Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

volar

Legacy Member
Zonet 2 uur rond gelopen met een Waal, fijne mens.
Plots zaten we vast in een hotelingang aan de rand van Cherno met de deur toe, 15 zombies buiten.
Ineens schiet iemand die zombies neer denken we dat we gered zijn maar nee hij schiet zombies en ons neer, overal stukken glas. We riepen nog "don't shoot!!" maar het hielp niet echt :(
Episch moment. Onze moordenaar toevallig hier niet?

[PwF]Hchest

Legacy Member
Proficiat aan de speler/spelers die Jordy, Sam, en Bert aan NW airfield gekilled hebben op BE 3.

Bij een nieuw leven van west naar noord gewandeld, een AK47 gevonden en veel andere shit.

Volgt er een kerel me en als ik me draai om friendly te roepen druk op op TAB en natuurlijk had ik mijn ALT ook ingedrukt = DOOD :)

Ah ja :)

pugnax

Legacy Member
MegaMentor zei:
Kampje van VINDICTA gevonden. 3 gasten neergelegd. Hatchback, bike, 4-tal NVGs, paar basic wapens en items. Eindelijk een iet wat fatsoenlijk kampje gevonden... Zijn allesinds goed verstopt op 9cakes.




Domme move. Efkes gekribbeld op een map;

http://i45.tinypic.com/33clqia.png

Juist nog bepalen wat de schaal van de map juist is en efkes via commander kijken op welke server YYFakey speelt... Et voila, kampje for you.

damm you :tongue: :angry:

Rubmifer

Legacy Member
rafbanaan zei:
Ah, is de server in Alpha dan ?

Doe niet zo belachelijk, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal. Ik had het ook voor toen ik met een pickup aan het rijden was een weekje of 2 terug. Server eruit, terug gespawned en voertuig weg. Stond een kilometertje terug toen, meteen terug gevonden. Had je hem gesaved mentor?

AeonXai

Legacy Member
deathsythe zei:
ik zou het gewoon op steam kopen, alles wat gemakkelijk is.
hou er wel rekening mee, die 2 spellen moeten beiden geinstalleerd zijn, aka als je het online koopt, 25 gig downloaden ofzoiets.

Ik heb minder als 20euro betaald via steam, digitale editie dus, en ik had dan Combined ops, maar dat was in solden dan, want staat nu 24.99euro. Anyways de exacte grote is 17gig. Dan nog dayz wat al bij al nog vrij snel geïnstalleerd is.

Sefier

Legacy Member
net men eerste chopperritje ! wat een luxe! en wat een goede piloot dat we hebben! :D

Therapy

Legacy Member
Had ik een paar dagen terug ook. Als ge in een bepaalde hoek keek stond de hele map in de fik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan