loyezthijs
Legacy Member
joriske18 zei:Vandaag van elektro to berinzino getrokken. Alice pack vol met eten en drinken, als main wapen een winchester shotgun. Op naar NE airfield!
Welke server en wanneer zoek je toe te komen? Hahaha

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
joriske18 zei:Vandaag van elektro to berinzino getrokken. Alice pack vol met eten en drinken, als main wapen een winchester shotgun. Op naar NE airfield!





Rubmifer zei:[YOUTUBE]CHeJApbh4Gw[/YOUTUBE]
47 minuten :') Moet echt eens beginnen letten op de lengte.![]()
spoon zei:man nachts spelen is echt kloten als je geen NVG hebt
.
.FuzzyHawkeye zei:longshot (enny) & ik zitten momenteel met
L85A2-AWS gevonden met nightvision![]()
R3L4X zei:Gamma en brightness op maximum instellen, nog steeds niet duidelijk, maar je ziet wat.
Of als een retard met een flare in je hand lopen.
MegaMentor zei:In bepaalde servers kunt ge perfect zien met uw gamma op max, maar op de 9cakes server helpt het naart schijnt weinig tot niks![]()
Ben ik trouwens de enige die vind dat flares niet genoeg licht geven? Met NVG's word ge verblind door die dingen, als ge uw NVG afzet ziet ge em zelfs niet meer liggen.
.R3L4X zei:Dat heb je wel als je gamma en brightness verhoogd.
Zonder gamma en brightness te verhogen is het wel redelijk handig, alhoewel je zicht op een diameter van 30m al begint in te perken.
MegaMentor zei:Versta niet goed wat ge bedoelt. Wat heb je wel? Flares zien?
Heb nogal veel op night servers gespeeld en zover mijn ervaring gaat, gamma maxen = klaarlicht maar in grijstinten. Nu toch NVG's dus niet meer nodig.
, kerel rijd een open veld in met zombie achter hem. Ik denk laten we wat op hem schieten met de winchester helaas niets geraakt. komt die zot toch wel niet te voet naar de fire station, en nu kom ik tot de conclusie dat ik nog een AKm heb 
spoon zei:vandaag en gisteren nacht een keer of 10 dood gegaan
was wat fun aan het hebben
nu wou ik snel men body terug gaan looten in Fire station elektro, hoor ik toch geen quad rijden zeker, kerel rijd een open veld in met zombie achter hem. Ik denk laten we wat op hem schieten met de winchester helaas niets geraakt. komt die zot toch wel niet te voet naar de fire station, en nu kom ik tot de conclusie dat ik nog een AKm heb
kerel is niet verder dan de omheining geraakt. nu dus onderweg met een kapotte quad en waar een halve tank niet meer inzit.
(voorlopîg, tot we een betere plaats vinden voor vehicles te storen)