Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
zou verwonderlijk zijn r3l4x, hoe probeer je die backpack exact op te rapen?

de normale gang van zaken is kijken naar de zak, scrollwieltje, dan selecteren "pick up whateverthebagsnameis"
indien je iemand zijn backpack wil stelen moet je eerst de jouwe laten vallen en daarna zijn pak selecteren en het pijltje naar rechts aanklikken in je inventoryscherm

spoon

Legacy Member
Jukola zei:
Kan jullie alvast vertellen dat die traktor daar dus nog gewoon staat bij mijn weten, vlak aan het Berezino hospital, op de weg die van Orlovets komt.

nergens de traktor gevonden :(

R3L4X

Legacy Member
KoOkiE zei:
zou verwonderlijk zijn r3l4x, hoe probeer je die backpack exact op te rapen?

de normale gang van zaken is kijken naar de zak, scrollwieltje, dan selecteren "pick up whateverthebagsnameis"
indien je iemand zijn backpack wil stelen moet je eerst de jouwe laten vallen en daarna zijn pak selecteren en het pijltje naar rechts aanklikken in je inventoryscherm

Het is gelukt, lag een Czech backpack op de grond, moest er zowat boven gaan staan eer ik 'Take Czech backpack' kon doen.

Edit: Bus gevonden, mist wielen langs de linkerkant, staat ook nogal wel in een open gebied, zal snel moeten handelen :p.

joriske18

Legacy Member
Ik lees net dit op het forum.

Tents persist through server resets, hold up to 10 weapons/tools, 75 general items, and 5 backpacks, and exist until two days after the character that places them dies.

Is dit correct?

KoOkiE

Legacy Member
ahhh als je gestorven bent duurt het twee dagen. ok nu ben ik mee. dacht vroeger dat het twee dagen was sinds je hem het laatst gebruikte. Makes sense :)

Rubmifer

Legacy Member
De upcoming patch gaat alvast een paar leuke toevoegingen brengen denk ik.

Rough outline of what to expect in the pending update.

I will update this as more stuff is put in. Changelog will then follow it.

Performance and Optimization

- Reduction/elimination of the new server lag. This is caused by the ArmA2 server expecting immediate response from the central server. Vehicles are the main cause of this, as whenever they are damaged everything stops while the server ensures this is recorded in the database.
- Bugs fixed that were possibly causing very significant netcode overhead (will need mass-scale testing to verify this).

Infected Behavior

- Infected can no longer see/attack through walls.
- Entirely new mocap'd attack and running animations

Content

- Additional Idle Infected sounds
- Revised Attack sounds
- Many new action sounds, including IV, bandaging etc...

Notes

- This update will REQUIRE the beta patch, so it is worth installing this now and getting used to it.
- Read up at the BI Forums about the beta patch install. It's pretty easy.

Vooral het feit dat de zombies niet langer door muren heen kunnen zien en er door heen kunnen wandelen lijkt me ontzettend goed, en ben ook benieuwd naar de animaties. Ook de nieuwe geluiden lijken wel interessant.

En natuurlijk de lag fix!

KoOkiE

Legacy Member
- Infected can no longer see/attack through walls.
- Entirely new motion captured attack and running animations


WOAH
WOAH

edit:

lollers

valdemaniak

Legacy Member
dat klinkt goed, want een deur dicht doen was overbodig precies :)

nixie

Legacy Member
Entirely new mocap'd attack and running animations

benieuwd wat ze bedoelen hiermee.
want imo het eerst eda tmoet aangepakt wordne is de glitchyness van de zombies

PS: kan iemand mij de mumble gegevens doorsturen trouwens? Vanavond zal ik online zijn :)

KoOkiE

Legacy Member
mocap = motion capture. wil zeggen dat ze bij BIS gewoon motion capture materiaal gebruikt hebben om de animaties van de zombies een volledige nieuwe overhaal te geven :D

nixie

Legacy Member
dus ze zullen nog steeds al zigzaggend over het terrein lopen...
aangezien dit met pathfinding te maken heeft.

da vind ik die mocaped animations maar onnozel

EnnY

Legacy Member
Zeer slecht nieuws. Gele auto + quads weg. HSZ is weer actief op onze server als ik playerlist bekijk. Heb hun ook aangesproken over het disconnecten, ze doen er lame over.
Als ik de tenten bekijk zijn de meest waardevolle spullen toch wel weg.
(snipers, NVG's , antibiotica, alle silenced wapens, en nog wss dingen die ik niet weet)

De blauwe truck is er wel nog, en alle spullen zitten er ook nog in.

Btw HSZ is amerikaans geloof ik. Niet zweeds volgens xfire

joriske18

Legacy Member
EnnY zei:
Zeer slecht nieuws. Gele auto + quads weg. HSZ is weer actief op onze server als ik playerlist bekijk. Heb hun ook aangesproken over het disconnecten, ze doen er lame over.
Als ik de tenten bekijk zijn de meest waardevolle spullen toch wel weg.
(snipers, NVG's , antibiotica, alle silenced wapens, en nog wss dingen die ik niet weet)

De blauwe truck is er wel nog, en alle spullen zitten er ook nog in.

Na de eerste 'raid' zijn te terug gekomen om alles mee te nemen...
Wat bedoel je met disconnecten, hebben we al in game contact gehad met die mannen? Ik wil er wel een persoonlijke missie van maken om die mannen te gaan pakken :evil:

KoOkiE

Legacy Member
hsz is de clan die het tentenkamp opgezet had da ik gevonden heb onlangs met al die vehicles bij. toen mentor daar zat samen met spoon dacht ik is er ene van die gasten ingespawnd en toen ze er op schoten is die gewoon uitgelogd.

EnnY

Legacy Member
Inderdaad.
Daarna hebben we er nog 2 van HSZ neergeschoten bij hun voertuigen.

Echt lame gasten. Kheb de disconnecter zijn xfire profile kunnen vinden.
124uur per week ArmA2
Al 1100uur+ in totaal. En ja idd joris. Kheb ook zin om ze af te maken, ma Hsz kennende zijn ze aant server hoppen

KoOkiE

Legacy Member
op zich geen probleem, als ze weg zijn zijn de voertuigen weer voor ons ;) enige probleem is dat we ze moeten vinden :s

ik zou zeggen verzet zo snel mogelijk die truck en drop er alles in da je kan.. dan hebben we die tenminste nog

joriske18

Legacy Member
Silenced Side arm, Silenced Main wapen, sniper in de rugzak en daarmee gaan 'hunten', op zoek gaan naar die andere spelers. Af en toe een raid naar een dorp voor wat eten en drinken. Dat eventueel in een paar kleine groepjes, ik zie het wel zitten :evil:

Shrimpy

Legacy Member
Precies wel iets leuk. Is die map gigantisch groot of oneindig ofzo?
Ik heb nooit arma 2 gespeeld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan