Smellyhose
Legacy Member
KoOkiE zei:je kan enkel chatten in close proximity nu (40m of dichter).
veel plezier met het zoeken van een kamp, geeft een goed gevoel als je er ene vindt (kspreek uit ondervinding) don't get shot underway![]()
Is wel mega irritant dat je niet ver kan chatten. Ja hopelijk lukt het me om het kamp te vinden, kheb een locatie in gedachten maar moet nog een stuk gaan en hoop dat ik niet neergeknald ga worden onderweg inderdaad.
is er een manier om tenten af te breken? Anders er is over rijden met nen truck.