Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

joriske18

Legacy Member
  • Chernarus is based on actual real world data
  • Chernarus is 225 km2 in size
  • Almost 100km2 of Chernarus is covered by forest
  • Chernarus has 350 kilometers of roads
  • There are a total of 50 towns and villages across Chernarus
  • Chernarus has three airfields (1 big and 2 small)
  • 1 million 3d objects
  • Hilly rural landscape with rocky coastline
  • Living environment including civilian population and wildlife

FuzzyHawkeye

Legacy Member
thijs toch day z ant spelen ? :D
dankzij enny kom'k op deze post :p kzou ook wel graag willen meecruisen met de mannen ^^

<-- horace

Shrimpy

Legacy Member
Als ik arma 2 koop via steam, kan ik die mod dan ook instaleren? Ik zal eerst eens enkele dagen aan het spel gewoon worden, en mss dat ik dan mee kan komen doen.

joriske18

Legacy Member
Drakinus zei:
Als ik arma 2 koop via steam, kan ik die mod dan ook instaleren? Ik zal eerst eens enkele dagen aan het spel gewoon worden, en mss dat ik dan mee kan komen doen.

Ja, gaat perfect.

Arma II is een military simulation game, trekt dus zeker niet op bf3 of COD en vergt inderdaad wat gewenning. Maar de spanning is zo veel groter!

KoOkiE

Legacy Member
ik heb armaII: combined operations op steam gekocht (heb je nodig om dayz te spelen).

FuzzyHawkeye

Legacy Member
joriske18 zei:
Als ik arma 2 koop via steam, kan ik die mod dan ook instaleren. Ik zal eerst eens enkele dagen aan het spel gewoon worden, en mss dat ik dan mee kan komen doen.

In de signature van KoOkiE staat de uitleg precies :P

nickcollyns

Legacy Member
KoOkiE zei:
ik heb armaII: combined operations op steam gekocht (heb je nodig om dayz te spelen).

je kan ook arma2 free downloaden en de uitbreiding kopen, dan kun je ook al spelen

Shrimpy

Legacy Member
joriske18 zei:
Ja, gaat perfect.

Arma II is een military simulation game, trekt dus zeker niet op bf3 of COD en vergt inderdaad wat gewenning. Maar de spanning is zo veel groter!

Komt in orde, want ik speel geen cod of bf3. :)

EnnY

Legacy Member
Ja kheb het dus officieel getest. Voertuigen schuiven de berg af als ge ze ergens neerzet op een helling! Dus altijd tegen een boom zetten ofzo!

Truck is op een dikke 2uur tijd 100m naar onder geschoven

Redraptorx

Legacy Member
nickcollyns zei:
je kan ook arma2 free downloaden en de uitbreiding kopen, dan kun je ook al spelen

Ja maar dan zit ge met low res op voertuigen en mensen. Als je beide games appart koopt gaat dat je trouwens ook meer geld kosten.

EnnY

Legacy Member
Ok ff dringend Call of Arms!!
Kheb hun kamp mogelijk ontdekt! Ben ene aant volgen naart noorden.
Need backup

Shift

Legacy Member
MegaMentor zei:
Efkes quoten voor op de nieuwe pagina te zetten :unsure:

En nee, niet gevaarlijk, zolang ge rap genoeg rijdt gaan ze niet veel kunnen doen.

Die stem :wtf: -> Joker van [O.D.] TS ?

loyezthijs

Legacy Member
FuzzyHawkeye zei:
thijs toch day z ant spelen ? :D
dankzij enny kom'k op deze post :p kzou ook wel graag willen meecruisen met de mannen ^^

<-- horace

Erm, ja. Van waar ken ik jou? :D

joriske18

Legacy Member
Gvd! Daarjuist perongeluk op respawn gedrukt, echt stom!

Nu heb ik wel terug de 'spanning' van opnieuw te beginnen. :p

Jukola

Legacy Member
Heb alle basic survival stuff weer bij elkaar, ik vroeg ingame achter jullie en kreeg wel reactie maar toen ik echt contact op wou nemen was het stil :P
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan