Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rubmifer zei:Dit kwam ik daarnet tegen. Dit is niet standaard geloof ik?
[youtube]lTHpcf43EFA[/youtube]
.


Rubmifer zei:Grr, ik heb het gevoel dat dit jammer genoeg echt een deathmatch game gaat worden na verloop van tijd. Iedereen zit constant op elkaar te knallen. Ik kom nog maar Berezino binnen, en hop, ik word al meteen beschoten. Heel veel bloed verloren, maar ik leef. Zal hem leren, irritante kloot. Heb zeker 10 minuten moeten rennen voor mijn leven, inclusief 2x bandagen, maar ben uiteindelijk toch weggeraakt. Als het zo blijft voort gaan gaat het echt een vreselijk irritante game worden.
Zit er iemand onder jullie in Berezino? Ik heb dringend een blood pack nodig (4500 bloed over), dus als iemand rond half 11 in Berezino kan zijn ben ik je eeuwig dankbaar.![]()
loyezthijs zei:Ik zit daar, speel wel op versie 1.7. Maar zou normaal gezien blood pack moeten hebben, niet zeker tho. Aan da ziekenhuis kunde da wel vinden toch?
Ik lig nu in een hokje ergens in Berezino. Vrij dicht bij het bovenste hospital denk ik. Ik heb sowieso blood packs. Maar vandaag kan ik enkel maar online komen rond 8u denk ik.
spoon zei:vandaag en gisteren nacht een keer of 10 dood gegaan
was wat fun aan het hebben
nu wou ik snel men body terug gaan looten in Fire station elektro, hoor ik toch geen quad rijden zeker, kerel rijd een open veld in met zombie achter hem. Ik denk laten we wat op hem schieten met de winchester helaas niets geraakt. komt die zot toch wel niet te voet naar de fire station, en nu kom ik tot de conclusie dat ik nog een AKm heb
kerel is niet verder dan de omheining geraakt. nu dus onderweg met een kapotte quad en waar een halve tank niet meer inzit.

Rubmifer zei:Ik speel ook op de 1.7Ik lig nu in een hokje ergens in Berezino. Vrij dicht bij het bovenste hospital denk ik. Ik heb sowieso blood packs. Maar vandaag kan ik enkel maar online komen rond 8u denk ik.
Dacht dat ik nog rond half 11 kon komen ook, maar was vergeten dat het Le Mans was vanavond.![]()

Rubmifer zei:Grr, ik heb het gevoel dat dit jammer genoeg echt een deathmatch game gaat worden na verloop van tijd. Iedereen zit constant op elkaar te knallen. Ik kom nog maar Berezino binnen, en hop, ik word al meteen beschoten. Heel veel bloed verloren, maar ik leef. Zal hem leren, irritante kloot. Heb zeker 10 minuten moeten rennen voor mijn leven, inclusief 2x bandagen, maar ben uiteindelijk toch weggeraakt. Als het zo blijft voort gaan gaat het echt een vreselijk irritante game worden.
Zit er iemand onder jullie in Berezino? Ik heb dringend een blood pack nodig (4500 bloed over), dus als iemand rond half 11 in Berezino kan zijn ben ik je eeuwig dankbaar.![]()
Murugan zei:Ik denk dat ik het eens ga kopen maar ik hoop dat binnen een paar maand de servers niet leeg komen te staan![]()
Orodreth zei:Ik begin me toch te interesseren in deze mod. Maar wie kan mij vertellen wat het zo leuk maakt en waarom jullie het blijven spelen. Mss eens kopen via steam.
thelordofpee zei:Is het de moeite te kopen als je elke 2 dagen een half uur speelt? En dan bedoel'k of ge dan nog progress maakt![]()
