Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Arma 2 demo heeft low quality textures, voor te beginnen. Gewoon combined operations kopen op Steam voor 25 euro... Voor dat geld moet ge echt niet sukkelen. Vergeet niet dat ge niet enkel DayZ kunt spelen maar ook ARMA en al de andere mods.

[PwF]Hchest

Legacy Member
MegaMentor zei:
En nog meer tenten gevonden. Als ge er niet naar op zoek bent eh... :)

Ik weet op de server een tentenkamp staan, stuk of 25...
Heb er 5 kunnen checken maar zat niets in dusja....

MegaMentor

Legacy Member
[PwF]Hchest;16570592 zei:
Ik weet op de server een tentenkamp staan, stuk of 25...
Heb er 5 kunnen checken maar zat niets in dusja....

Easy eh. Wij hebben 40+ tenten staan aan de Stary beneden aan de berg, ook leeg.

Therapy

Legacy Member
MegaMentor zei:
Easy eh. Wij hebben 40+ tenten staan aan de Stary beneden aan de berg, ook leeg.

Die heb ik ook es zien staan. Gewoon in het open veld. Zou da ne hacker geweest zijn?

nixie

Legacy Member
en ik heb iets waardevol in 1 van die tenten gestoken!
ga wel ni zeggen dewelke natuurlijk :p

Rubmifer

Legacy Member
Niet zo'n slecht plan eigenlijk. 40 tenten opzetten en in 1tje maar stuff in steken. :D

Styl

Legacy Member
Arylia zei:
ik heb combined gekocht via steam


ik start arma2 op , sluit af , ik wil arma2:AO opstarten en krijg volgende error:
no entry 'bin\config.bin/CfgInGameUI/MPTable.shadow'

Start eerst ArmaII op.

Bedankt voor degene die ons een volle bus achterliet bij de oostelijke airstrip, het duurde lang voordat we je eindelijk hadden neergeschoten ;)

Affinity

Legacy Member
Styl zei:
Start eerst ArmaII op.

ja da had ik gedaan ze maar tging niet... steam flipte ook helemaal, met een restart ging het wel :)


via die sixinstaller vind ik allemaal servers met vlagjes van de landen van de host wss , maar zie geen belgische , kan dat ?

sele

Legacy Member
Arylia zei:
ja da had ik gedaan ze maar tging niet... steam flipte ook helemaal, met een restart ging het wel :)


via die sixinstaller vind ik allemaal servers met vlagjes van de landen van de host wss , maar zie geen belgische , kan dat ?

klopt,anders ingame bij de server een naam intypen van een server

FuzzyHawkeye

Legacy Member
Therapy zei:
Die heb ik ook es zien staan. Gewoon in het open veld. Zou da ne hacker geweest zijn?

Die hebbe daar een tent gezet, trg gepacked en gewacht op server restart, zo dupen die. (ongeveer)
Zo komen die daar achter Stary aan die sniperhill. Kzei toch da daar niks in zat Therapy :p

Affinity

Legacy Member
ff noob vraagje, ik begin in zo'n dorpke met zombies en kan die niets doen? zelfs nie slaan ofzo... :O moetek dan gewoon weglopen en ergens op zoek gaan naar eenw apen ofzo? heb zo eens groen symboolke van een wapen op mijn scherm gezien maar kan gelijk toch geen wapen oprapen ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan