Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quecera

Legacy Member
Aan iedereen kan ik het aanmoedigen, om een beetje in ArmA 2 zelf te trainen, zowel de meeste snipers als heli's. Heeft mij enorm geholpen voor DayZ :)

cocabonca

Legacy Member
als ik first person wil schieten staat m'n beeld constand te bewegen ?
iemand weet hoe dit komt ????

Quecera

Legacy Member
cocabonca zei:
als ik first person wil schieten staat m'n beeld constand te bewegen ?
iemand weet hoe dit komt ????

1) Iets van schok die je nog hebt -> Neem Painkiller
of
2) beeld beweegt als je loopt in 1st person -> Options: Headbobbing op 0

MegaMentor

Legacy Member
Helikopter is al gepikt. Staat een witte pick up in de plaats, dus hij is niet zomaar verdwenen. Fucking hell man, hij stond 2km buiten de map geparkeerd, hoe vind je die in godsnaam op een halve dag al? Nice, zo na een ganse avond en halve nacht zwoegen om dat ding in veiligheid te krijgen.

Flitser

Legacy Member
Er zijn veel mensen die gewoon in het niets lopen op randen van mappen (vriend van mij doet dat). Veel tenten enzo te vinden...

Quecera

Legacy Member
Er zijn mensen (zoals fritz en nog een hele boel), die alleen aan de randen lopen, en alles kapot maken die mensen daar leggen, want fair is het niet, om alles buiten de map te gaan verstoppen... gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend

f33db4ck

Legacy Member
Quecera zei:
Er zijn mensen (zoals fritz en nog een hele boel), die alleen aan de randen lopen, en alles kapot maken die mensen daar leggen, want fair is het niet, om alles buiten de map te gaan verstoppen... gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend

word

KoOkiE

Legacy Member
mijn doel is niet om mensen hun stuff kapot te maken :) ik passeer daar gewoon soms en als ik er tegenkom dan schiet ik ze kapot met de wapens die er in zitten :p

edit: update dayz topic voor beginners:

* zonder wapen kan je niet hellen als je om het hoekje wil kijken. dit werkt enkel als je een wapen hebt.

Quecera

Legacy Member
KoOkiE zei:
mijn doel is niet om mensen hun stuff kapot te maken :) ik passeer daar gewoon soms en als ik er tegenkom dan schiet ik ze kapot met de wapens die er in zitten :p

Welja, die movie waar je die truck buiten de map neerknalt, bestest deed <3

Haat die lame mannekes die het voor anderen onfair moeten maken.

f33db4ck

Legacy Member
KoOkiE zei:
mijn doel is niet om mensen hun stuff kapot te maken :) ik passeer daar gewoon soms en als ik er tegenkom dan schiet ik ze kapot met de wapens die er in zitten :p

edit: update dayz topic voor beginners:

[Aquote]* zonder wapen kan je niet hellen als je om het hoekje wil kijken. dit werkt enkel als je een wapen hebt.

jij wel :) maar den mentor nie

cocabonca

Legacy Member
net andere surviver tegen gekomen , die schoot alle zombies bij een xD
op server 9cakes - Balota

Quecera

Legacy Member
cocabonca zei:
net andere surviver tegen gekomen , die schoot alle zombies bij een xD
op server 9cakes - Balota

Zou van die server wegblijven, heb nu ff niet meer gespeeld omdat ik telkens ik 1 minuut op 9cakes kom, ik op een raar onmogelijke manier wordt neergeknald, ook zit ik in een gebouw zonder ramen (Zub's Castle), kreeg ik de headshot door de muur of teleporte die achter mij :D

De andere 6-10 maten waarmee ik speel, hebben juist hetzelfde.

REDNIK

Legacy Member
welke andere servers raden jullie dan nog aan buiten 9cakes? Is er zo nog een server waar wat volk van 9lives op te vinden is?

spoon

Legacy Member
Quecera zei:
gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend


tis niet omdat die chopper buiten de map staat dat die niet gebruikt zou worden

Piekatsjoe

Legacy Member
Quecera zei:
Zou van die server wegblijven, heb nu ff niet meer gespeeld omdat ik telkens ik 1 minuut op 9cakes kom, ik op een raar onmogelijke manier wordt neergeknald, ook zit ik in een gebouw zonder ramen (Zub's Castle), kreeg ik de headshot door de muur of teleporte die achter mij :D

De andere 6-10 maten waarmee ik speel, hebben juist hetzelfde.

Speel al een week of 2 op 9cakes en nog nooit iets vreemds meegemaakt ze... Op iedere server zitten wel zo'n lame asses :).

MegaMentor

Legacy Member
Quecera zei:
Er zijn mensen (zoals fritz en nog een hele boel), die alleen aan de randen lopen, en alles kapot maken die mensen daar leggen, want fair is het niet, om alles buiten de map te gaan verstoppen... gj megamentor om het fair te maken, zolang uwe heli daar buiten de map ligt te rotten, spawned er geen nieuwe. Voertuigen verstoppen buiten de map, items duplicaten, wat voor lame shit ga je nog uitsteken vriend

Hij ging daar niet rotten, wou er juist vandaag mee gaan vliegen... We hebben tot een stuk in de nacht aan dat ding zitten werken. Een ganse oorlog gevochten tegen een andere groep die hetzelfde wou doen. We wilden graag een paar uur slaap inhalen om er dan vandaag mee te kunnen vliegen...

Wij verstoppen geen voertuigen buiten de map, de chopper was de eerste keer dat we het deden. Wacht maar tot gij eindelijk een chopper vind en hem fikst(als ge ooit zo ver geraakt in het spel), kijken waar gij em gaat zetten.

cocabonca

Legacy Member
REDNIK zei:
welke andere servers raden jullie dan nog aan buiten 9cakes? Is er zo nog een server waar wat volk van 9lives op te vinden is?
dat vraag ik me dan ook af

Quecera

Legacy Member
MegaMentor zei:
Hij ging daar niet rotten, wou er juist vandaag mee gaan vliegen... We hebben tot een stuk in de nacht aan dat ding zitten werken. Een ganse oorlog gevochten tegen een andere groep die hetzelfde wou doen. We wilden graag een paar uur slaap inhalen om er dan vandaag mee te kunnen vliegen...

Wij verstoppen geen voertuigen buiten de map, de chopper was de eerste keer dat we het deden. Wacht maar tot gij eindelijk een chopper vind en hem fikst(als ge ooit zo ver geraakt in het spel), kijken waar gij em gaat zetten.

Man, was al gestopt met actief spelen toen jij het spel niet eens kende, voor jij hier op et forum afkwam met je negatief commentaar over het spel de eerste 2 dagen toen je het spel had
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan