Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FuzzyHawkeye zei:Klote dat diee Be server zo ne fps lag heeft, bij sommigen is dit blijkbaar niet zo, bij anderen weer welJammer

Jukola zei:Jup echt belachelijk eigenlijk hoe iedereen gewoon on-sight schiet, kwas bijna terug helemaal int noorden en moet 50m een veldje oversteken voor van de ene groep gebouwen naar de andere te geraken en wordt gewoon neergeknald zonder waarschuwing terwijl ikzelf altijd probeer te vragen of mense friendly zijn als ik ze eerst zie. De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.
Jukola zei:De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.
Jukola zei:Jup echt belachelijk eigenlijk hoe iedereen gewoon on-sight schiet, kwas bijna terug helemaal int noorden en moet 50m een veldje oversteken voor van de ene groep gebouwen naar de andere te geraken en wordt gewoon neergeknald zonder waarschuwing terwijl ikzelf altijd probeer te vragen of mense friendly zijn als ik ze eerst zie. De mod is in de eerste plaats samenwerken om te overleven tegen de hordes zombies maar is nu gewoon PvP zo hard en zo veel het maar kan. Heel jammer.
Rubmifer zei:Net ook meegemaakt. Liep echt in de middle of nowhere richting elektro, word ik plots neergeknald door een sniper. Aan de schoten te horen leek hij echt super ver te zitten. Wat voor nut heeft dat dan zeg. Echt gewoon het verkloten van iemand zijn spelervaring.
FuzzyHawkeye zei:Klote dat diee Be server zo ne fps lag heeft, bij sommigen is dit blijkbaar niet zo, bij anderen weer welJammer
spoon zei:heb 1.7 en de beta patch
het ligt puur aan de server waar je op speelt
h0us3cat zei:er zijn honderden beta patches... als ge de verkeerde hebt geinstalleerd krijg ge problemen.
R3L4X zei:Je moet natuurlijk dezelfde nemen als de server waarop je speelt, is nogal logisch.
spoon zei:man nachts spelen is echt kloten als je geen NVG hebt
