Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
MegaMentor zei:
Vandaag 3 boten gevonden. Eentje met een enemy in die we hebben opgeblazen met nades :evil: Jammer genoeg zat er na verloop van tijd 1 bootje vast op een zandbank en de derde op het land.

man, ik mis ook altijd alle fun.

Shrimpy

Legacy Member
Ok, alles is nu in orde van instellingen. Ik heb zelfs mijn FOV niet moeten aanpassen, ik werd waarschijnlijk gewoon ziek van die blur en dat wazig zicht. Nu eventjes gewoon worden. Want ik werd gisteren aangevallen door 8 zombies, iemand kwam me helpen, we rennen samen weg naar een schuurtje... Ineens KNAL, door mene kop :p Misschien eens downpatchen en bij jullie op de server spelen. Voor wat hulp ofzo. OF breng ik als onervaren sukkel jullie welzijn in gevaar? :p

R3L4X

Legacy Member
Drakinus zei:
Ok, alles is nu in orde van instellingen. Ik heb zelfs mijn FOV niet moeten aanpassen, ik werd waarschijnlijk gewoon ziek van die blur en dat wazig zicht. Nu eventjes gewoon worden. Want ik werd gisteren aangevallen door 8 zombies, iemand kwam me helpen, we rennen samen weg naar een schuurtje... Ineens KNAL, door mene kop :p Misschien eens downpatchen en bij jullie op de server spelen. Voor wat hulp ofzo. OF breng ik als onervaren sukkel jullie welzijn in gevaar? :p

Altijd een huis proberen binnen te lopen, dan op je gemak voor het hoofd gaan (als je nog een makarov hebt).

Pana

Legacy Member
Drakinus zei:
Ok, alles is nu in orde van instellingen. Ik heb zelfs mijn FOV niet moeten aanpassen, ik werd waarschijnlijk gewoon ziek van die blur en dat wazig zicht. Nu eventjes gewoon worden. Want ik werd gisteren aangevallen door 8 zombies, iemand kwam me helpen, we rennen samen weg naar een schuurtje... Ineens KNAL, door mene kop :p Misschien eens downpatchen en bij jullie op de server spelen. Voor wat hulp ofzo. OF breng ik als onervaren sukkel jullie welzijn in gevaar? :p

Ben net op 9cakes in de powerplant bij elektro zonder vragen onder vuur genomen, dus ook hier ben je niet veilig :-)

Murugan

Legacy Member
Vraag me af of ik het ga kopen. Lijkt gewoon een deathmatch game aant worden :D

R3L4X

Legacy Member
Decade zei:
Ben net op 9cakes in de powerplant bij elektro zonder vragen onder vuur genomen, dus ook hier ben je niet veilig :-)

Heet de 9L-server, 9cakes? Zat daarnet op BE1, maar de tijd stond niet gelijk met onze RL-tijd.

EnnY

Legacy Member
R3L4X zei:
Heet de 9L-server, 9cakes? Zat daarnet op BE1, maar de tijd stond niet gelijk met onze RL-tijd.

Ja je eigen servertijd kan soms verschillen met anderen hun tijd.
BE1 en 9cakes zijn beide "BE" servers

R3L4X

Legacy Member
EnnY zei:
Ja je eigen servertijd kan soms verschillen met anderen hun tijd.
BE1 en 9cakes zijn beide "BE" servers

Wist wel dat de tijd kon verschillen, alleen spijtig dat het zo is, had er wel mooie ping op (+-10ms).

Rubmifer

Legacy Member
Murugan zei:
Vraag me af of ik het ga kopen. Lijkt gewoon een deathmatch game aant worden :D

Dat gaat het volgens mij ook gewoon worden, tenzij Rocket er enkele features in gaat steken die dit gaan tegenwerken. Was absoluut niet zijn intentie om er een ordinaire pvp deathmatch van te maken.

Desondanks amuseer ik er mij nog altijd kostelijk mee. :) Alleen heb ik echt geen idee waar ik naar toe wil. Zit nu in het bos ten zuiden van Staroye. Elektro weer? Cherno? Stary? Heb echt werkelijk geen idee.

ChunWai.

Legacy Member
Kan iemand me helpen met het installeren/joinen van servers? Ik heb Arma 2: Combined vandaag aangekocht maar ben nog een beetje verdwaald in alle opties. :p Als ik een Dayz server probeer te joinen komt er Retrying to authenticate op.

ChunWai.

Legacy Member
Bedankt, zal het eens checken. Ook heb ik iets gelezen over verschillende versies om servers te joinen. Ik had de 9cake server gevonden maar zag dat de versie een iets recentere was dan de mijne. (1.60.9xxx tegenover de mijne 1.60) Zal eerst eens de tutorial volgen, moesten er nog problemen zijn zal ik het hier plaatsen. :p

EDIT: Ik ben in de server geraakt via de tutorial, maar er komt een zwart scherm heel de tijd fadend op dat zegt dat ik de verkeerde versie heb. Ik moet de 1.70 downloaden. Waar doe ik dit? :) Alvast bedankt.

nixie

Legacy Member
Waar je dayz download vind je ook een file 1.7 codes ofzo
Die downloaden

ChunWai.

Legacy Member
Jep, alles is gelukt. :) Wel zwaar spel voor mijn laptop, maar het lukt. :p

KoOkiE

Legacy Member
just deze op north east airfield zien staan op de 9cakes server. spijtig dat de zombies en loot er niet spawnen op dit moment, hij heeft enkel nog diesel nodig om te kunnen rijden :(

http://i.imgur.com/ON9o2.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan