Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reggaesmurf

Legacy Member
lol Housecat, ik heb altijd gezegd zolang gij servers blijft hosten, kom ik af... :)
Bij deze zal ik dit weekend nog maar eens mijne Dayz updaten.

btw Misterblort, hebben wij indertijd ni die waterslide zitten fabriceren op Housecat zijne Minecraft server?

caretony

Legacy Member
kheb nen chopper gevonde full fuel iemand die mee wilt vliegen? heb dus geen idee waar ik die chopper veilig zou moeten zetten

Shrimpy

Legacy Member
MegaMentor zei:
...geen zeeziekte.

Als ge nog last hebt van misselijkheid dan ligt het aan uw FOV die te klein staat. Daarvoor kijkt ge best hier How to adjust your FoV (aka, how to cure ArmA2 tunnel vision!) : dayz Ik raad 90+ aan om comfortabel te spelen.

Ik heb nooit geen zeeziekte gehad, niet op zee, niet terwijl gamen. Dit is echt de eerste keer en dat is echt schrikwekkend als ge dat voor de eerste keer voorkrijgt :p (en ik game al 18 jaar ofzo (24 jaar oud))

Thx voor de info :)

Rubmifer

Legacy Member
[YOUTUBE]ZHgdL7tUwLM[/YOUTUBE]

Avontuur van gisteren. :D Beschrijving staat bij het filmpje zelf. :p

KoOkiE

Legacy Member
caretony zei:
kheb nen chopper gevonde full fuel iemand die mee wilt vliegen? heb dus geen idee waar ik die chopper veilig zou moeten zetten

ik zou zeggen blijf daar maar af want alles wat vliegt is op dit moment niet enabled in DayZ wegens server lag. Als er een heli staat waar je in kan vliegen op dit moment is ie gehackt.

KoOkiE

Legacy Member
de mensen op die video zitten op een andere mumble dan wij. de meeste mensen van 9lives spelen samen op de Division9 Clan - News - Recent mumble

edit: just keer gaan zien op de TKC forums. Blijkbaar is da forum verantwoordelijk voor de scripts die er voor zorgen dat complete servers gewhiped worden met 1 hack. Daar zijn er een hele serie jankers die nu aant bleiten zijn dat hun armaII installatie niet meer werkt. Teh lulz

nite

Legacy Member
Staat die login informatie ergens in een privaat deel? Kan je me anders de mumble info pm'en?

oNt-

Legacy Member
KoOkiE zei:
there you have it :D super housecat, you tha man!
gaan vanavond wel die quad moeten gaan oppikken die ik gisteren doen kantelen heb op weg naart kamp :cry:

PM de coordinaten dan ga ik die ff halen

ghost.

Legacy Member
Zitten er toevallig mensen op de be server van housecat, in Krasnostav?? Ik en Thijs hebbe ons daar net kapot verschote echt ni normaal... x)

KoOkiE

Legacy Member
Ont- ik weet niet waar die staat, kheb het opgeschreven op een blaadje ik zal rond 17u thuis zijn :) ma kzit toch aan de andere kant van de map nu om nog meer vehicles te vinden..

ghost wij zitten daar allemaal (man of 8 à 10)

STARDUST

Legacy Member
Als nu al de mensen van op 9lives die op die server zitten gewoon samen kasse? 1 gezamelijk punt voor ons ALLEMAAL.


En nog iets, indien dit iemand van 9lives was, heeft er toevallig iemand een ***** afgeknald die op een van hun quads sprong? :P

Misterblort

Legacy Member
Reggaesmurf zei:
lol Housecat, ik heb altijd gezegd zolang gij servers blijft hosten, kom ik af... :)
Bij deze zal ik dit weekend nog maar eens mijne Dayz updaten.

btw Misterblort, hebben wij indertijd ni die waterslide zitten fabriceren op Housecat zijne Minecraft server?
Hehe ja da wasekik.
Ik geraak ni op die 9cakes server. Ik heb een nieuwere versie denk ik..

ghost.

Legacy Member
Ok ja, net aangepakt geweest....
NV goggles en ghillie suit kwijt :sad:

loyezthijs

Legacy Member
MegaMentor zei:
En als we u zien zijt ge dood :unsure:

Vanwaar die hostility? Was het één van jullie in Krasnostav vandaag misschien die zijn gruwelijke dood vond?

loyezthijs

Legacy Member
IriedailyX zei:
Ik ben vandaag in Gvozdno neergeschoten. Was dat 1 van jullie ?

Nope, was da toevallig door ne groep van 3 bandits? Die zijn we even verderop namelijk wel tegengekomen.

MegaMentor

Legacy Member
Vandaag 3 boten gevonden. Eentje met een enemy in die we hebben opgeblazen met nades :evil: Jammer genoeg zat er na verloop van tijd 1 bootje vast op een zandbank en de derde op het land.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan