Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

De man

Legacy Member
Die teleport hackers, DAAR moet iets aan gedaan worden!!!!! Ze teleporten naast je en knallen je af ... full gear kwijt ...

sele

Legacy Member
Arylia zei:
ff noob vraagje, ik begin in zo'n dorpke met zombies en kan die niets doen? zelfs nie slaan ofzo... :O moetek dan gewoon weglopen en ergens op zoek gaan naar eenw apen ofzo? heb zo eens groen symboolke van een wapen op mijn scherm gezien maar kan gelijk toch geen wapen oprapen ofzo

ik ben ook redelijk nieuw,in beging vond ik het maar stom spel,maar ik bleef volhouden en nu begin ik er van te houden :p

Affinity

Legacy Member
ja ik begon het eindelijk door te hebben , ik spawnde in een huis en na wat rondlopen had ik wat items gevonden en een pistool... ik ging door door een zombie omdat ik door een of andere reden plots mijn pistool switchte naar ......"niets"......


ik respawn ergens plots aan een stukje sea-side met enkel bos, ben nu al 15Min aant lopen en zie enkel bossen........ kan ik niemeer in da zelfde stadje spawnen ofzo? :s

sele

Legacy Member
Arylia zei:
ja ik begon het eindelijk door te hebben , ik spawnde in een huis en na wat rondlopen had ik wat items gevonden en een pistool... ik ging door door een zombie omdat ik door een of andere reden plots mijn pistool switchte naar ......"niets"......


ik respawn ergens plots aan een stukje sea-side met enkel bos, ben nu al 15Min aant lopen en zie enkel bossen........ kan ik niemeer in da zelfde stadje spawnen ofzo? :s

neen rondom spwn,maar wnn je spwn zie je recht van onder de naam waar je zit dan moet je kijken op deze site DayZ Map - DayZDB en dan weet je na waar je kan gaan

Shadowfox

Legacy Member
Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.

En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.

Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!

h0us3cat

Legacy Member
Shadowfox zei:
Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.

En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.

Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!

Locked servers worden geblacklist.
http://dayzmod.com/forum/index.php?/topic/1251-want-to-host-a-dayz-server-read-in-here/

sele

Legacy Member
Shadowfox zei:
Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.

En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.

Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!

zou tof zijn en zeker een waar ze u niet dood schieten als je in electro rond loopt

Juve9le

Legacy Member
Shadowfox zei:
Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.

En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.

Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!

Lol Dayz zonder pvp, wat gaat ge dan doen, om het half uur een zombie afknallen? :rofl:

Kaiowas

Legacy Member
Gvd, zonet mijn been gebroken omdat ik tegen een tak liep, wtf...
Uiteraard heb ik geen morfine, dik gekloot dus :)

MegaMentor

Legacy Member
Ja tof, nog eens een vehicle gevonden, rijden er 5 mins mee. Fucking server crashed.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan