Rubmilfer, gij zijt Bram? Hebt ge die kerel nog neergeknald die ik ging uitchecken? Gij en ik hadden allebei revolvers maar ik geen ammo
Daarna gerespawned midden in een hoop lopende zombies. Ik flippen tot bleek dat het een andere ongewapende kerel was die achtervolgd werd. Samen door een gebouw of drie gelopen en dan uiteindelijk een M1911 gevonden met wat ammo. Zombies neergeknald en toen een wagen gevonden. We zijn het dorp een paar keer doorgegaan op zoek naar munitie, een wapen voor hem en de nodige engine parts, maar na een paar keer alles te doorzoeken werd ik plots incapacitated door een zombie in een muur. Mijn nieuwe maat (Iets met white in zijn naam, een duitser) begint te panikeren, hij krijgt zombies op zich, zombies zitten mij op te fretten tot ik plots weer bij bewustzijn kom en vanuit mijn liggende positie de aandacht trek door met mijn laatste bloed mijn drie magazijnen leeg te knallen op de zombies achter hem en op mij. Weet niet meer hoe het is afgelopen, ik riep dat hij moest weglopen en toen ik aan 200 bloed zat zei mijn revolver klik klik klik. En toen werd alles zwart.
Daarna respawned in Otel, twee andere survivors zonder wapens gevonden. Samen Elektro firestation gechecked maar geen wapens met munitie gevonden en waren we elkaar kwijt geraakt. Dan met bang hartje die office building, een ander gebouw in de buurt en de supermarkt gechecked. Overal zwaar kaliber kogelvuur (Enfield of sniper), dus zo veel mogelijk uit het zicht van de bergen kruipen.
Uiteindelijke loot oa: compass, M1911 met een magazijn of zes, een winchester met 60 kogels, heatpacks, alice bag, die camo kledij (geen ghilly), genoeg eten en drinken voor altijd, wat bandages en painkillers etc. Dan weggelopen naar het noordwesten, nog steeds kogelschoten horend in Elektro en dan na een tijd lopen veilig afgesloten.
Ben blij dat positional audio weer werkt en van de zombiechanges ben ik ook wel fan, ook al is de visual range wat te groot en kunnen zombies nog steeds door dingen zien en slaan. Goed dat ge u nu kunt verstoppen ook als ge ze eenmaal geaggroed hebt. Zonder wapens en eten starten vind ik ook wel goed, maakt het veel spannender en betekenisvoller als ge iets vind, al is het maar een kruisboog.
Voor de mensen met fps problemen en die een grafische kaart met meer dan 512mb hebben, ga in opties en zet 'video memory' op default ipv high ofzo. Tis nog steeds laggier dan vroeger maar wel al wat beter.