Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arylia zei:ff noob vraagje, ik begin in zo'n dorpke met zombies en kan die niets doen? zelfs nie slaan ofzo... :O moetek dan gewoon weglopen en ergens op zoek gaan naar eenw apen ofzo? heb zo eens groen symboolke van een wapen op mijn scherm gezien maar kan gelijk toch geen wapen oprapen ofzo


Arylia zei:ja ik begon het eindelijk door te hebben , ik spawnde in een huis en na wat rondlopen had ik wat items gevonden en een pistool... ik ging door door een zombie omdat ik door een of andere reden plots mijn pistool switchte naar ......"niets"......
ik respawn ergens plots aan een stukje sea-side met enkel bos, ben nu al 15Min aant lopen en zie enkel bossen........ kan ik niemeer in da zelfde stadje spawnen ofzo?![]()
sele zei:neen rondom spwn,maar wnn je spwn zie je recht van onder de naam waar je zit dan moet je kijken op deze site DayZ Map - DayZDB en dan weet je na waar je kan gaan

Shadowfox zei:Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.
En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.
Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!
Shadowfox zei:Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.
En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.
Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!
Shadowfox zei:Weet er hier trouwens iemand wat de voorwaarden zijn om een gesloten server te hosten?
Ik zou zo graag een ingame community willen oprichten, maar dat zou enkel lukken op een gesloten server aangezien 99/100 u gewoon wil dood schieten en uw gear stelen.
En met ingame community bedoel ik dan een grote groep mensen (30+) die een echt basiskamp proberen op te bouwen.
Al moet ik wel toegeven dat het spel in zijn huidige vorm zich daar niet voor leent, er zou dan nog zoveel moeten worden toegevoegd. Ik hoop echter wel dat ze het toelaten ooit!

cool_boy_ke zei:De Sele, was maar een kort avontuurtje é![]()

MegaMentor zei:Ja tof, nog eens een vehicle gevonden, rijden er 5 mins mee. Fucking server crashed.
h0us3cat zei:tof, poop happens in alpha fase.