Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FuzzyHawkeye

Legacy Member
Klote dat diee Be server zo ne fps lag heeft, bij sommigen is dit blijkbaar niet zo, bij anderen weer wel :D Jammer

loyezthijs

Legacy Member
FuzzyHawkeye zei:
Klote dat diee Be server zo ne fps lag heeft, bij sommigen is dit blijkbaar niet zo, bij anderen weer wel :D Jammer

Int begin draaide die goed bij mij, een paar uur later had ik ook al fps lag :(

Vorthar

Legacy Member
Bah, had ak met 2 volle mags, eten, drinken. Alles erop en eraan. Word ik doodleuk neergeschoten als ik in Vysota in een barn op men map zit te kijke.

Kunt echt niemand vertrouwe in dees spel hè.

R3L4X

Legacy Member
Was net even men mails aan het nakijken en had ge-alt-tabbed, kijk ik weer, heeft er één zombie me tot 5000 bloed neergeramd :p.

Jukola

Legacy Member
Jup echt belachelijk eigenlijk hoe iedereen gewoon on-sight schiet, kwas bijna terug helemaal int noorden en moet 50m een veldje oversteken voor van de ene groep gebouwen naar de andere te geraken en wordt gewoon neergeknald zonder waarschuwing terwijl ikzelf altijd probeer te vragen of mense friendly zijn als ik ze eerst zie. De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.

R3L4X

Legacy Member
Jukola zei:
Jup echt belachelijk eigenlijk hoe iedereen gewoon on-sight schiet, kwas bijna terug helemaal int noorden en moet 50m een veldje oversteken voor van de ene groep gebouwen naar de andere te geraken en wordt gewoon neergeknald zonder waarschuwing terwijl ikzelf altijd probeer te vragen of mense friendly zijn als ik ze eerst zie. De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.

Zombies zijn geen dreigend probleem waardoor dit mogelijk is.

MegaMentor

Legacy Member
Jukola zei:
De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.

Neen. 't Is een social experiment in een sandbox omgeving, iedereen doen wat hij wil. Shoot first, ask questions later is nu eenmaal de mentaliteit van de mens.

Rubmifer

Legacy Member
Jukola zei:
Jup echt belachelijk eigenlijk hoe iedereen gewoon on-sight schiet, kwas bijna terug helemaal int noorden en moet 50m een veldje oversteken voor van de ene groep gebouwen naar de andere te geraken en wordt gewoon neergeknald zonder waarschuwing terwijl ikzelf altijd probeer te vragen of mense friendly zijn als ik ze eerst zie. De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.

Net ook meegemaakt. Liep echt in de middle of nowhere richting elektro, word ik plots neergeknald door een sniper. Aan de schoten te horen leek hij echt super ver te zitten. Wat voor nut heeft dat dan zeg. Echt gewoon het verkloten van iemand zijn spelervaring.

R3L4X

Legacy Member
Rubmifer zei:
Net ook meegemaakt. Liep echt in de middle of nowhere richting elektro, word ik plots neergeknald door een sniper. Aan de schoten te horen leek hij echt super ver te zitten. Wat voor nut heeft dat dan zeg. Echt gewoon het verkloten van iemand zijn spelervaring.

Laatst zo een stream gekeken dat ze in Elektro met 3 man op een berg lagen met DMR's en gewoon iedereen gingen afschieten die ze zagen, om ter meeste kills.

spoon

Legacy Member
btw uw server is offline kan hem niet meer vinden

en ik had ook maar 18fps, gisteren had ik er veel meer

R3L4X

Legacy Member
Als je 1.7 installeert + beta patch heb je veel betere performance, plaats op meerdere servers en sneller verbonden.

spoon

Legacy Member
heb 1.7 en de beta patch

het ligt puur aan de server waar je op speelt

R3L4X

Legacy Member
spoon zei:
heb 1.7 en de beta patch

het ligt puur aan de server waar je op speelt

Vandaag op 5 verschillende servers geen problemen gehad. Tijdje geleden wel op EN1, ik niet maar een maat van me.

h0us3cat

Legacy Member
er zijn honderden beta patches... als ge de verkeerde hebt geinstalleerd krijg ge problemen.

R3L4X

Legacy Member
h0us3cat zei:
er zijn honderden beta patches... als ge de verkeerde hebt geinstalleerd krijg ge problemen.

Je moet natuurlijk dezelfde nemen als de server waarop je speelt, is nogal logisch.

Rubmifer

Legacy Member
R3L4X zei:
Je moet natuurlijk dezelfde nemen als de server waarop je speelt, is nogal logisch.

Ik speel met de nieuwste beta patch toch vaak genoeg op servers die een oudere draaien, en heb daar nog nooit problemen mee gehad.

joriske18

Legacy Member
Vandaag van elektro to berinzino getrokken. Alice pack vol met eten en drinken, als main wapen een winchester shotgun. Op naar NE airfield!

KoOkiE

Legacy Member
spoon zei:
man nachts spelen is echt kloten als je geen NVG hebt

vertel da aan die gast dak daarjust heb doen schrikken, kwam op NE airfield terecht met zijn flashlight terwijl mentor en ik de hangaars aant raiden waren.. ik begin te schieten en die schrikt zich rot, draait zich om en rent weg. lachen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan