Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Dit kwam ik daarnet tegen. Dit is niet standaard geloof ik?

[youtube]lTHpcf43EFA[/youtube]

R3L4X

Legacy Member
Rubmifer zei:
Dit kwam ik daarnet tegen. Dit is niet standaard geloof ik?

[youtube]lTHpcf43EFA[/youtube]

Die lijkt me inderdaad niet op een legale manier bekomen :p.

Rubmifer

Legacy Member
Grr, ik heb het gevoel dat dit jammer genoeg echt een deathmatch game gaat worden na verloop van tijd. Iedereen zit constant op elkaar te knallen. Ik kom nog maar Berezino binnen, en hop, ik word al meteen beschoten. Heel veel bloed verloren, maar ik leef. Zal hem leren, irritante kloot. Heb zeker 10 minuten moeten rennen voor mijn leven, inclusief 2x bandagen, maar ben uiteindelijk toch weggeraakt. Als het zo blijft voort gaan gaat het echt een vreselijk irritante game worden.

Zit er iemand onder jullie in Berezino? Ik heb dringend een blood pack nodig (4500 bloed over), dus als iemand rond half 11 in Berezino kan zijn ben ik je eeuwig dankbaar. :P

STARDUST

Legacy Member
Inderdaad, het is gewoon een kill-on-sight spel.
Je doet er best aan NIEMAND te vertrouwen, je zult enkel toch maar int zak gezet worden.
Heb het al voorgehad, datk als friendly de barn inliep en kwerd ineens afgeknald door die gasten binne...

Als je met ons (9lives/Div 9) meespeelt zul je hier minder last van hebben :P
Zijn vrij goed bevoorraad en met redelijk veel man. Hebben her en der tentenkampen etc..

Rubmifer

Legacy Member
Ik speel vaak met mensen van gamer.nl, maar natuurlijk kan je niet altijd in groep spelen.

Heb soms wel eens zin om met mensen hier te spelen, maar aangezien er enkel met de 1.6 wordt gespeeld en ik met die andere mensen altijd op 1.7 speel gaat dat natuurlijk moeilijk. :)

loyezthijs

Legacy Member
Rubmifer zei:
Grr, ik heb het gevoel dat dit jammer genoeg echt een deathmatch game gaat worden na verloop van tijd. Iedereen zit constant op elkaar te knallen. Ik kom nog maar Berezino binnen, en hop, ik word al meteen beschoten. Heel veel bloed verloren, maar ik leef. Zal hem leren, irritante kloot. Heb zeker 10 minuten moeten rennen voor mijn leven, inclusief 2x bandagen, maar ben uiteindelijk toch weggeraakt. Als het zo blijft voort gaan gaat het echt een vreselijk irritante game worden.

Zit er iemand onder jullie in Berezino? Ik heb dringend een blood pack nodig (4500 bloed over), dus als iemand rond half 11 in Berezino kan zijn ben ik je eeuwig dankbaar. :P

Ik zit daar, speel wel op versie 1.7. Maar zou normaal gezien blood pack moeten hebben, niet zeker tho. Aan da ziekenhuis kunde da wel vinden toch?

Rubmifer

Legacy Member
loyezthijs zei:
Ik zit daar, speel wel op versie 1.7. Maar zou normaal gezien blood pack moeten hebben, niet zeker tho. Aan da ziekenhuis kunde da wel vinden toch?

Ik speel ook op de 1.7 ;) Ik lig nu in een hokje ergens in Berezino. Vrij dicht bij het bovenste hospital denk ik. Ik heb sowieso blood packs. Maar vandaag kan ik enkel maar online komen rond 8u denk ik.

Dacht dat ik nog rond half 11 kon komen ook, maar was vergeten dat het Le Mans was vanavond. :)

Orodreth

Legacy Member
Ik begin me toch te interesseren in deze mod. Maar wie kan mij vertellen wat het zo leuk maakt en waarom jullie het blijven spelen. Mss eens kopen via steam.

FuzzyHawkeye

Legacy Member
spoon zei:
vandaag en gisteren nacht een keer of 10 dood gegaan
was wat fun aan het hebben

nu wou ik snel men body terug gaan looten in Fire station elektro, hoor ik toch geen quad rijden zeker :D, kerel rijd een open veld in met zombie achter hem. Ik denk laten we wat op hem schieten met de winchester helaas niets geraakt. komt die zot toch wel niet te voet naar de fire station, en nu kom ik tot de conclusie dat ik nog een AKm heb :p
kerel is niet verder dan de omheining geraakt. nu dus onderweg met een kapotte quad en waar een halve tank niet meer inzit.

awesome ! me wants to ride shotgun :D

loyezthijs

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ik speel ook op de 1.7 ;) Ik lig nu in een hokje ergens in Berezino. Vrij dicht bij het bovenste hospital denk ik. Ik heb sowieso blood packs. Maar vandaag kan ik enkel maar online komen rond 8u denk ik.

Dacht dat ik nog rond half 11 kon komen ook, maar was vergeten dat het Le Mans was vanavond. :)

PM :)

caretony

Legacy Member
Iemand toevallig kort bij elektro die mij nen blood transfuse zou kunnen geven? Als reward moogt ge kiezen ne camo suit of ne ghillie suit.
Stond binnen in de firetower en lag ineens compleet naar beneden... uiteindelijk nog overleefd maar dan ff later schuur ik tegen een muurtje en begin ik te bleeden en heb nu geen bandages meer..

Pana

Legacy Member
Rubmifer zei:
Grr, ik heb het gevoel dat dit jammer genoeg echt een deathmatch game gaat worden na verloop van tijd. Iedereen zit constant op elkaar te knallen. Ik kom nog maar Berezino binnen, en hop, ik word al meteen beschoten. Heel veel bloed verloren, maar ik leef. Zal hem leren, irritante kloot. Heb zeker 10 minuten moeten rennen voor mijn leven, inclusief 2x bandagen, maar ben uiteindelijk toch weggeraakt. Als het zo blijft voort gaan gaat het echt een vreselijk irritante game worden.

Zit er iemand onder jullie in Berezino? Ik heb dringend een blood pack nodig (4500 bloed over), dus als iemand rond half 11 in Berezino kan zijn ben ik je eeuwig dankbaar. :P

Rubmifer, zou je misschien even willen antwoorden op mijn eerdere vraag? Begin die mouselag redelijk irri te vinden :-(

Murugan

Legacy Member
Ik denk dat ik het eens ga kopen maar ik hoop dat binnen een paar maand de servers niet leeg komen te staan :cry:

KoOkiE

Legacy Member
Murugan zei:
Ik denk dat ik het eens ga kopen maar ik hoop dat binnen een paar maand de servers niet leeg komen te staan :cry:

daar zou ik niet mee inzitten.. er worden constant nieuwe functies toegevoegd en de community is vrij actief.

Orodreth zei:
Ik begin me toch te interesseren in deze mod. Maar wie kan mij vertellen wat het zo leuk maakt en waarom jullie het blijven spelen. Mss eens kopen via steam.

wat het zo leuk maakt? de effectieve spanning die het spel met zich mee brengt. omdat je er lang over doet om zombies te ontwijken, stuff te vinden, wapens te vinden etc.. als je een speler tegenkomt weet je zeker dat het meteen kan voorbij zijn, want het is erg realistisch. ga je dood, spawn je met standaardgear aan de kust, en mag je voorafaan beginnen. als je dit weet, dan besef je ook dat je echt je gear niet kwijt wil na hard en lang zoeken.

thelordofpee

Legacy Member
Is het de moeite te kopen als je elke 2 dagen een half uur speelt? En dan bedoel'k of ge dan nog progress maakt ;)

loyezthijs

Legacy Member
thelordofpee zei:
Is het de moeite te kopen als je elke 2 dagen een half uur speelt? En dan bedoel'k of ge dan nog progress maakt ;)

Je speelt zoveel je wil, ik kan voor de moment ook niet elke dag spelen door examens jammer genoeg. Maar ik blijf toch terugkomen naar het spel, my precious is calling me... :crazy:

Jukola

Legacy Member
Als ge enkel sessies van een half uur gaat spele zou ik het precies toch niet kopen tbh, duurt voor mij vaak al 10 minuten om het helemaal op te starten en in een goede server te geraken, en het ligt vooral aan de servers dus er is niet veel dat ge daaraan kunt doen. Met dit in het achterhoofd zijt ge dan al 1/3de van uw tijd die ge in gamen wilt steken kwijt, kans is natuurlijk groot dat dit binnen een aantal updates verbeterd wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan