Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
op weg naar het kamp nog 3x flauw gevallen

donker + quad + rotsen = spoon Crashed

h0us3cat

Legacy Member
EnnY zei:
Ja je eigen servertijd kan soms verschillen met anderen hun tijd.
BE1 en 9cakes zijn beide "BE" servers

Daar kan ik niks aan doen, de server staat op gmt+1.

Rubmifer

Legacy Member
1.7.1 is uit.

Changelog:
* [FIXED] Wire Spools, Toolboxes, hedgehog (tank trap) kits not spawning
* [FIXED] Bodies still being deleted too quickly sometimes
* [FIXED] No backpacks or medical boxes spawning
* [FIXED] "No Speaker..." debug report spam
* [FIXED] Infected spawning too close to players (minimum 30m now)
* [FIXED] Infected not spawning inside buildings any more
* [FIXED] General Server Script Errors (big thanks to Dwarden for fixing these!)
* [FIXED] Loot/Infected spawning time delay desync'ing with server
* [NEW] Infected can't attack through walls
* [NEW] Infected can't see through objects any more
* [NEW] Infected visibility increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected attack range increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected can cause greater damage when they hit you
* [NEW] You can hide from an infected chasing you
* [NEW] Optimized server cleanup routine
* [NEW] Player body exists for five seconds after disconnect (UNCONFIRMED IF WORKING)
* [NEW] Infected see based on eye direction, not on body direction as before
* [NEW] 30Rnd_545x39_AK added to loot table
* [NEW] More infected attack animations
* [NEW] More infected feeding animations
* [NEW] Replaced monkey infected crawing run animation
* [NEW] Heartbeat when cursor on a player with very low humanity (heart beats faster the lower it is)
* [NEW] Humanity GUI indicator removed
* [NEW] New Infected and Action sound effects (more AWESOME stuff by Michael Manning)
* [NEW] Initial version of double-barreled shotgun added (by Artyom)
* [FIXED] CZ550 spawning far too often in farms
* [FIXED] Winchester decreased spawnrate (% given to double barrel shotty)
* [NEW] Recombine shotgun rounds between 2 and 8 rounds
* [NEW] Recombine 45ACP rounds between M1911 and Revolver rounds
* [FIXED] Tent placement is completely screwed (now can place anywhere except in building)
* [FIXED] Items for Eating and Drinking not removed instantly (allowed some duping)
* [NEW] DayZ: Now with additional cruelty! Spawn with only a bandage, painkillers, and a torch.

Jukola

Legacy Member
Ik geraak niet op de 9cakes server, zit elke keer stuck op 'Waiting for character to create.' Andere 1.7.1 servers met de laatste beta patch werken wel, iemand een idee?

h0us3cat

Legacy Member
Jukola zei:
Ik geraak niet op de 9cakes server, zit elke keer stuck op 'Waiting for character to create.' Andere 1.7.1 servers met de laatste beta patch werken wel, iemand een idee?

Met laatste te zeggen komen we er niet, zeg even de build versie.

Jukola

Legacy Member
1.60.93825, ik ben nu gespawned op een andere server, ga eens proberen of ik er zo op geraak (als de server mijn character niet nieuw moet aanmaken maar gewoon laden).

Edit: zo geraak ik er dus wel in... Raar.

KoOkiE

Legacy Member
ik ben er zonder problemen ingeraakt.

on a side note; het spel is minstens 3 keer zo moeilijk geworden.

zelfs als je neerligt krijg je 1 wave visibility. zombies gaan je dus zien liggen als je binnen de 7 meter van hen af komt of iets in die aard. ze slaan harder, ze zijn nog altijd even snel, maar het is niet gemakkelijk om te overleven als je er meer dan 2 achter je aan hebt in the open.

eens je in een huis zit verliezen ze zicht op je positie, dus als je nu zeds achter je hebt gewoon maken dat je in een huis raakt. probleem; ze staan net buiten te wachten tot je uit het huis komt.

als je spawnt heb je nu geen wapens meer, ook geen drank of medicijnen. enkel een bandage en die ga je vrij snel nodig hebben.. ik ben nu gelukkig in het bezit van een crossbow en ben landinwaards aan het trekken. heb wel al maar 8000 bloed meer wegens aanvallen van zeds.. het spel is nu gewoon fucking intens en raiden zal geen sinecure worden zonder silenced weapons en VEEL kogels. zeds dodgen gaat gewoon niet meer, eigenlijk brengt dit de spanning in het spel weer naar buiten.

server cleanup is veel beter, daarnet gespawnd op een locatie waar een stuk of 10 dode zeds lagen, terwijl ik aan het scouten was verdwenen ze gewoon allemaal. thumbs up :)

more to come..

edit: 1.7.1 Deer Stands, Spawns & Zombies

blijkbaar zijn deer stands instant death traps nu wegens instarespawn zeds. Mss is dat ook de reden waarom ik zo snel dood was, kzat vlak bij een deer stand :D

spoon

Legacy Member
ik zal dan maar zien dat ik niet meer te veel op zo'n belachelijke manieren sterf

Rubmifer

Legacy Member
Werkt die heartbeat enkel wanneer je vlak bij die persoon staat, of ook wanneer ze aan de andere kant van de map lopen?

Unkn0wn

Legacy Member
Hoe dichter hoe beter het werkt, maar ik kan me inbeelden dat het van een aanzienlijke afstand ook al werkt (anders zou het vrij nutteloos zijn, als het om een bandit gaat ga je niet dicht genoeg raken zonder direct te sterven :p)

Jukola

Legacy Member
Nu dat ik ook op de 9cakes server speel, zou ik evt die mumble info eens kunnen krijgen om met jullie mee te spelen? Het spel is een heel stuk moeilijker geworden en lone wolfen gaat nu nog minder goed gaan denk ik :P

Shrimpy

Legacy Member
Hoe maak je een server voor DayZ? ik heb al eens gegoogled, maar ik heb niets gevonden, ik wil gewoon eens met een kameraad spelen zonder neegeknalt te worden. :p

Rubmifer

Legacy Member
Drakinus zei:
Hoe maak je een server voor DayZ? ik heb al eens gegoogled, maar ik heb niets gevonden, ik wil gewoon eens met een kameraad spelen zonder neegeknalt te worden. :p

Zoals jij het wilt: never gonna happen.;)

gunslingerjh

Legacy Member
Yo, ik ben nieuw hier. Spelen jullie allemaal op dezelfde server? Hebben jullie een vast tijdstip om Dayz te spelen?

Misterblort

Legacy Member
Spel is onspeelbaar geworden voor mij.. Heb al 708 keer gerespawned ma ik spawn altijd in het midden van nix, genen boom of iets in zicht enkel bergen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan