Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ghost.

Legacy Member
FuzzyHawkeye zei:

Ah drooze, kzat naast u tijdes vorige fom :p
Kweet nog altijd hoe geniaal u hoofd was toen ge die shitload aan pr0n had
gevonde van diene homienator :D

MegaMentor

Legacy Member
Jukola zei:
Heb alle basic survival stuff weer bij elkaar, ik vroeg ingame achter jullie en kreeg wel reactie maar toen ik echt contact op wou nemen was het stil :P

Ge sprak engels dus we dachten het ge een of andere zeveraar waart :p

@housecat

Over uw server; Zet em alsjeblieft TEN MINSTE op Veteran, Regular is a joke. Name tags op 100den meters afstand, mensen en zombies die op de map staan weergegeven, ... Not cool. Oh en ge zet em beter inverted, telkens als 9livers gaan willen spelen is het pikdonker, geen probleem voor ons aangezien we NVGs hebben, maar 80% van de spelers heeft dit niet. Zo gaat uw server nooit populair worden onder de Europeanen.

FuzzyHawkeye

Legacy Member
ghost. zei:
Ah drooze, kzat naast u tijdes vorige fom :p
Kweet nog altijd hoe geniaal u hoofd was toen ge die shitload aan pr0n had
gevonde van diene homienator :D

ahja juust :D lol wa ne homie ook he !
speelt ge ook day z dan ?
epic spel !!

h0us3cat

Legacy Member
MegaMentor zei:
Ge sprak engels dus we dachten het ge een of andere zeveraar waart :p

@housecat

Over uw server; Zet em alsjeblieft TEN MINSTE op Veteran, Regular is a joke. Name tags op 100den meters afstand, mensen en zombies die op de map staan weergegeven, ... Not cool. Oh en ge zet em beter inverted, telkens als 9livers gaan willen spelen is het pikdonker, geen probleem voor ons aangezien we NVGs hebben, maar 80% van de spelers heeft dit niet. Zo gaat uw server nooit populair worden onder de Europeanen.

Komende dagen ga ik spelen met de instellingen.

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
heren, I present to you: epic news.

De patch notes zien er idd echt goed uit.

Volledige notes:

Pending Update 1.7.1 Details zei:
Performance and Optimization

- Reduction/elimination of the new server lag. This is caused by the ArmA2 server expecting immediate response from the central server. Vehicles are the main cause of this, as whenever they are damaged everything stops while the server ensures this is recorded in the database.
- Bugs fixed that were possibly causing very significant netcode overhead (will need mass-scale testing to verify this).

Infected Behavior

- Infected can no longer see/attack through walls.
- Entirely new mocap'd attack and running animations

Content

- Additional Idle Infected sounds
- Revised Attack sounds
- Many new action sounds, including IV, bandaging etc...

Notes

- This update will REQUIRE the beta patch, so it is worth installing this now and getting used to it.
- Read up at the BI Forums about the beta patch install. It's pretty easy.

Current Changelog

Developer's Note:
* Requires ArmA2 Beta.

Changelog:
* [FIXED] Wire Spools, Toolboxes, hedgehog (tank trap) kits not spawning
* [FIXED] Bodies still being deleted too quickly sometimes
* [FIXED] No backpacks or medical boxes spawning
* [FIXED] "No Speaker..." debug report spam
* [FIXED] Infected spawning too close to players (minimum 30m now)
* [FIXED] Infected not spawning inside buildings any more
* [NEW] Infected can't attack through walls
* [NEW] Infected can't see through objects any more
* [NEW] Infected visibility increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected attack range increased (but limited by LOS)
* [NEW] Infected can cause greater damage when they hit you
* [NEW] You can hide from an infected chasing you
* [NEW] Optimized server cleanup routine

http://dayzmod.com/forum/showthread.php?tid=10353

KoOkiE

Legacy Member
misschien al es nadenken wat we vanavond gaan doen als we weer ingelogd zijn?
ik heb een tent bij me zodat we snel weer een kamp kunnen maken. Misschien eerst kijken waar we een klein kampje kunnen maken voorlopig tot we een vehicle vinden?

Dan splits ik eventueel af van de groep om dat kamp te maken en kunnen jullie gaan raiden en op zoek gaan naar vehicles.

spoon

Legacy Member
ik ben gistere weer eens dood gegaan op de meest belachelijke zombie dood
en ik had net dikke gear gevonden zoals camo clothes

nu heb ik gistere nacht nog elektro geloot, gevonde stuff

M9 SD met 3clips
winchester met nog 3clips
M16A2 m203 met 3clips en 1 SD clip
Tent en genoeg eten om terug bij de groep te geraken

vandaag ben ik om 21u thuis mss zelfs 20u :D

spoon

Legacy Member
lag in een firestation en in een andere fire station lag die m16a2
de camo had ik gevonden in cherno een hotel gebouw

KoOkiE

Legacy Member
ouch.. das wel nice, wist niet dat er zo'n dingen spawnen in een firestation.. heftige brandweermannen in cherno precies, silenced wapens en zo. Die cammo is wel nice, sinds de guillie suit van mentor heb ik er geen enkele meer op een loot spot gevonden..

vind het wel geslaagd dat we gisteren HSZ aan flarden geschoten hebben terwijl ze aant spawnglitchen waren (getuige de loot piles buiten de gebouwen).

dunno

Legacy Member
Ik heb zo ook al een keer geluk gehad. M14 AIM in militaire hospitaal in Cherno en een DMR in het firestation in Cherno iets later. :)

Vette vondst, een CQB en eentje voor op afstand met dezelfde munitie.

joriske18

Legacy Member
Zoals jullie wel weten ben ik op de meeste belachelijke manier dood gegaan en zit terug zonder fatsoenlijk gear (NV goggles, range finder, M9SD, M4A1 SD, camo clothes,...)

Vanavond ga ik tentjes aan stary sobor raiden en dan zal ik proberen naar het nieuwe kamp te geraken, waar dit ook is :)

KoOkiE

Legacy Member
Rocket heeft net op twitter gepost:

Considering a suggestion to remove starting gun, together with new infected behavior updates (line-of-sight etc...) ... Thoughts? -Rocket

edit: heb een degelijke camp location gevonden. wou het eerst posten, maar wil vermijden dat slimmeriken hier meekijken en achter onze rug onze stuff komen looten :) ben gisteren nog op die plek geweest, it'll be nice.

Misterblort

Legacy Member
Bon ik ga da spel hier gewoon moete kopen e.. Kzal da vanavond doen ma kweetni ofk dan al ga kunne spelen.. Kmoet namelijk eers osteopaat dan eten maken en dan naar de voetbal gaan zien op café :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan