h0us3cat
Legacy Member
Misterblort zei:Spel is onspeelbaar geworden voor mij.. Heb al 708 keer gerespawned ma ik spawn altijd in het midden van nix, genen boom of iets in zicht enkel bergen..
Dat is de bedoeling.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misterblort zei:Spel is onspeelbaar geworden voor mij.. Heb al 708 keer gerespawned ma ik spawn altijd in het midden van nix, genen boom of iets in zicht enkel bergen..
Uiteindelijk neergeschoten door nog een andere persoon die ook naar boven kwam...Rubmifer zei:Waar liep je Blort? Perongeluk in Elektro?
Jammer van de hoeveelheid lag op de BE server, was echt niet speelbaar hier.Rubmifer zei:Zit ik daarnet op mijn gemak de tower in Balota te looten na mijn dood, zie ik daar plots een simpele ziel het veld overlopen met een zombie achter hem aan. Zag meteen dat hij geen wapen had, en had wel gedacht dat hij de tower ging inlopen. Ik toon mijn goed hart en zag meteen dat ik hem wel zal neerknallen met mijn revolver, bleek het wel niet Misterblort te zijn zeker.![]()
Klein wereldje toch.Jammer van de hoeveelheid lag op de BE server, was echt niet speelbaar hier.