Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smellyhose

Legacy Member
KoOkiE zei:
je kan enkel chatten in close proximity nu (40m of dichter).

veel plezier met het zoeken van een kamp, geeft een goed gevoel als je er ene vindt (kspreek uit ondervinding) don't get shot underway :)

Is wel mega irritant dat je niet ver kan chatten. Ja hopelijk lukt het me om het kamp te vinden, kheb een locatie in gedachten maar moet nog een stuk gaan en hoop dat ik niet neergeknald ga worden onderweg inderdaad.

KoOkiE

Legacy Member
wel een kleine waarschuwing; iedereen die wij zien bij ons kamp wordt meteen afgeschoten zonder pardon, en daarna wordt de hele boel verhuisd (zoals gisteren bv). Ook zij die ons kunnen uitschakelen (wat nog niet veel gebeurd is) gaan we opjagen tot we alles dat ze hebben (tenten, vehicles) gestolen en vernietigd hebben. Daarna jagen we ze nog es op tot we ze volledig uitgeroeid hebben. Soms verliezen we dan wel een truck (zie video) maar HSZ kan er van meespreken dat ons kamp raiden geen goed idee is..

Ik hoop alleen dat housecat de 1.7.1.2 patch nog niet geinstalleerd heeft.. constante server crashes door die hatchet bug is niet leuk.

Smellyhose

Legacy Member
Ik verwacht ook niet om er levend uit te komen hoor :p is er een manier om tenten af te breken? Anders er is over rijden met nen truck.

MegaMentor

Legacy Member
Smellyhose zei:
Ik verwacht ook niet om er levend uit te komen hoor :p is er een manier om tenten af te breken? Anders er is over rijden met nen truck.

Kunt ze doen ontploffen denk ik... Als ge erover rijdt staan ze daar gewoon terug na een server restart en enkel de eigenaar kan ze oppakken.

KoOkiE

Legacy Member
Moet eerst nog een truck vinden, daarna vier wielen op steken, een motor in doen, fuel tank parts, scrap metal vinden om het bodywork te doen, en ruiten in steken. Kzou zeggen succes.

Smellyhose

Legacy Member
Als gulle daar een auto hebt staan,alles in die auto laden en auto laten ontploffen. Gisteren een auto tegen gekomen maar had geen wielen meer.

KoOkiE

Legacy Member
Mss dat je meer succes hebt dan bij het kamp van de anderen. Als ik het goed voor heb zijn er twee groepen van 9lives op die server actief.

Smellyhose

Legacy Member
Ik moet het kamp eerst vinden natuurlijk. Ik speel liever alleen op dit moment, misschien als ik iemand tegen kom die friendly lijkt dat ik hem even help. Langs de kust lijn liggen ook constant doden zonder loot van mensen die suicide plegen als ze spawne op een slechte plek.

Misterblort

Legacy Member
Smellyhose zei:
Ik verwacht ook niet om er levend uit te komen hoor :p is er een manier om tenten af te breken? Anders er is over rijden met nen truck.

Laat u ni afschrikken door die praat van "iedereen word afgeschoten dus don't bother"
Ik wil u gerust helpen :)

Smellyhose

Legacy Member
Kzou wel willen maar eerst ga ik het eens alleen proberen al is de kans klein dat ik het kamp ga vinden, laat staan de raid overleven als er iemand van 9lives aanwezig is. Ik vertrouw niet snel iemand in dit spel :p zeker niet met de loot dat ik nu op mij heb.

nixie

Legacy Member
welke loot heb je nu?

want iedereen klasseert andere dingen in "goede" loot

KoOkiE

Legacy Member
I lolled

[–]EphemeralKap 6 punten 2 uur geleden
Change your skin to a zombie skin.
Find Axe
Drop backpack.
Run around Cherno and Elektro making zombie/infected human noises on Directcom, while you attempt to split every skull you find.

dunno

Legacy Member
Rubmifer zei:
Sorry, maar ik zou mij daar zo ontzettend druk in kunnen maken. Altijd dat neerknallen van mensen zonder enige reden. Pak hem dan niet mee, of knal hem dan toch gewoon meteen af hé ipv hem eerst nog mee te nemen en zijn tijd dus gewoon te verdoen. Sorry, maar hier zie ik dus het grappige niet van in.

Ik ben voorstander van non-lethal (bean bag rounds voor de shotgun) om mensen neer te leggen zonder ze te doden (bv. 5 minuten bewusteloos) + handboeien om COD kiddies vast te binden. (met fixed timer, zodat ze bv. na 15 minuten verdwijnen).

Of een tazer zodat je iemand bewusteloos maakt en hij al z'n gear dropped. Zo kan je iemand omleggen een een deel van zijn spullen stelen. Dan heb je een 'silenced' wapen, waarmee je iemand onschadelijk maakt zonder hem te doden + je kan hem dan nog handboeien ook.

dunno

Legacy Member
Smellyhose zei:
Ik verwacht ook niet om er levend uit te komen hoor :p is er een manier om tenten af te breken? Anders er is over rijden met nen truck.

'k Zou het niet proberen, ArmA 2 physics kennende. Rijd maar eens tegen een spoorwegovergang (die palen/lichten die er staan).

Insta dood waarschijnlijk. :p

Smellyhose

Legacy Member
NiXiE zei:
welke loot heb je nu?

want iedereen klasseert andere dingen in "goede" loot

Gewoon massa veel eten / drinken / knife / matches / AK47 me genoeg ammo / handgun me genoeg ammo / sniper gun (zonder ammo op dit moment) / Compass / Verrekijker / hoop pijnstillers + bandages / Die grootste rugzak da er is / cammo skin / en andere brol zoals smoke grenades en flares.

Wat ik nog zoek is een bijl + kaart en ammo voor men sniper. Ik ga ook als ik een kamp tegenkom proberen fraps te draaien, als het dan 9lives kamp is zal het epische gevecht voor altijd op film vast liggen :p (prolly na 1 seconde dood mer whatever :p)

Shift

Legacy Member
Smellyhose zei:
Wat ik nog zoek is een bijl + kaart en ammo voor men sniper. Ik ga ook als ik een kamp tegenkom proberen fraps te draaien, als het dan 9lives kamp is zal het epische gevecht voor altijd op film vast liggen :p (prolly na 1 seconde dood mer whatever :p)


Ha doen , wordt interessant, een gevecht onder de 9 lifers

KoOkiE

Legacy Member
Hebben al zitten zeveren dat we clanwars willen uitlokken, probleem is dat we met een paar goeie aims zitten die ook in division9 clan bij battlefield hoge ogen gooiden.. nog nie echt veel weerstand gehad eerlijk gezegd (vraag maar aan HSZ lol).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan