Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0us3cat

Legacy Member
Misterblort zei:
Spel is onspeelbaar geworden voor mij.. Heb al 708 keer gerespawned ma ik spawn altijd in het midden van nix, genen boom of iets in zicht enkel bergen..

Dat is de bedoeling.

Rubmifer

Legacy Member
Euh, dat lijkt me niet de bedoeling. Lijkt me eerder dat je ofwel in het debug forrest spawned, of buiten de map. ALs het het laatste is ga je je moeten proberen orienteren en een bepaalde richting moeten uitlopen vooraleer je Chernarus inkomt.

R3L4X

Legacy Member
Aww, bus op DE30 aan de kerk van Elektro, spijtige is dat ik doodga als ik op zoek ga naar de toolbox voor de wielen eraan te zetten :(.

Misterblort

Legacy Member
Ok ik zit op 9cakes server en heb al een vet wapen. Wl lastig om zonder wapen te spawnen..

h0us3cat

Legacy Member
Kzit ergens in een stad op een plaats waar coyote backpacks respawnen als ge die opraapt :/

Misterblort

Legacy Member
Soms toch een kutspel ze.. Ik loop rond ik vind nen enfield redelijk wa ammo, kompas, binoculars..
Dan wordek 1 keer gezien, boom gans stad achter mij dood.. Die zombies zien u van ne kilometer afstand ofzo..
grrr

Rubmifer

Legacy Member
En hop, neergeknald in Elektro. :D Perongeluk iemand van jullie? In de school.

Rubmifer

Legacy Member
Ik liep naar boven en zag iemand lopen. Was zo verschoten dat ik meteen het vuur opende. Allebei net overleefd, maar hij kreeg wel de zombies achter zich aan. Ik heb mij boven gelegd, hij kwam ook af, en alle zombies die ook naar mij kwamen schoot hij ook af. Hij wist waarschijnlijk niet eens dat ik daar ook lag. :lol: Uiteindelijk neergeschoten door nog een andere persoon die ook naar boven kwam...

Misterblort

Legacy Member
Rubmifer zei:
Waar liep je Blort? Perongeluk in Elektro?

Nee staroye, zo ten NW van Rog Castle, waar ik den enfield heb gevonden.

Een shitload aan zombies overal..

Rubmifer

Legacy Member
Zit ik daarnet op mijn gemak de tower in Balota te looten na mijn dood, zie ik daar plots een simpele ziel het veld overlopen met een zombie achter hem aan. Zag meteen dat hij geen wapen had, en had wel gedacht dat hij de tower ging inlopen. Ik toon mijn goed hart en zag meteen dat ik hem wel zal neerknallen met mijn revolver, bleek het wel niet Misterblort te zijn zeker. :lol:

Klein wereldje toch. :D Jammer van de hoeveelheid lag op de BE server, was echt niet speelbaar hier.

h0us3cat

Legacy Member
Rubmifer zei:
Zit ik daarnet op mijn gemak de tower in Balota te looten na mijn dood, zie ik daar plots een simpele ziel het veld overlopen met een zombie achter hem aan. Zag meteen dat hij geen wapen had, en had wel gedacht dat hij de tower ging inlopen. Ik toon mijn goed hart en zag meteen dat ik hem wel zal neerknallen met mijn revolver, bleek het wel niet Misterblort te zijn zeker. :lol:

Klein wereldje toch. :D Jammer van de hoeveelheid lag op de BE server, was echt niet speelbaar hier.

Ligt niet aan de server maar aan DayZ zelf.

rafbanaan

Legacy Member
Het is gewn onmogelijk nu :/ Ik spawn en kreeg een zombie achter mij. Ineens zijn er 14 meer achter mij en loop ik in een huis. Zombies kwamen er ook in en dus liet ik mij sterven. Op 1.9k bloed waar die ineens allemaal verdwenen. Niemand is dat huis :/

Of te wel een pistool aan de start of te wel die alertness van die zombies verminderen terug. Tis nie meer leuk nu :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan