Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f33db4ck

Legacy Member
MegaMentor zei:
Hij ging daar niet rotten, wou er juist vandaag mee gaan vliegen... We hebben tot een stuk in de nacht aan dat ding zitten werken. Een ganse oorlog gevochten tegen een andere groep die hetzelfde wou doen. We wilden graag een paar uur slaap inhalen om er dan vandaag mee te kunnen vliegen...

Wij verstoppen geen voertuigen buiten de map, de chopper was de eerste keer dat we het deden. Wacht maar tot gij eindelijk een chopper vind en hem fikst(als ge ooit zo ver geraakt in het spel), kijken waar gij em gaat zetten.

Wij zijn al lang zo ver geraakt :') ge komt achter zu

MegaMentor

Legacy Member
Quecera zei:
Man, was al gestopt met actief spelen toen jij het spel niet eens kende, voor jij hier op et forum afkwam met je negatief commentaar over het spel de eerste 2 dagen toen je het spel had

Welke negatieve commentaar? Ik ben al negatief geweest over de 9cakes server, niet het spel. Speel sinds midden mei. Denk dat ge mij voor iemand anders houdt.

Meneertje is precies jaloers.

EnnY

Legacy Member
Housecat , kunt ge checken wie er net uitlogde op 16.03 van de server? Twas ene disconnecter in gorka met camo aan

nixie

Legacy Member
i hear alot of whine!!!!!

ik was nu niet aanwezig bij het heli gedoe gisteren
maar ik kan zeggen dat mentor zeker niet iemand is die zomaar alles ligt te dupen, het spel afkraakt (god die speelt da elke dag!!!!!!!), mentor is ook niet iemand die iedereen zomaar afknalt!!! (meesten van jullie denken blijkbaar van wel...)
trouwens niemand van de div9 groep is zo

zowel fritz,mentor, ikzelf, spoon, enny, etc,... proberen ook steeds op het forum mensen een antwoord te geven op hun vragen.

Fritz is daar echt het levende bewijs van!
Wij helpen namelijk ook hemù hé.
Als we is teveel aan antibiotica vinden dan laten we hem dat weten bv.


op het forum een wa de held komen uithangen , goe bezig!

h0us3cat

Legacy Member
EnnY zei:
Housecat , kunt ge checken wie er net uitlogde op 16.03 van de server? Twas ene disconnecter in gorka met camo aan

16:00:13 Niels uses modified data file
16:00:13 Player Niels connecting.
16:00:14 Player Niels connected (id=40780870).
16:00:14 BattlEye Server: Player #14 Niels (81.165.5.193:2304) connected
16:00:14 BattlEye Server: Player #14 Niels - GUID: eb08b0e5e4cfa913d43f41985b9b3bc3 (unverified)
16:00:14 BattlEye Server: Verified GUID (eb08b0e5e4cfa913d43f41985b9b3bc3) of player #14 Niels
16:00:24 kwel uses modified data file
16:00:24 Player kwel connecting.
16:00:25 Player kwel connected (id=25818182).
16:00:25 BattlEye Server: Player #15 kwel (79.165.232.32:2304) connected
16:00:25 BattlEye Server: Player #15 kwel - GUID: 1a87d871d53da21e1e05719cd9b7267e (unverified)
16:00:25 BattlEye Server: Verified GUID (1a87d871d53da21e1e05719cd9b7267e) of player #15 kwel
16:01:03 BattlEye Server: IMPORTANT: BattlEye's script detection feature has been improved! See here for more information: New BattlEye features for server admins - Page 8.
16:02:20 Player Ex0phic disconnected.
16:02:20 BattlEye Server: Player #6 Ex0phic disconnected
16:03:24 [GD']Ash uses modified data file
16:03:24 Player [GD']Ash connecting.
16:03:25 Player [GD']Ash connected (id=55680902).
16:03:25 BattlEye Server: Player #6 [GD']Ash (82.47.60.133:2304) connected
16:03:25 BattlEye Server: Player #6 [GD']Ash - GUID: 343b5321585373287021b0cf0d8d3e62 (unverified)
16:03:25 BattlEye Server: Verified GUID (343b5321585373287021b0cf0d8d3e62) of player #6 [GD']Ash
16:04:22 [GD']Siebe uses modified data file
16:04:22 Player [GD']Siebe connecting.
16:04:22 Player [GD']Siebe connected (id=45255622).
16:04:22 BattlEye Server: Player #16 [GD']Siebe (84.195.129.15:2304) connected
16:04:23 BattlEye Server: Player #16 [GD']Siebe - GUID: 67e625f698586eb1045248191ac0cb99 (unverified)
16:04:23 BattlEye Server: Verified GUID (67e625f698586eb1045248191ac0cb99) of player #16 [GD']Siebe
16:06:08 Shuchart Redrick uses modified data file

MegaMentor

Legacy Member
We hebben op een andere server de moeite genomen om daar nu ook een chopper te fixen. Na em zo goed als helemaal te fixen(had enkel 1 windscreen en scrap metal nodig + refuel) restart de server. Geen paniek, we wisten dat hij ging restarten. Kijken we terug bij de chopper, is die terug VOLLEDIG kapot, hadden em nochtans na elke fix een keer of 3 gesaved. Alles weer voor niks...

Toch efkes ragequit nu :p

Als ik die chopper zie vliegen op 9cakes(als die dieven er uberhaupt mee gaan vliegen), 'k schiet em verdorie aan gort.

EnnY

Legacy Member

Merci! Fijn dat je moeite deed.
Het is zeer duidelijk wie het was.

16:02:20 Player Ex0phic disconnected.
16:02:20 BattlEye Server: Player #6 Ex0phic disconnected

rafbanaan

Legacy Member
Quecera zei:
Zou van die server wegblijven, heb nu ff niet meer gespeeld omdat ik telkens ik 1 minuut op 9cakes kom, ik op een raar onmogelijke manier wordt neergeknald, ook zit ik in een gebouw zonder ramen (Zub's Castle), kreeg ik de headshot door de muur of teleporte die achter mij :D

De andere 6-10 maten waarmee ik speel, hebben juist hetzelfde.

Zub Caste ... derde drukste plaats... kunde evengoed rond derpen in cherno en zagen dat je wordt afgeknald.

Quecera

Legacy Member
rafbanaan zei:
Zub Caste ... derde drukste plaats... kunde evengoed rond derpen in cherno en zagen dat je wordt afgeknald.

3e drukste plaats LOL, komt niet eens in de top 10 hotspots voor ofzo. En moest je daar ooit binnen zijn geweest , zou je mijn bericht snappen, en weten dat ik in het bovenste kamer zat waar niemand te zien was, er kon alleen iemand komen via de trap of via het dak (ladder), had beiden in mijn vizier, en niets gezien. Ik logde daar in, dus niemand heeft mij in die kasteel zien binnenlopen.

Dus werd ik gewallbanged met 1 kogel door een kasteelmuur (waren zelfs geen ramen in dat kamertje) of die teleporte achter mij :p Maar met mijn headset kan ik perfect horen vanwaar het komt, en het kwam niet achter mij

Tempest.Be

Legacy Member
Khad net een boot gevonden op 9cakes maar fooook da gaat traag seg :D. Maar snel te voet verder gelopen :D.

MegaMentor

Legacy Member
Quecera zei:
3e drukste plaats LOL, komt niet eens in de top 10 hotspots voor ofzo. En moest je daar ooit binnen zijn geweest , zou je mijn bericht snappen, en weten dat ik in het bovenste kamer zat waar niemand te zien was, er kon alleen iemand komen via de trap of via het dak (ladder), had beiden in mijn vizier, en niets gezien. Ik logde daar in, dus niemand heeft mij in die kasteel zien binnenlopen.

Dus werd ik gewallbanged met 1 kogel door een kasteelmuur (waren zelfs geen ramen in dat kamertje) of die teleporte achter mij :p Maar met mijn headset kan ik perfect horen vanwaar het komt, en het kwam niet achter mij

Typisch, door uw eigen stommiteit doodgaan en het dan op hackers steken. Zo ziet ge veel cheat reports op het dayzmod.com forum ook.

rafbanaan

Legacy Member
Quecera zei:
3e drukste plaats LOL, komt niet eens in de top 10 hotspots voor ofzo. En moest je daar ooit binnen zijn geweest , zou je mijn bericht snappen, en weten dat ik in het bovenste kamer zat waar niemand te zien was, er kon alleen iemand komen via de trap of via het dak (ladder), had beiden in mijn vizier, en niets gezien. Ik logde daar in, dus niemand heeft mij in die kasteel zien binnenlopen.j

Het is goed. Get 100.

cocabonca

Legacy Member
Tempest.Be zei:
Khad net een boot gevonden op 9cakes maar fooook da gaat traag seg :D. Maar snel te voet verder gelopen :D.

waar had je die gevondn ? xD ik ben de mijne kwijt >.<

Wess

Legacy Member
MegaMentor zei:
We hebben op een andere server de moeite genomen om daar nu ook een chopper te fixen. Na em zo goed als helemaal te fixen(had enkel 1 windscreen en scrap metal nodig + refuel) restart de server. Geen paniek, we wisten dat hij ging restarten. Kijken we terug bij de chopper, is die terug VOLLEDIG kapot, hadden em nochtans na elke fix een keer of 3 gesaved. Alles weer voor niks...

Toch efkes ragequit nu :p

Als ik die chopper zie vliegen op 9cakes(als die dieven er uberhaupt mee gaan vliegen), 'k schiet em verdorie aan gort.

Grote kans dat die al gecrashed is.

Butramas

Legacy Member
kzz zei:
Keypad_ENTER drukken, als de server het tenminste toelaat.

En wat als je niet die toets hebt op je keyboard? wat is de command in de settings? (voor third person view aan te zetten)

MegaMentor

Legacy Member
Wess zei:
Grote kans dat die al gecrashed is.

Meh, misschien. Ik hoop enkel dat het geen solo asshole is die de chopper ergens verstopt en em zoals eerder gezegd, gaat laten rotten. Zoals ik zei stond de chopper er niet meer maar wel een witte pick up. Moesten ze met meer geweest zijn hadden ze die pick up wel terug meegenomen denk ik.

Butramas

Legacy Member
zijn er enige tips om snel je blood terug tegen de 12000 te krijgen? ik zit nu aan 5600... ik denk dat ik wel net aan een ziekenhuis aankwam. Kga na restart op het dak klimmen. (kben redelijk nieuw in dit spel)

Is dat normaal dat je soms letterlijk meer dan 5 minuten op dat loading scherm blijft staan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan