Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

loyezthijs

Legacy Member
joriske18 zei:
Vandaag van elektro to berinzino getrokken. Alice pack vol met eten en drinken, als main wapen een winchester shotgun. Op naar NE airfield!

Welke server en wanneer zoek je toe te komen? Hahaha :D :cool:

FuzzyHawkeye

Legacy Member
longshot (enny) & ik zitten momenteel met twee vrienden op nw airfield,
hebben stary sobor leeg gehaald 2x en nu nw airfield. 3 enemies moeten killen wel :D
met zalige loot dat ze bijhadden !
L85A2-AWS gevonden met nightvision :D
ook DMR en M107 gevonden en nog wat assault rifles :p

MegaMentor

Legacy Member
De 9cakes server heeft inderdaad wel last van lage framerates. Verschillende keren gehopt naar een Duitse server die dezelfde versie draaide en daar ging alles wel soepel.

Rubmifer

Legacy Member
Elektro looten in prime time (half 9) is echt nutteloos. Werkelijk alles was weg. Heb nog geluk dat ik een AKM vond in het firestation, maar voor de rest was het echt schrijnend.

Morgenvroeg maar weer even inloggen en elektro plat looten, en eventueel doorlopen naar Cherno. Zit nauwelijks een kat op de servers dan. :p

Pana

Legacy Member
Rubmifer zei:
[YOUTUBE]CHeJApbh4Gw[/YOUTUBE]

47 minuten :') Moet echt eens beginnen letten op de lengte. :D

Kan je jouw grafische settings eens posten? Ik heb altijd last van mouse lag of iets in die aard, terwijl het spel zelf wel vlot draait.

R3L4X

Legacy Member
spoon zei:
man nachts spelen is echt kloten als je geen NVG hebt

Gamma en brightness op maximum instellen, nog steeds niet duidelijk, maar je ziet wat :).

Of als een retard met een flare in je hand lopen :unsure:.

MegaMentor

Legacy Member
R3L4X zei:
Gamma en brightness op maximum instellen, nog steeds niet duidelijk, maar je ziet wat :).

Of als een retard met een flare in je hand lopen :unsure:.

In bepaalde servers kunt ge perfect zien met uw gamma op max, maar op de 9cakes server helpt het naart schijnt weinig tot niks :p

Ben ik trouwens de enige die vind dat flares niet genoeg licht geven? Met NVG's word ge verblind door die dingen, als ge uw NVG afzet ziet ge em zelfs niet meer liggen.

KoOkiE

Legacy Member
sinds die gamma toestanden heb ik ook da gevoel mentor. die glowstick van gisteren zag ik bijna nie liggen toen ik mijn nvg afdeed.

R3L4X

Legacy Member
MegaMentor zei:
In bepaalde servers kunt ge perfect zien met uw gamma op max, maar op de 9cakes server helpt het naart schijnt weinig tot niks :p

Ben ik trouwens de enige die vind dat flares niet genoeg licht geven? Met NVG's word ge verblind door die dingen, als ge uw NVG afzet ziet ge em zelfs niet meer liggen.

Dat heb je wel als je gamma en brightness verhoogd :p.

Zonder gamma en brightness te verhogen is het wel redelijk handig, alhoewel je zicht op een diameter van 30m al begint in te perken.

MegaMentor

Legacy Member
R3L4X zei:
Dat heb je wel als je gamma en brightness verhoogd :p.

Zonder gamma en brightness te verhogen is het wel redelijk handig, alhoewel je zicht op een diameter van 30m al begint in te perken.

Versta niet goed wat ge bedoelt. Wat heb je wel? Flares zien?

Heb nogal veel op night servers gespeeld en zover mijn ervaring gaat, gamma maxen = klaarlicht maar in grijstinten. Nu toch NVG's dus niet meer nodig.

R3L4X

Legacy Member
MegaMentor zei:
Versta niet goed wat ge bedoelt. Wat heb je wel? Flares zien?

Heb nogal veel op night servers gespeeld en zover mijn ervaring gaat, gamma maxen = klaarlicht maar in grijstinten. Nu toch NVG's dus niet meer nodig.

Ja, dat flares nog wel relatief handig zijn, alleen verraden ze je positie wel.

Als ik op nachtservers speel (zelden) zet ik gamma en brightness toch wel vol. Met flares rondlopen ben je gewoon een lopende schietschijf.

KoOkiE

Legacy Member
interessante discussie op dayz forum gestart door rocket

20 words or less: Super-Low Humanity Detection

int kort, hij wil humanity niet meer op de hud, maar als je recht naar een speler zou kijken zou je naar gelang zijn humanity level een hartslag horen. hoe lager de humanity, hoe hoger de hartslag. het zou vrij subtiel zijn en een soort instinct simuleren.

also: traps to be added in a future patch

Traps to be added in a later patch - thoughts?

heh

also: armbanden die tonen welke faction je bent

Humanity System - Rocket, have a minute?

dit vind ik dan al weer te ver gaan.

spoon

Legacy Member
vandaag en gisteren nacht een keer of 10 dood gegaan
was wat fun aan het hebben

nu wou ik snel men body terug gaan looten in Fire station elektro, hoor ik toch geen quad rijden zeker :D, kerel rijd een open veld in met zombie achter hem. Ik denk laten we wat op hem schieten met de winchester helaas niets geraakt. komt die zot toch wel niet te voet naar de fire station, en nu kom ik tot de conclusie dat ik nog een AKm heb :p
kerel is niet verder dan de omheining geraakt. nu dus onderweg met een kapotte quad en waar een halve tank niet meer inzit.

Shrimpy

Legacy Member
Deze morgen proberen te instaleren. Daar zit precies wel efkes werk achter. Was blijkbaar niet gelukt, vanavond nog eens proberen.

MegaMentor

Legacy Member
spoon zei:
vandaag en gisteren nacht een keer of 10 dood gegaan
was wat fun aan het hebben

nu wou ik snel men body terug gaan looten in Fire station elektro, hoor ik toch geen quad rijden zeker :D, kerel rijd een open veld in met zombie achter hem. Ik denk laten we wat op hem schieten met de winchester helaas niets geraakt. komt die zot toch wel niet te voet naar de fire station, en nu kom ik tot de conclusie dat ik nog een AKm heb :p
kerel is niet verder dan de omheining geraakt. nu dus onderweg met een kapotte quad en waar een halve tank niet meer inzit.

Op de BE server? If so, naar ons kamp ermee :p (voorlopîg, tot we een betere plaats vinden voor vehicles te storen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan