Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KoOkiE

Legacy Member
blurry vision leg je af door post processing effects op disabled te zetten. je moet er rekening mee houden dat dit geen gewone shooter is, het zal wat "klunky" zijn in vergelijking met andere games, het spel is ook gebaseerd op een uiterst realistische shooter. Daarnaast is dit een ALPHA release van een mod. Er worden zowat elke week updates geplaatst waarbij nieuwe zaken in het spel gestopt / gefixt worden. Patience (en wat aanpassing) is a virtue :)
Eens je het spel begint te appreciëren is het echt de max om te spelen.

rafbanaan

Legacy Member
IS de update echt nodig ? of kan je nog servers vinden die op de oude draaien.

KoOkiE

Legacy Member
zolang er servers zijn kan je spelen. 1.7 valt best wel mee eigenlijk, en 1.7.1 komt binnenkort uit. ik denk dat het probleem vooral is dat 1.7 niet echt een officiele release was. bij 1.7.1 zullen zowat alle server overschakelen.

Pana

Legacy Member
Drakinus zei:
Ik heb gisteren DayZ voor het eerst opgezet....
Direct stoorde mij het feit dat al de bewegingen precies nog nawerken als je rondkijkt, ookal staat Vert sync af. Nu, dit is wss iets waar ik aan kan gewoon worden, no probs.
Het tweede is de blur bij het rondkijken, en het derde is dat alles verder dan je neus zo wazig is.
Mijn eerste gedacht is dat dat allemaal met instellingen te bepalen is. Kunnen jullie me pls helpen? :p Ik rage een beetje omdat ik het keigraag wil spelen, maar ik werd letterlijk wat misselijk bij het kijken naar mijn scherm (Heb ik echt nog nooit voorgehad bij geen enkel spel)

Wel ik heb net hetzelfde voor. In het filmpje van Rubmifer zie je dat hij dat niet heeft, en niemand schijnt anwoord te hebben op mijn vraag over hoe dit op te lossen is.

nixie

Legacy Member
Head bobbing uitzetten :) (ofzoiets)
is een slider bij u gameplay options dacht ik (of u control settings)

MegaMentor

Legacy Member
Drakinus zei:
Ik heb gisteren DayZ voor het eerst opgezet....
Direct stoorde mij het feit dat al de bewegingen precies nog nawerken als je rondkijkt, ookal staat Vert sync af. Nu, dit is wss iets waar ik aan kan gewoon worden, no probs.
Het tweede is de blur bij het rondkijken, en het derde is dat alles verder dan je neus zo wazig is.
Mijn eerste gedacht is dat dat allemaal met instellingen te bepalen is. Kunnen jullie me pls helpen? :p Ik rage een beetje omdat ik het keigraag wil spelen, maar ik werd letterlijk wat misselijk bij het kijken naar mijn scherm (Heb ik echt nog nooit voorgehad bij geen enkel spel)

Decade zei:
Wel ik heb net hetzelfde voor. In het filmpje van Rubmifer zie je dat hij dat niet heeft, en niemand schijnt anwoord te hebben op mijn vraag over hoe dit op te lossen is.

Video settings > advanced > post processing > very low of off
Screen resolution en 3D resolution hetzelfde nemen of als ge voor extra pretty wilt de 3D resolution hoger dan uw screen resolution.
Gameplay settings > head bobbing verminderen

Voila; geen blur, geen waas, geen zeeziekte.

Als ge nog last hebt van misselijkheid dan ligt het aan uw FOV die te klein staat. Daarvoor kijkt ge best hier http://www.reddit.com/r/dayz/comments/ug6wu/how_to_adjust_your_fov_aka_how_to_cure_arma2/ Ik raad 90+ aan om comfortabel te spelen.

oNt-

Legacy Member
Spoon zijt gij aant kamp ?? Ik heb daar iemand zien lope ik schrok me dood ben snel geDCed

MegaMentor

Legacy Member
oNt- zei:
Spoon zijt gij aant kamp ?? Ik heb daar iemand zien lope ik schrok me dood ben snel geDCed

Pussy. Binnenkort met 1.7.1 gaat ge het moeten afleren of ge zult nog veel doodgaan.

nite zei:
Op welke manieren kan je je bloed terugkrijgen?

Eten. Of iemand zoeken die een bloedtransfusie wilt doen.

Misterblort

Legacy Member
Op welke server spelen jullie? Want kga da spel hier is opstarten :)

KoOkiE

Legacy Member
9cakes is een server van iemand van 9lives trouwens :)
hoop wel dat hij hem van tijd tot tijd es herstart, naast fps lag fixen zorgt dat er ook voor sta er verse vehicles spawnen. Je zou denken dat een vehicle timer afloopt als er ene kapot gaat maar ze spawnen op dit moment enkel na een serverherstart :( hopelijk fixen ze dat wel in de toekomst.

MegaMentor

Legacy Member
KoOkiE zei:
9cakes is een server van iemand van 9lives trouwens :)
hoop wel dat hij hem van tijd tot tijd es herstart, naast fps lag fixen zorgt dat er ook voor sta er verse vehicles spawnen. Je zou denken dat een vehicle timer afloopt als er ene kapot gaat maar ze spawnen op dit moment enkel na een serverherstart :( hopelijk fixen ze dat wel in de toekomst.

Gisteren zijn er trouwens nog meer van die tenten geglitched dat er niks meer in kon.

h0us3cat

Legacy Member
KoOkiE zei:
9cakes is een server van iemand van 9lives trouwens :)
hoop wel dat hij hem van tijd tot tijd es herstart, naast fps lag fixen zorgt dat er ook voor sta er verse vehicles spawnen. Je zou denken dat een vehicle timer afloopt als er ene kapot gaat maar ze spawnen op dit moment enkel na een serverherstart :( hopelijk fixen ze dat wel in de toekomst.

server herstart elke dag om 11 am

KoOkiE

Legacy Member
there you have it :D super housecat, you tha man!
gaan vanavond wel die quad moeten gaan oppikken die ik gisteren doen kantelen heb op weg naart kamp :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan