niet spawnen. zo ga je nie dood hehe.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan