Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MegaMentor zei:Vandaag 3 boten gevonden. Eentje met een enemy in die we hebben opgeblazen met nadesJammer genoeg zat er na verloop van tijd 1 bootje vast op een zandbank en de derde op het land.
Rubmifer zei:[YOUTUBE]DFaRH1Y-myg[/YOUTUBE]
wtf![]()
Misschien eens downpatchen en bij jullie op de server spelen. Voor wat hulp ofzo. OF breng ik als onervaren sukkel jullie welzijn in gevaar? 
Drakinus zei:Ok, alles is nu in orde van instellingen. Ik heb zelfs mijn FOV niet moeten aanpassen, ik werd waarschijnlijk gewoon ziek van die blur en dat wazig zicht. Nu eventjes gewoon worden. Want ik werd gisteren aangevallen door 8 zombies, iemand kwam me helpen, we rennen samen weg naar een schuurtje... Ineens KNAL, door mene kopMisschien eens downpatchen en bij jullie op de server spelen. Voor wat hulp ofzo. OF breng ik als onervaren sukkel jullie welzijn in gevaar?
![]()
Drakinus zei:Ok, alles is nu in orde van instellingen. Ik heb zelfs mijn FOV niet moeten aanpassen, ik werd waarschijnlijk gewoon ziek van die blur en dat wazig zicht. Nu eventjes gewoon worden. Want ik werd gisteren aangevallen door 8 zombies, iemand kwam me helpen, we rennen samen weg naar een schuurtje... Ineens KNAL, door mene kopMisschien eens downpatchen en bij jullie op de server spelen. Voor wat hulp ofzo. OF breng ik als onervaren sukkel jullie welzijn in gevaar?
![]()

Decade zei:Ben net op 9cakes in de powerplant bij elektro zonder vragen onder vuur genomen, dus ook hier ben je niet veilig![]()
R3L4X zei:Heet de 9L-server, 9cakes? Zat daarnet op BE1, maar de tijd stond niet gelijk met onze RL-tijd.
EnnY zei:Ja je eigen servertijd kan soms verschillen met anderen hun tijd.
BE1 en 9cakes zijn beide "BE" servers
Murugan zei:Vraag me af of ik het ga kopen. Lijkt gewoon een deathmatch game aant worden![]()
Alleen heb ik echt geen idee waar ik naar toe wil. Zit nu in het bos ten zuiden van Staroye. Elektro weer? Cherno? Stary? Heb echt werkelijk geen idee.
Alvast bedankt.