Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0us3cat

Legacy Member
loyezthijs zei:
Je speelt zoveel je wil, ik kan voor de moment ook niet elke dag spelen door examens jammer genoeg. Maar ik blijf toch terugkomen naar het spel, my precious is calling me... :crazy:

Ook tellen dat je eten/water level naar onder gaat als ge offline zijt.

joriske18

Legacy Member
Maar je kan niet doodgaan terwijl offline, als je uitlogt altijd eten/drinken op zak hebben!

KoOkiE

Legacy Member
hm, kan zijn dat we vanavond onze dosis dayz gaan moeten missen..

https://twitter.com/dayzdevteam/status/213451507973111808

Due to sustained and constant hacking, the central database is being dropped until further notice. You will not be able to connect. -Rocket

vanochtend om 4u02 gepost op twitter.

edit: te snel geweest. 20 minuten later:
TO CONFIRM: SERVER IS BACK ONLINE AND UPDATE HAS BEEN RELEASED

We got info from BE that those who have previously been using hacks have received a GLOBAL BAN via BattlEye. Yes, that's right. You just bricked your copy of ArmA2 in multiplayer.

joriske18

Legacy Member
UPDATE: Server is back online. Those identified as hackers in last weeks have received permabans. Sorry for the downtme -Rocket

In ieder geval, liever down op ne vrijdagavond dan een andere dag.

KoOkiE

Legacy Member
RE: IMPORTANT: Central Server was Dropped
Players with illegal weapons will start getting them replaced with Makarovs.
Later if the same player is found with the same type of weapon again - they might get bans.

So if you know you've been spawning weapons. Better get rid of them now

lol, why didn't I think of this: IMPORTANT: Central Server was Dropped

KoOkiE

Legacy Member
nja tis stom. het is zijn mod, wat denken mensen eigenlijk dat ze zich het recht mogen toe-eigenen te zeggen wat hij met zijn eigen werk kan of mag doen. ffs.

thelordofpee zei:
Is het de moeite te kopen als je elke 2 dagen een half uur speelt? En dan bedoel'k of ge dan nog progress maakt ;)

het is niet de vraag of het de moeite is, maar de vraag of jij het zal kunnen opbrengen je spel af te leggen als je begint. ik speel vaak 3-4 uur aan een stuk en heb nog het gevoel dat ik pas begonnen ben.

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
het is niet de vraag of het de moeite is, maar de vraag of jij het zal kunnen opbrengen je spel af te leggen als je begint. ik speel vaak 3-4 uur aan een stuk en heb nog het gevoel dat ik pas begonnen ben.

Op een halfuur kan je nog wel wat doen, in Elektro of Cherno kan je wat upgearen. In een halfuur kan je tot het midden van de map raken.

Opzich zal je het gevoel niet hebben dat je veel vooruitgang maakt inderdaad.

KoOkiE

Legacy Member
just op de voorpagina van de dayzmod website gezien dat six updater nu de officiële updater is.

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
just op de voorpagina van de dayzmod website gezien dat six updater nu de officiële updater is.

Ik prefereer toch manueel boven six-updater, vind het persoonlijk wel handig dat je dan alle mods bij elkaar hebt, maar dan moet je via een ander programma je game gaan starten.

KoOkiE

Legacy Member
ik denk dat het six updater gedoe meer te maken heeft met het correct installeren van bat bestanden die de game in beta mode kunnen opstarten zonder veel gedoe voor de modale gamer. niet iedereen weet hoe hij zoiets moet opzetten ;)

btw, rocket post hier iets over mensen die geband zijn geweest vanacht en die op het forum een appeal komen indienen. blijkbaar is hij erg zeker van zijn manier van werken in het oplijsten van de hackers en zet hij dit in het forum:

I reviewed the process. These [appeal posters] are the worst of the worst [for pretending to be innocent]. They deserve the worst that you can throw at them. Those posting Global Ban appeals here will be banned from the forums. I can't explain the BattlEye process, but it is fully legit. It was a proper operation.

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik denk dat het six updater gedoe meer te maken heeft met het correct installeren van bat bestanden die de game in beta mode kunnen opstarten zonder veel gedoe voor de modale gamer. niet iedereen weet hoe hij zoiets moet opzetten ;)

btw, rocket post hier iets over mensen die geband zijn geweest vanacht en die op het forum een appeal komen indienen. blijkbaar is hij erg zeker van zijn manier van werken in het oplijsten van de hackers en zet hij dit in het forum:

Geweldig om te lezen hoe die hackers al wenend komen vragen of ze terug mogen spelen. Goed dat ze gestraft worden.

KoOkiE

Legacy Member
inderdaad, en wat meer is, ik heb het forum wa zitten doorscrollen en het is niet DayZ die de bans uitgedeeld heeft, het is effectief BattleEye die de hack detecteert en iedereen die het gebruikte nu op de perma ban lijst heeft gezet. Punkbuster kan hier een puntje aan zuigen!

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
inderdaad, en wat meer is, ik heb het forum wa zitten doorscrollen en het is niet DayZ die de bans uitgedeeld heeft, het is effectief BattleEye die de hack detecteert en iedereen die het gebruikte nu op de perma ban lijst heeft gezet. Punkbuster kan hier een puntje aan zuigen!

Inderdaad, PB geeft alleen maar problemen aan diegenen die het spel op een legitieme manier willen spelen (vanalle errors bij joinen servers waardoor je PB handmatig moet updaten).

Snelle manier om al die hackers 'op te kuisen' van BattleEye :').

KoOkiE

Legacy Member
heb just 1.7 sp nog kunnen downloaden. zal hem bijhouden voor als ik es iets wil testen. aan de andere kant, als weapon stats en zo veranderen zal ik er ook nie zo veel mee zijn. wel handig om te leren snipen op afstand.

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
heb just 1.7 sp nog kunnen downloaden. zal hem bijhouden voor als ik es iets wil testen. aan de andere kant, als weapon stats en zo veranderen zal ik er ook nie zo veel mee zijn. wel handig om te leren snipen op afstand.

Als je wil leren snipen moet je gewoon op een Domination server gaan.

KoOkiE

Legacy Member
lol rocket's reactie op één van de 'omg i'm banned' topics

http://endlesspicdump.com/resized/deal with it plastic bag.gif

edit: voor zij die problemen zouden hebben met de battleye update.
#1 Make sure you run both arma2 and arma2:OA from steam once.
#2 Download Worrom - Work in progress and point it to your steam directory. The default path is C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\arma 2 operation arrowhead\. If you have more than one hard drive, make sure you assign the right letter (F, G, etc).
#3 Download BattlEye - The Anti-Cheat Engine and run the CLIENT (BE Client) NOT the BE Server.
#4 Open up the worrom tool you downloaded in step 2. Click "Check for update". Wait for it to finish, if success, hit the play button in the worrom tool. If failure, hit Force Update in worrom tool.

If you encounter a pixel shader error (you may or may not) the fix for that is to run Arma2:OA as ADMINISTRATOR. To do that right click the icon on your desktop and select "Run as administrator"

I hope this helps. If you are still having trouble i'll bring you in vent with me and we'll troubleshoot further.

Shrimpy

Legacy Member
Ik heb gisteren DayZ voor het eerst opgezet....
Direct stoorde mij het feit dat al de bewegingen precies nog nawerken als je rondkijkt, ookal staat Vert sync af. Nu, dit is wss iets waar ik aan kan gewoon worden, no probs.
Het tweede is de blur bij het rondkijken, en het derde is dat alles verder dan je neus zo wazig is.
Mijn eerste gedacht is dat dat allemaal met instellingen te bepalen is. Kunnen jullie me pls helpen? :p Ik rage een beetje omdat ik het keigraag wil spelen, maar ik werd letterlijk wat misselijk bij het kijken naar mijn scherm (Heb ik echt nog nooit voorgehad bij geen enkel spel)

spoon

Legacy Member
voor de blur moet je post processing afzetten
best ook je 3d resolutie gelijk zetten met je originele resolutie

MegaMentor

Legacy Member
spoon zei:
voor de blur moet je post processing afzetten
best ook je 3d resolutie gelijk zetten met je originele resolutie

Of hoger dan je screen resolution.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan